Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:30 schreef Bijna het volgende:
Ik vind het wel getuigen van hoffelijkheid als de man in het begin betaalt, maar ik ben net zo goed bereid te betalen.
Ik merk aan haar dat ze het wel heel fijn en heel lief vind dat ik betaal, maar af en toe MAG ik absoluut niet betalen, denk dat ze het voor haar eigen ook prettig vind af en toe wat te betalenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:30 schreef Bijna het volgende:
In het begin betaalde hij vaker altijd, maar hoe langer we wat hadden, hoe vaker het gewoon 50/50 werd of ik zelfs betaalde, alhoewel ik merk dat ie het prettiger vindt als hij betaalt.
Ik vind het wel getuigen van hoffelijkheid als de man in het begin betaalt, maar ik ben net zo goed bereid te betalen. Ik ken vrouwen die het totaal not-done vinden als zij moeten betalen, of als ze betalen het geld aan hun vriend geven zodat het lijkt alsof hij betaalt. Dat snap ik echt niet.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het zo vreemd van de Nederlanders eh. Ieder voor zich en dan ook nog echt tot op de cent...
Zelfs bij je vriendin (). (Ja, niet iedereen doet het, ik generaliseer even voor het gemak.)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dat normaler dan dit. Het ligt natuurlijk aan de situatie, maar hell, ik vind het normaal dat de man meer betaalt (als de situatie het dus toelaat).
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik vind dat de man dat eigenlijk minimaal hoort voor te stellen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een cultuurschok. Ik ben van Turkse komaf en weet inmiddels wel dat er wat fundamentele verschillen zijn, maar wat ik net lees is toch echt droevig.
Wat ik gangbaar vind? Voorstellen om te betalen in ieder geval (niet altijd, zij trakteert mij ook vaak genoeg), om en om of dat ik iets meer betaal dan haar. Wat ik sowieso gewoon vies vind is dat het zo precies door de helft moet en zo, daar doe ik dus echt niet aan. Ik werk en zij studeert, dus ik verdien meer dan haar en heb ik dus ook meer te besteden. Ze vindt het ook niet altijd leuk dat ik alles wil betalen, dus soms mag ik niet eens..
Ik vind het juist tof om te doen.
Dat is niet erg hè, dan moet je haar af en toe laten betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ik merk aan haar dat ze het wel heel fijn en heel lief vind dat ik betaal, maar af en toe MAG ik absoluut niet betalen, denk dat ze het voor haar eigen ook prettig vind af en toe wat te betalen
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef Cart_A1993 het volgende:
denk dat ze het voor haar eigen ook prettig vind af en toe wat te betalen
Best, als ze zo traditioneel willen, maar dan moeten ze gvd ook terug naar de keukenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:30 schreef Bijna het volgende:
In het begin betaalde hij vaker altijd, maar hoe langer we wat hadden, hoe vaker het gewoon 50/50 werd of ik zelfs betaalde, alhoewel ik merk dat ie het prettiger vindt als hij betaalt.
Ik vind het wel getuigen van hoffelijkheid als de man in het begin betaalt, maar ik ben net zo goed bereid te betalen. Ik ken vrouwen die het totaal not-done vinden als zij moeten betalen, of als ze betalen het geld aan hun vriend geven zodat het lijkt alsof hij betaalt. Dat snap ik echt niet.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is niet erg hè, dan moet je haar af en toe laten betalen.
Dat doe ik ook wel, de goedkopere dingen hahaquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ik merk aan haar dat ze het wel heel fijn en heel lief vind dat ik betaal, maar af en toe MAG ik absoluut niet betalen, denk dat ze het voor haar eigen ook prettig vind af en toe wat te betalen
Quote nr 3 klopt wel. Dat is teken van hoffelijkheidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Quotes uit een zeer vermakelijk topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
haha waarom? Maakt dat iets uit: "goedkopere dignen"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:34 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik ook wel, de goedkopere dingen haha
rijke tatta met je litecoinsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik betaal ook altijd, geld interesseert me niet zoveel omdat ik me er niet zoveel zorgen over hoef te maken. In mijn vrienden/vriendinnengroep zijn er veel die nog studeren of krap zitten qua budget, dan maakt het me niet zoveel uit als ik meer inleg of een rekening oppak.
Weet ik niet.. als we uit eten gaan en dat kost bv 70 euro, betaal ik dat liever en laat ik haar de drankjes die we later op het terras drinken betalen als ze dat graag wilt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
haha waarom? Maakt dat iets uit: "goedkopere dignen"?
Tja ik zal wel een vieze feministe zijn maar van dit soort zinnen gaan mijn nekharen echt overeind staanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:21 schreef Cart_A1993 het volgende:
Wat ik nu doe is als we af en toe terrasje gaan, en de rekening een 10je oid is, ik haar dit laat betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |