Klopt, maar dan weten ze als nog je username niet. Of zetten jullie er zo veel info + foto's op dat dit gemakkelijk te achterhalen is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of iemand een fokker / lurker is
Had hij het ook door dat dit jouw account was?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen op fok zitten
Mijn vriend zit ook op fok, wist ik veel. Niet echt iets wat de eerste 800 dates ter sprake komt
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt, maar dan weten ze als nog je username niet. Of zetten jullie er zo veel info + foto's op dat dit gemakkelijk te achterhalen is?
Ik ben toen snel van username geswitched so no harm donequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had hij het ook door dat dit jouw account was?
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had hij het ook door dat dit jouw account was?
Precies. Vooral in combi met een beetje inhoud over de date en wat achtergrond info over jezelfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.
Weet de lezer evt wel te achterhalen dat jij dat evt zou kunnen zijn hoor
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.
True, maar het is natuurlijk aan jezelf hoeveel details je post.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand in het datingtopic zegt dat ie gister een dat eheeft gehad en in een kroeg heeft gezeten.
Weet de lezer evt wel te achterhalen dat jij dat evt zou kunnen zijn hoor
pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zo kwam hij erachter dat ze samen een open relatie hebben. Zij dan.
Dan kun je er helemaal niet over klagen, want die sherlocken je vastquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Daarom moet je ook gewoon met (bekende) fokkers daten. Heb je die ellende niet
Daarom ook lekker klonenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kun je er helemaal niet over klagen, want die sherlocken je vast
Ik zou het eerst tegen de date vertellen, en daarna op fok posten als ik wist dat het een fokker wasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ook lekker klonen
Maar nee, je moet gewoon ook kunnen klagen, weet hij/zij er ook gelijk vanaf en kan je het oplossen
Wow, was Weiss ziek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er hoogstens seks mee, maar dat wou jij weer niet
Ik voorheen ook niet. Maar heb het stiekem toch al gedaan.quote:
Sommige vrouwen niet zeg je. Betekent dus dat andere vrouwen er juist wel van houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
Thuisdates zijn opzich niet erg, als je zeker van elkaar bent dat de persoon ook is zoals je denkt dat tie is. zelf stel ik nooit een thuisdate voor, puur omdat ik snap dat sommige vrouwen daar niet van houden.
& ik vind het meteen zo overkomen alsof je seks wilt.
Was...? Isquote:
Soms kan je het niet weerstaan hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voorheen ook niet. Maar heb het stiekem toch al gedaan.
Soms rol je er gewoon in, of zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was...? Is
[..]
Soms kan je het niet weerstaan heHeb ik ook wel eens gehad
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sommige vrouwen niet zeg je. Betekent dus dat andere vrouwen er juist wel van houden.
En de meeste mannen willen toch ook seks (en genoeg vrouwen ook). Waarom doet iedereen zo moeilijk als je daar gewoon voor uit komt?
Het verschilt. En anders irl is niet per definitie goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
Soms rol je er gewoon in, of zo.
Over het algemeen zijn FOK!ers toch heel anders irl dan op FOK!. Althans, dat is mijn ervaring.
Dat haal je wel uit de gesprekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Cart_A1993 het volgende:
Dat is ook wel zo.
Maar hoe weet je dat een vrouw dat direct wilt, als je diegene nog nooit in het echt hebt gezien?
Oh ik bedoelde nu wel dat het positief was. Aardiger dan ze overkomen op internet bedoel ik. Overigens bedoel ik dan niet de mensen met wie ik zou daten maar in het algemeen de mensen van fok die ik gemeet heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verschilt. En anders irl is niet per definitie goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |