Ik merk dat ik amper meer keuzes van anderen kwalijk neem. Sowieso is het wmb anders als het om directe- en intieme omgeving gaat, want dat is het allerbelangrijkste en wat de "grotere" kring daarom heen denkt laat me sowieso al helemaal koud.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook wilde zeggen, ja verdriet is onprettig, maar je ontkomt er niet aan en de één krijgt er meer van dan de ander.
Hoe ouder ik word hoe meer ik vind dat mensen minder zouden moeten, want je moet al zoveel en als je dan niets van uitvaarten moet hebben zou dat ook een keuze moeten kunnen zijn, maar dan ben ik me er ook bewust van dat, als bijvoorbeeld mijn zus zou overlijden en haar schoonzus zou om die reden niet op de uitvaart komen dan ben ik in eerste instantie toch geneigd het haar kwalijk te nemen.
Als ik dan de ervaringen van Kingstown weer lees kan ik me wel wat bij de weerstand tegen uitvaarten voorstellen.
Lastig.
Dan heb je een goede familie en vrienden kring en dat is nogal bijzonder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik merk dat ik amper meer keuzes van anderen kwalijk neem. Sowieso is het wmb anders als het om directe- en intieme omgeving gaat, want dat is het allerbelangrijkste en wat de "grotere" kring daarom heen denkt laat me sowieso al helemaal koud.
Uiteindelijk is het voor mij het belangrijkste dat iedereen op zijn/haar eigen manier de mogelijkheid heeft om dat soort dingen te doen op een manier die voor hem/haar het beste voelt en wie ben ik om dat te veroordelen? Als de persoonlijke band goed is, dan maakt het niet uit en accepteer je ook de keuzes die je zelf niet zou maken. Althans....zo werkt het voor mij.
Eens, maar ook jij weet dat bepaalde "sociale afspraken" doorbreken niet door iedereen evenveel gewaardeerd wordt. Wat mensen in theorie vinden wil nog wel eens botsen met de harde werkelijkheid en zeker als het om gevoelige zaken gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Leven en laten leven lijkt me in dit geval een mooi credo...
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog kan je op je eigen manier respect tonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens, maar ook jij weet dat bepaalde "sociale afspraken" doorbreken niet door iedereen evenveel gewaardeerd wordt. Wat mensen in theorie vinden wil nog wel eens botsen met de harde werkelijkheid en zeker als het om gevoelige zaken gaat.
Dan zouden we helemaal niet naar een uitvaart hoevenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Jij hebt natuurlijk vakantie, proost! Ik hou het bij Spa Bosvruchten, dat lijkt me een beter plan na het hardlopenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Welke vruchten vind je tegenwoordig nog in het bos, behalve bramen en eikels?
Waar vind je tegenwoordig nog een bos ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Vooral eikels, maar dat is geen vrucht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Bosvruchten...
Voor hun BOS haarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar, scheermessen worden tegenwoordig meer door vrouwen dan mannen gekocht...
Niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral eikels, maar dat is geen vrucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |