quote:Op maandag 2 juni 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Podologisch gezien heb je een punt...
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoequote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hier eens kijken daar zitten ook wel pareltjes tussen ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vind ik altijd al lang, net alsof je druk in gesprek ben en het is ineens 2 minuten stil![]()
maar dat ligt aan mij hoor..
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon opquote:
Is alleen voor Abo'squote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoe).
Die is ook leuk!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon op
volgen klikken? of niet?
ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is ook leuk!
En overal weer die Bassie en Adriaan caravan
En waar kan ik de bookmark link vinden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zonu..
quote:
Ja, ja gelukkig wel, maar ik doe écht mijn best maar het wil gewoon niet bij mijquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoequote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wordt gediscriminidingest....FANN en Sacha wel en jij niet....be-la-che-lijk.
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar kan ik de bookmark link vinden?
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ja ma! Ik heb zelfs talkpoeder gebruikt hoor!!
Is die van Sascha nog niet afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoe
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokterquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokter
Ja, ik heb het sterretje gevondenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |