Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een corrupte anarchist....een betere CV voor POL is er niet!
De revanche.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
De spandoeken voor Spanje - NL zijn al klaar...
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is het nieuws in NL ontvangen? Aangezien wij de koning van Hispanje altijd geëerd hebben, moet dat toch wel een impact hebben...
Ik snap je niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.
What will this button do?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te beginnen ga ik dan eerst het knopje verwijderen testen.
Vooral geen losgeld betalenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Meld maar dat we hier naar omstandigheden goed behandeld worden.
Geen losgeld betalen!
Over een nieuwe koning en koningin en losgeldquote:
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.
Hij heeft zich manmoedig verzet door rookbommen te gooien, maar het waren er teveel.
We mogen vooral geen losgeld betalen en verder gaat het goed met hem.
Nu is het afwachten, een kaarsje branden en hopen dat hij de nieuwe koning van Spanje wordt.
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Persoonlijk vind ik Maxima mooier, omdat zij een warmere uitstraling heeft. De toekomstige koningin van Spanje vind ik wat koeltjes overkomen en bovendien gratenmager.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Doe eens een pic van d'r als je wilt?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...
Oeps, dat ging dus maar net goed, maar je weet het hè, als je je telefoon in het water laat vallen moet je hem daarna een week in een bak rijst leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrr liet ik bijna mijn foon in bad vallen
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een pic van d'r als je wilt?
Heb d'r nog nooit gezien.
Hmzzz....eerste indruk is dat ik haar nou niet echt gelukkig vind kijken. Is ze depressief ofzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeps, dat ging dus maar net goed, maar je weet het hè, als je je telefoon in het water laat vallen moet je hem daarna een week in een bak rijst leggen
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een pic van d'r als je wilt?
Heb d'r nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de Gruyterandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Juist ... das toch ook wanneer je het zout lekker losjes wilt houden ... paar korreltjes rijst erdoor ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?
Ja droge ongekookte rijst. Ik ging laatst naar het toilet, helemaal vergeten dat mijn mobiel nog in mijn kontzak zat..... plons, helemaal kopje onder. Ik snel mijn toestel uit de pot gevist, dat ding begon te piepen van ellende, daarna meteen uit elkaar gehaald, alles afgedroogd, een bak rijst gevuld (maar je kan het toestel natuurlijk ook in een pak rijst gooien) en op vakantie gegaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?
ja klopt. Maar volgend weekend heb ik een nieuwe foon dus zo heel erg is het nou ook niet als deze het nu zou begevenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist ... das toch ook wanneer je het zout lekker losjes wilt houden ... paar korreltjes rijst erdoor ...
Tsk!! Deisyy McGyver dat je dr bent!!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja droge ongekookte rijst. Ik ging laatst naar het toilet, helemaal vergeten dat mijn mobiel nog in mijn kontzak zat..... plons, helemaal kopje onder. Ik snel mijn toestel uit de pot gevist, dat ding begon te piepen van ellende, daarna meteen uit elkaar gehaald, alles afgedroogd, een bak rijst gevuld (maar je kan het toestel natuurlijk ook in een pak rijst gooien) en op vakantie gegaan.
Na mijn vakantie deed mijn telefoon het weer!
Ja een paar dagen geen Grieken die bellen ... Shit oh nee dat was Fannsquote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]nss
ja klopt. Maar volgend weekend heb ik een nieuwe foon dus zo heel erg is het nou ook niet als deze het nu zou begeven
Welcome!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk!! Deisyy McGyver dat je dr bent!!
verschil moet er zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je precies op tijd om Piet nog een goede nachtrust te gaan wensen.
Ik ook elke dag. Want ik woon 1, 5 uur rijden van mijn werk vandaan. Vandaar dat ik, als er geen vergaderingen zijn, het liefste vanuit huis werk.quote:
Alsof ie daar blij mee zal zijn.. Denk dat ie spontaan om 5 uur gaat slapen ..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welcome!
Ik moet alleen bekennen dat ik het niet zelf verzonnen heb, maar dat het idee van internet is.
Piet is altijd blij. Behalve als z'n vrouw geen kanten legging aanheeft, dan wordt hij echt boos.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie daar blij mee zal zijn.. Denk dat ie spontaan om 5 uur gaat slapen ..
O wat vroeg en dat elke dagquote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook elke dag. Want ik woon 1, 5 uur rijden van mijn werk vandaan. Vandaar dat ik, als er geen vergaderingen zijn, het liefste vanuit huis werk.
Maar op zich is dat droge rijst korrels de boel droog houden/maken natuurlijk iets van heel vroegerquote:
Die was vanmorgen om 9 uur nog steeds wakkerquote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan is zij boos..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet is altijd blij. Behalve als z'n vrouw geen kanten legging aanheeft, dan wordt hij echt boos.
Dit is gewoon eng magerquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook wel een rot foto ...
Zo vind ik haar best leuk, lekker gewoontjes...
[ afbeelding ]
Maar als je van dik houdt is het niks nee
[PAINT] Op de Camping..» index» onzin voor je leven!quote:
Je went er aan (als ik voor mezelf spreek)....jarenlang elke dag om 6 uur/ kwart over zes opgestaan en ik was toch echt een avond-nachtmens toen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O wat vroeg en dat elke dagIk denk dat ik daar depressief van zou worden.
Ik kan zelf bepalen hoe laat ik begin maar doe dat het liefst zo vroeg mogelijk in verband met werkelijk onmogelijke files tussen 8 en 9:30. En dan kan ik ook voor de avondspits weer huiswaarts. Scheelt me minstens 45 minuten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O wat vroeg en dat elke dagIk denk dat ik daar depressief van zou worden.
Moet jij dan al om 8 uur beginnen of heb je zolang werk aan jezelf?
mja, een vette Pizza zou geen kwaad kunnenquote:
Tis net iets te ,,, Daarentegen zien hun kinderen er wat mooier uit ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kijkt zo ongelukkig uit haar ogen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. onze Max straalt wel meer, wel leuke kindjs heeft ze...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze kijkt zo ongelukkig uit haar ogen.
Dat heb ik dus ook. Zo tegen donderdag raak ik dan ook meestal heel moe en moet ik echt om 10 pm naar bed. Anders hou ik het niet vol. Gelukkig was het vandaag bankholiday dus kon een dag extra uitslapen!!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je went er aan (als ik voor mezelf spreek)....jarenlang elke dag om 6 uur/ kwart over zes opgestaan en ik was toch echt een avond-nachtmens toen.
Leuk topicquote:Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[PAINT] Op de Camping..» index» onzin voor je leven!
Kindjes zijn nooit leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja. onze Max straalt wel meer, wel leuke kindjs heeft ze...
Tabehquote:
Ik praat over 20 jaar geleden ofzo en als je jonger bent, dan gaat het ook allemaal makkelijker.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zo tegen donderdag raak ik dan ook meestal heel moe en moet ik echt om 10 pm naar bed. Anders hou ik het niet vol. Gelukkig was het vandaag bankholiday dus kon een dag extra uitslapen!!
Je moet echt gewoon dan elke dag naar D ? Ik zou er niet aan moeten denken om dan ook nog 8 uur op kantoor te ijn als ik al 3 uur kwijt ben een reistijd..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen hoe laat ik begin maar doe dat het liefst zo vroeg mogelijk in verband met werkelijk onmogelijke files tussen 8 en 9:30. En dan kan ik ook voor de avondspits weer huiswaarts. Scheelt me minstens 45 minuten.
80+quote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik praat over 20 jaar geleden ofzo en als je jonger bent, dan gaat het ook allemaal makkelijker.
Zou niet weten of ik het nu nog vol zou houden....waren ook werkweken van 80+ uur en dat is op onze leeftijd natuurlijk helemaal niet meer te doen.
Ik doe het nog steeds.. Ben dan voor 7 uur op de zaak en iets over 15 uur ben ik weer pleite en daar van ik goed geld voorquote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik praat over 20 jaar geleden ofzo en als je jonger bent, dan gaat het ook allemaal makkelijker.
Zou niet weten of ik het nu nog vol zou houden....waren ook werkweken van 80+ uur en dat is op onze leeftijd natuurlijk helemaal niet meer te doen.
20 jaar geleden kon in bergen verzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen en zoals Kingstown al zegt zal het wel gewenning zijn, maar ik vind het wel erg vroeg, maar dat komt natuurlijk ook dat ik het niet gewend ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen hoe laat ik begin maar doe dat het liefst zo vroeg mogelijk in verband met werkelijk onmogelijke files tussen 8 en 9:30. En dan kan ik ook voor de avondspits weer huiswaarts. Scheelt me minstens 45 minuten.
Dan werk je 40 uur toch, dat is de helft...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds.. Ben dan voor 7 uur op de zaak en iets over 15 uur ben ik weer pleite en daar van ik goed geld voor
Yep. Net voor Dublin. Maar zoals ik al zei. Ik werk zeer regelmatig vanuit huis.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet echt gewoon dan elke dag naar D ? Ik zou er niet aan moeten denken om dan ook nog 8 uur op kantoor te ijn als ik al 3 uur kwijt ben een reistijd..
Verdeeld over 7 dagen FANN, dus dan zit je op een uur of 12 per dag.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
20 jaar geleden kon in bergen verzetten![]()
Had jij een 80+ urige werkweek? dat is 16 uur per dag mandat is ook niet normaal...
Vind ik ook heftig hoor. Restecpt !!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
20 jaar geleden kon in bergen verzetten![]()
Had jij een 80+ urige werkweek? dat is 16 uur per dag mandat is ook niet normaal...
Scherp!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan werk je 40 uur toch, dat is de helft...
ah... ja ik rekende even over 5 dagen... nah, vind ik ook idioot veel hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verdeeld over 7 dagen FANN, dus dan zit je op een uur of 12 per dag.
Enorm leuk topic zelfs....heb me rotgelachen!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk topic![]()
ONZ / [PAINT] Op de Camping..
Nou...... ik kom niet meer bijquote:Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enorm leuk topic zelfs....heb me rotgelachen!
Wees blij dat dat kan.. Sommige beroepen kan dat niet en sommige bedrijven supporten het het niet ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep. Net voor Dublin. Maar zoals ik al zei. Ik werk zeer regelmatig vanuit huis.
Ach ja....je bent jong en actief enzo. 's avonds laat nog aan de bar hangen offcourse en dan weer met frisse zin om een uur of 6 opstaan. Toch wel een jaartje of 15 op die manier geleefd/gewerkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja ik rekende even over 5 dagen... nah, vind ik ook idioot veel hoor.
Niet?!quote:
Goed tussen d tenen afdrogen!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
Foon bijna leeg en mijn bad is koud. Ff afdouchen
quote:
Nee, ik vind daar nooit iets aanquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind het juist leuk, hoe verzinnen ze het!
Ja, daar moet ER ook afdrogenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan een kameel denken
Dat weet ik niet, maar dat heb ik thuis zo geleerdquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet hier eens kijken daar zitten ook wel pareltjes tussen ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg bannersquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
dat vind ik altijd al lang, net alsof je druk in gesprek ben en het is ineens 2 minuten stilquote:
Omdat je gekidnapped bent en nu in Noord-Afrika zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Podologisch gezien heb jeen punt...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat heb ik thuis zo geleerdtegen voetschimmel zei mijn moeder altijd
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Podologisch gezien heb je een punt...
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoequote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hier eens kijken daar zitten ook wel pareltjes tussen ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vind ik altijd al lang, net alsof je druk in gesprek ben en het is ineens 2 minuten stil![]()
maar dat ligt aan mij hoor..
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon opquote:
Is alleen voor Abo'squote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoe).
Die is ook leuk!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon op
volgen klikken? of niet?
ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is ook leuk!
En overal weer die Bassie en Adriaan caravan
En waar kan ik de bookmark link vinden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zonu..
quote:
Ja, ja gelukkig wel, maar ik doe écht mijn best maar het wil gewoon niet bij mijquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoequote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wordt gediscriminidingest....FANN en Sacha wel en jij niet....be-la-che-lijk.
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar kan ik de bookmark link vinden?
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ja ma! Ik heb zelfs talkpoeder gebruikt hoor!!
Is die van Sascha nog niet afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoe
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokterquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokter
Ja, ik heb het sterretje gevondenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?
Om te testen hoe het bookmarken werkte natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb het sterretje gevonden![]()
Dat topic is geen zak aan, ik snap ook niet waarom ik het gebookmarkt heb
Ja, dat zal, dat moet het zijn..... om daarna weer te vergeten hoe het werktquote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om te testen hoe het bookmarken werkte natuurlijk.
http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!-relquote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zal, dat moet het zijn..... om daarna weer te vergeten hoe het werkt
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat sterren hier weer aan de hemel. Eens kijken of er nog vuurwerk is straks...
Want vanwege de nieuwe koning of is er een lokale feestdag wat me meer plausibeler lijktquote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat sterren hier weer aan de hemel. Eens kijken of er nog vuurwerk is straks...
In mijn deel van Amsterdam valt dat wel mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.
Tis hier echt bagger en dan wonen MM en ik zelfs wat aan de rand, maar dan kijk je richting Haarlem, Schiphol of Zaanstadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.
Nee, hier vlakbij zit een grote feestlocatie aan het strand en daar gebeurt bijna elke avond wel wat.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Want vanwege de nieuwe koning of is er een lokale feestdag wat me meer plausibeler lijkt
OK ... Klinkt een toeristsch iets, maar richting zee heb je meestal weinig licht vervuiling,,quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier vlakbij zit een grote feestlocatie aan het strand en daar gebeurt bijna elke avond wel wat.
Vaak met groot vuurwerk om 23.30 uur...
Ja maar dat is niet vanaf je balkon ..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Moeten jullie dichter bij het IJ gaan wonen..
[ afbeelding ]
Maakt geen zak uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Moeten jullie dichter bij het IJ gaan wonen..
[ afbeelding ]
Ik zie wel het huis van een maat van me en dat van de broer van Sas staat er volgens mij ook opquote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... helaas nietik zou het wel willen maar jah...
's avonds als je lang het IJ loopt zie je soms wel sterren hoor... ik zal er ens op gaan lettenquote:
Loop eens door de duinen 's nachts. Dan weet je niet wat je ziet. Zelfs de maan is een grote lamp.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
's avonds als je lang het IJ loopt zie je soms wel sterren hoor... ik zal er ens op gaan letten
Nee, geen toeristentent, maar een feestlocatie voor de locals met centen die dat afhuren. Ben 2 keer gevraagd doir mensen hier in het appartementencomplex, maar het zijn niet mijn feestjes. Ik kijk wel vanaf de patio naar de lucht...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Klinkt een toeristsch iets, maar richting zee heb je meestal weinig licht vervuiling,,
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop eens door de duinen 's nachts. Dan weet je niet wat je ziet. Zelfs de maan is een grote lamp.
Zeur dan niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.
quote:
15 Minuutjes 's avonds.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.
quote:
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikkequote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15 Minuutjes 's avonds.
En je ziet er nog een hoop reetjes ook dan...
De maan en moonen niet door elkaar halen, hè...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikke
Neh, maar serieus strandwandelingen 's avonds zijn natuurlijk wel top... doe je dat dan ook welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De maan en moonen niet door elkaar halen, hè...
SwaH!! Welke reetjes bedoel jij mss smalbil ?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikke
Die van jou ben ik hier nog niet tegengekomen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
SwaH!! Welke reetjes bedoel jij mss smalbil ?
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, maar serieus strandwandelingen 's avonds zijn natuurlijk wel top... doe je dat dan ook wel
eens?
Ik loop er ook niet overal mee te paraderen ...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van jou ben ik hier nog niet tegengekomen hier
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...
Het is de moeite waard, zelfs je schaduw zien van de maanquote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15 Minuutjes 's avonds.
En je ziet er nog een hoop reetjes ook dan...
A-romantische bruut!! Heb je het wel naar je zin verder? Hoe was het in de whiskey stokerij?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
ja çht nut heeft het niet daar heb jij weer gelijk an...
Ja en dan ?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de moeite waard, zelfs je schaduw zien van de maan
weet ik veel dat toetsenbord klopt geen zak van volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typen
Nietues, teemuts is al een uur ofzo wegquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit tipoc krijgt een hoog theemuts gehalte nu.
Opkoken en het komt weer borrelen...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit tipoc krijgt een hoog theemuts gehalte nu.
Ik doe er niet aan, maar op mn werk heb ik daar in de Oost Europeesche landen best wel mee te maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typen
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan, maar op mn werl heb ik daar in de Oost Europeesche landen best wel mee te maken.
Truste!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
Kga er ook vantussen, lekker nog effe tv kijken in bed, en dan maar snurken geblazenDoei!!!
ik vermijd die tekens ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..
Maar maakt verder niet uit FANNquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
Ik heb geen hypotheek dus dat scheelt weerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder niet
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
ow........ ??? bij Utopia somsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
Nr 88quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
zat ik weer iets fout te spellen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je Engels is ook niet meer wat het geweest is merk ik al....
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >quote:
gelukkig welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag je toch wel van een Fokker verwachten FANN..
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >
Goed krabben helptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeen
Dat is voor jou een vraagquote:
Dat is voor jou een vraagquote:
Is dit nu de 88 ... NEe toch ..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik doe 1 vraag 2 antwoorden ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag
[..]
Dat is voor jou een vraag
Het komt op het zelfde neerquote:
Ja geen idee waar 99 anders op zou kunnen slaan.. Nietsuit mn verleden geme\ld vandaag volgens mij ...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
Als je topics in je bookmarks hebt staan, dan kun je dingen van een jaar of nog langer terug gaan quoten....staan er opeens weer oude topics in je AT.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
Opvoor Wilders ´quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
De laatste....... deze hoor ik nu..
Dit was jullie DJ voor vanavond![]()
sjuusssssssssss
Hahaha Lolquote:
Je brengt me op een idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je topics in je bookmarks hebt staan, dan kun je dingen van een jaar of nog langer terug gaan quoten....staan er opeens weer oude topics in je AT.
Uhquote:
Volgens mij was jij het vannacht ook kwijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is all haar pimpkwaliteiten weer kwijt
Maak je geen zorgen om mij/ons. Zon, zee en strand genoeg, maar dus niet om op te wandelen...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
A-romantische bruut!! Heb je het wel naar je zin verder? Hoe was het in de whiskey stokerij?
Ja landverraaier noem die Griek hem ook altijdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvoor Wilders ´
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cat_Stevens
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezigheids therapie heet dat. Graag before and after
vandaag nietquote:
Eet smakelijk. Ik flans vanavond ook maar wat. Geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb ook honger. Te lui om Chinees te bestellen, dus maar even een salade in elkaar flansen.
Dank....ik was alweer klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik flans vanavond ook maar wat. Geen zin om te koken.
Lekker, thee. Misschien ook een biskwietje erbij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank....ik was alweer klaar.![]()
Kopje thee zetten en we kunnen fris en fruitig de avond aanvangen.
Dat soort uitspattingen doe ik alleen in de weekenden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker, thee. Misschien ook een biskwietje erbij?
Jij durft te leven!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort uitspattingen doe ik alleen in de weekenden.
Op verjaardagen en feestjes wil ik me ook nog wel eens bezondigen aan het nuttigen van een plakje cake, zolang het niet vaker dan 1 keer in de maand is.quote:
Noem jij uitvaarten zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op verjaardagen en feestjes wil ik me ook nog wel eens bezondigen aan het nuttigen van een plakje cake, zolang het niet vaker dan 1 keer in de maand is.
Maar hoezo ga je uit principe niet? Of is dat te persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij een uitvaart ben geweest is toen mijn oma is overleden in 2000.
Het is een treurige laatste herinnering die je dan meekrijgt en ik wil graag een ander beeld in mijn hoofd houden. Zeker als het een geliefde betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoezo ga je uit principe niet? Of is dat te persoonlijk.
Voor mij is het anders, maar ik begrijp je wel. Afscheid is ook treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een treurige laatste herinnering die je dan meekrijgt en ik wil graag een ander beeld in mijn hoofd houden. Zeker als het een geliefde betreft.
Bij iemands sterfbed zitten vind ik geen probleem ook al is dat ook treurig, maar het is iig persoonlijk. Een uitvaart ervaar ik meer als een plichtpleging, waarbij je als laatste beeld van iemand meekrijgt dat hij verbrand wordt of in de aarde gestopt wordt. Dat beeld wil ik niet meer op mijn netvlies hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij is het anders, maar ik begrijp je wel. Afscheid is ook treurig.
Het is wel de werkelijkheid. Maar je kunt er inderdaad ook voor kiezen een ander beeld bij je te houden. Zelf vind ik een uitvaart wel een goed afscheid, een finale van wat eens een leven was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij iemands sterfbed zitten vind ik geen probleem ook al is dat ook treurig, maar het is iig persoonlijk. Een uitvaart ervaar ik meer als een plichtpleging, waarbij je als laatste beeld van iemand meekrijgt dat hij verbrand wordt of in de aarde gestopt wordt. Dat beeld wil ik niet meer op mijn netvlies hebben.
Er is wel vaker een werkelijkheid waarvan ik geen beeld hoef te zien en ik heb gemerkt dat een uitvaart me een heel slecht gevoel geeft. Geen afsluiting, finale of eerbetoon, maar vooral negatieve bewoordingen en dan word de keuze om er niet meer heen te gaan een stuk makkelijker, hoewel het soms behoorlijke sociale afeuring oproept.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel de werkelijkheid. Maar je kunt er inderdaad ook voor kiezen een ander beeld bij je te houden. Zelf vind ik een uitvaart wel een goed afscheid, een finale van wat eens een leven was.
Dat wilde ik net vragen, hoe je omgeving op jouw besluit om niet naar een uitvaart te gaan reageert.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is wel vaker een werkelijkheid waarvan ik geen beeld hoef te zien en ik heb gemerkt dat een uitvaart me een heel slecht gevoel geeft. Geen afsluiting, finale of eerbetoon, maar vooral negatieve bewoordingen en dan word de keuze om er niet meer heen te gaan een stuk makkelijker, hoewel het soms behoorlijke sociale afeuring oproept.
Overwegend negatief, omdat het als ongepast wordt gezien om niet heen te gaan. (en dan gebruik ik een zeer milde term.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen, hoe je omgeving op jouw besluit om niet naar een uitvaart te gaan reageert.
Er zijn ook beelden waar ik me voor afsluit. Maar een afscheid hoort daar voor mij niet bij en ik heb ook niet de ervaring dat er dan voornamelijk negatieve bewoordingen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is wel vaker een werkelijkheid waarvan ik geen beeld hoef te zien en ik heb gemerkt dat een uitvaart me een heel slecht gevoel geeft. Geen afsluiting, finale of eerbetoon, maar vooral negatieve bewoordingen en dan word de keuze om er niet meer heen te gaan een stuk makkelijker, hoewel het soms behoorlijke sociale afeuring oproept.
Ik moest het woord tanatorium opzoeken, maar vond alleen iets Spaans.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
Uitvaarten niet zo mn ding, maar omdat mn ex-schoonfamilie in die business zit heb ik met kisten lopen sjouwen en lopen poetsen en zelfs (leeg) van A naar B gereden/ Laatste keer dat ik er was stond ik zelfs achter de bar in het tanatorium ...
Oh oops ... Is waar het lichaam opgebaart ligt en familie en bekenden afscheid kunnen nemen ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest het woord tanatorium opzoeken, maar vond alleen iets Spaans.
Ik heb mijn grote liefde al op veel te jonge leeftijd moeten achterlaten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
Zelf heb ik nog maar een paar uitvaarten mee gemaakt ...
Ah, het rouw- of uitvaarcentrum.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh oops ... Is waar het lichaam opgebaart ligt en familie en bekenden afscheid kunnen nemen ...
Mag ik vragen over welke leeftijd je het dan hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote liefde al op veel te jonge leeftijd moeten achterlaten.
28.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik vragen over welke leeftijd je het dan hebt?
Dat is zo. Maar sommige dingen zijn wel erg hard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Is het ook maar hoort ook bij het leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
Persoonlijk vind ik verdriet onprettig.
zolang het nog duurt...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook maar hoort ook bij het leven.
Ja. dus genietquote:
Dat is wat ik ook wilde zeggen, ja verdriet is onprettig, maar je ontkomt er niet aan en de één krijgt er meer van dan de ander.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook maar hoort ook bij het leven.
Lastig is een goed woord want je hebt nooit zin in dat soort ellende. Het verdriet is al genoeg. En toch moet je je dwingen om je gezicht te laten zien. Hoe moeilijk het ook is. Je doet dan ook meer voor de achterblijvers en die geef je een stuk verwerking, Echt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook wilde zeggen, ja verdriet is onprettig, maar je ontkomt er niet aan en de één krijgt er meer van dan de ander.
Hoe ouder ik word hoe meer ik vind dat mensen minder zouden moeten, want je moet al zoveel en als je dan niets van uitvaarten moet hebben zou dat ook een keuze moeten kunnen zijn, maar dan ben ik me er ook bewust van dat, als bijvoorbeeld mijn zus zou overlijden en haar schoonzus zou om die reden niet op de uitvaart komen dan ben ik in eerste instantie toch geneigd het haar kwalijk te nemen.
Als ik dan de ervaringen van Kingstown weer lees kan ik me wel wat bij de weerstand tegen uitvaarten voorstellen.
Lastig.
Het is voor mij ook geen vraag of ik wel of niet naar een uitvaart ga, ik vind het zelf een goede manier om afscheid te nemen en tegenover de nabestaanden het minste is wat ik kan doen en uit ervaring weet ik dat het de nabestaanden ook echt steunt. Maar ik probeer me ook wel in Kingstown te verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastig is een goed woord want je hebt nooit zin in dat soort ellende. Het verdriet is al genoeg. En toch moet je je dwingen om je gezicht te laten zien. Hoe moeilijk het ook is. Je doet dan ook meer voor de achterblijvers en die geef je een stuk verwerking, Echt.
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor mij ook geen vraag of ik wel of niet naar een uitvaart ga, ik vind het zelf een goede manier om afscheid te nemen en tegenover de nabestaanden het minste is wat ik kan doen en uit ervaring weet ik dat het de nabestaanden ook echt steunt. Maar ik probeer me ook wel in Kingstown te verplaatsen.
Ik merk dat ik amper meer keuzes van anderen kwalijk neem. Sowieso is het wmb anders als het om directe- en intieme omgeving gaat, want dat is het allerbelangrijkste en wat de "grotere" kring daarom heen denkt laat me sowieso al helemaal koud.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook wilde zeggen, ja verdriet is onprettig, maar je ontkomt er niet aan en de één krijgt er meer van dan de ander.
Hoe ouder ik word hoe meer ik vind dat mensen minder zouden moeten, want je moet al zoveel en als je dan niets van uitvaarten moet hebben zou dat ook een keuze moeten kunnen zijn, maar dan ben ik me er ook bewust van dat, als bijvoorbeeld mijn zus zou overlijden en haar schoonzus zou om die reden niet op de uitvaart komen dan ben ik in eerste instantie toch geneigd het haar kwalijk te nemen.
Als ik dan de ervaringen van Kingstown weer lees kan ik me wel wat bij de weerstand tegen uitvaarten voorstellen.
Lastig.
Dan heb je een goede familie en vrienden kring en dat is nogal bijzonder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik merk dat ik amper meer keuzes van anderen kwalijk neem. Sowieso is het wmb anders als het om directe- en intieme omgeving gaat, want dat is het allerbelangrijkste en wat de "grotere" kring daarom heen denkt laat me sowieso al helemaal koud.
Uiteindelijk is het voor mij het belangrijkste dat iedereen op zijn/haar eigen manier de mogelijkheid heeft om dat soort dingen te doen op een manier die voor hem/haar het beste voelt en wie ben ik om dat te veroordelen? Als de persoonlijke band goed is, dan maakt het niet uit en accepteer je ook de keuzes die je zelf niet zou maken. Althans....zo werkt het voor mij.
Eens, maar ook jij weet dat bepaalde "sociale afspraken" doorbreken niet door iedereen evenveel gewaardeerd wordt. Wat mensen in theorie vinden wil nog wel eens botsen met de harde werkelijkheid en zeker als het om gevoelige zaken gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Leven en laten leven lijkt me in dit geval een mooi credo...
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog kan je op je eigen manier respect tonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens, maar ook jij weet dat bepaalde "sociale afspraken" doorbreken niet door iedereen evenveel gewaardeerd wordt. Wat mensen in theorie vinden wil nog wel eens botsen met de harde werkelijkheid en zeker als het om gevoelige zaken gaat.
Dan zouden we helemaal niet naar een uitvaart hoevenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Jij hebt natuurlijk vakantie, proost! Ik hou het bij Spa Bosvruchten, dat lijkt me een beter plan na het hardlopenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Welke vruchten vind je tegenwoordig nog in het bos, behalve bramen en eikels?
Waar vind je tegenwoordig nog een bos ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Vooral eikels, maar dat is geen vrucht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Voor hun BOS haarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar, scheermessen worden tegenwoordig meer door vrouwen dan mannen gekocht...
Niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral eikels, maar dat is geen vrucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |