You just stole my line!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry. Zo ben ik niet.
Sex is speciaal, ik wacht liever op de juiste persoon.![]()
Verschil is dat het bij jou wel serieus zou zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Verschilt per meisje ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Verschil is dat het bij jou wel serieus zou zijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die moet je niet willen. Er is iets goed mis met ze als ze sex willen. Dat soort dames moet je vermijden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Daten jullie ook al via marktplaats? Blijkbaar is daar dus ook een markt voor.
Alleen gok ik wel dat het gemiddelde IQ iets lager ligt dan dat jullie zoekenMaar is dat een man of een vrouw die dat post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Daten jullie ook al via marktplaats? Blijkbaar is daar dus ook een markt voor.
Alleen gok ik wel dat het gemiddelde IQ iets lager ligt dan dat jullie zoekenDat heet geen daten maar prostitutieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Je mag "bieden" dus je kan gelijk hebben inderdaad.quote:
Ik gok op een man. Dat stond er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dat een man of een vrouw die dat post?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet erg als je dat weet?
Ik weet liever meteen waar hij op uit is dan dat we op het terras gaan zitten terwijl hij alsnog alleen op seks uit is
"ja ik vind hakken ook heel geil"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik gok op een man. Dat stond er niet bij.
"kun je morgen afspreken, ik heb een stijfje bij het idee, ik wil je hakken volspuitenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ja ik vind hakken ook heel geil"
- ja ik ook
"en nu? "
Mits man!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"kun je morgen afspreken, ik heb een stijfje bij het idee, ik wil je hakken volspuiten![]()
![]()
![]()
"
oh anders vervang je het stijfje door "bonkende clit" en het volspuiten door "volsauirten" opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mits man!
Vrouw: morgen afspreken om te scharen?!
Het is alleen sneu omdat marktplaats nou niet echt het ideale platform er voor isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh anders vervang je het stijfje door "bonkende clit" en het volspuiten door "volsauirten" opgelost.
Maar dit is echt wel te triest voor woorden hoor
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is alleen sneu omdat marktplaats nou niet echt het ideale platform er voor is
Als hij toch iemand vind die hoge hakken ook kei geil vind en ze gaan samen lekker neuken en schoenen likken is dat toch kei leuk voor hun?
Zolang je geen andere mensen (ongevraagd) lastig valt (of dieren) dan denk ik altijd alleen maar 'good for you'
Shoesniffer1978 zal zich nergens meer kunnen vertonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.
Wat ze verder uitspoken moeten ze inderdaad zelf weten.
Ik las net ook een advertentie van een man, hij had voor 300 euro een IPhone te koop. Maar als je naakt met hem zou komen koffie drinken en hij mocht je goed bekijken, mocht je hem gratis meenemen.![]()
Kom op.
Ah jawel, er zijn genoeg websites waar je je niet hoeft te schamen voor je fetish.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Shoesniffer1978 zal zich nergens meer kunnen vertonen.
Zaterdag heeft habitue een date, c_c binnenkort wss. En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:39 schreef mr-green het volgende:
Wel een beetje weinig date verhalen de laatste tijd...
Ja precies. Dat is wel een beetje zieligquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu omdat die mensen niet weten dat ze zich zelf voor gek zetten. Er zijn hier honderden websites voor op internet. Of andere plekken waar dit wel op z'n plaats is.
.
ik doe (deed) juist wel door-de-weeks. Mijn weekenden zijn te leuk voor deze ongein.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag heeft habitue een date, c_c binnenkort wss. En zo zijn er nog wel een paar.
Maarja doordeweeks wordt niet superveel gemeet.
En jij dan?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
En ik post ook bijna nooit dateverslagen want ik ben veel te bang dat ze mee lezen
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is wel een beetje zielig
Ook voor hen, want nu is de kans dat iemand gaat reageren veel kleiner
En ik post ook bijna nooit dateverslagen want ik ben veel te bang dat ze mee lezen
Je weet maar nooit of iemand een fokker / lurker isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?
Weet je hoeveel mensen op fok zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel jij aan je dates wat jouw account is op FOK! of date je soms met FOK!ers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |