quote:Op maandag 2 juni 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Podologisch gezien heb je een punt...
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoequote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hier eens kijken daar zitten ook wel pareltjes tussen ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vind ik altijd al lang, net alsof je druk in gesprek ben en het is ineens 2 minuten stil![]()
maar dat ligt aan mij hoor..
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon opquote:
Is alleen voor Abo'squote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet ik bookmarken (al heb ik geen idee hoe).
Die is ook leuk!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ik weet het, maar ik zit nu in dat Obama topic, als je wilt bookmarken is het toch gewoon op
volgen klikken? of niet?
ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is ook leuk!
En overal weer die Bassie en Adriaan caravan
En waar kan ik de bookmark link vinden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....onderaan de pagina staan 3 iccontjes waarvan de middelste een gele ster (kom er maar in MM....) is....als je daar op klikt, dan heb je een topic in je bookmarks staan, die je dan later via de bookmark link weer kunt teruglezen.
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken ik zit echt letterlijk zonu..
quote:
Ja, ja gelukkig wel, maar ik doe écht mijn best maar het wil gewoon niet bij mijquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet leuk te vinden,smaken verschillen.
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoequote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wordt gediscriminidingest....FANN en Sacha wel en jij niet....be-la-che-lijk.
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar kan ik de bookmark link vinden?
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ja ma! Ik heb zelfs talkpoeder gebruikt hoor!!
Is die van Sascha nog niet afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is om te janken, niemand houdt van me... boehoehoe
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokterquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vlak naast de Sherlock functie bovenin.
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik dus al eerder gevonden, want er staan al 2 topics, waaronder deze ONZ / Komt een Pokemon bij de dokter
Ja, ik heb het sterretje gevondenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik zo eens checken....maar het bookmarksterretje ook gevonden nu?
Om te testen hoe het bookmarken werkte natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb het sterretje gevonden![]()
Dat topic is geen zak aan, ik snap ook niet waarom ik het gebookmarkt heb
Ja, dat zal, dat moet het zijn..... om daarna weer te vergeten hoe het werktquote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om te testen hoe het bookmarken werkte natuurlijk.
http://wiki.fok.nl/index.php/Fok!-relquote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zal, dat moet het zijn..... om daarna weer te vergeten hoe het werkt
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat sterren hier weer aan de hemel. Eens kijken of er nog vuurwerk is straks...
Want vanwege de nieuwe koning of is er een lokale feestdag wat me meer plausibeler lijktquote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat sterren hier weer aan de hemel. Eens kijken of er nog vuurwerk is straks...
In mijn deel van Amsterdam valt dat wel mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.
Tis hier echt bagger en dan wonen MM en ik zelfs wat aan de rand, maar dan kijk je richting Haarlem, Schiphol of Zaanstadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat in A'dam. zie je nooit wat. Lichtvervuiling.
Nee, hier vlakbij zit een grote feestlocatie aan het strand en daar gebeurt bijna elke avond wel wat.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Want vanwege de nieuwe koning of is er een lokale feestdag wat me meer plausibeler lijkt
OK ... Klinkt een toeristsch iets, maar richting zee heb je meestal weinig licht vervuiling,,quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier vlakbij zit een grote feestlocatie aan het strand en daar gebeurt bijna elke avond wel wat.
Vaak met groot vuurwerk om 23.30 uur...
Ja maar dat is niet vanaf je balkon ..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Moeten jullie dichter bij het IJ gaan wonen..
[ afbeelding ]
Maakt geen zak uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Moeten jullie dichter bij het IJ gaan wonen..
[ afbeelding ]
Ik zie wel het huis van een maat van me en dat van de broer van Sas staat er volgens mij ook opquote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... helaas nietik zou het wel willen maar jah...
's avonds als je lang het IJ loopt zie je soms wel sterren hoor... ik zal er ens op gaan lettenquote:
Loop eens door de duinen 's nachts. Dan weet je niet wat je ziet. Zelfs de maan is een grote lamp.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
's avonds als je lang het IJ loopt zie je soms wel sterren hoor... ik zal er ens op gaan letten
Nee, geen toeristentent, maar een feestlocatie voor de locals met centen die dat afhuren. Ben 2 keer gevraagd doir mensen hier in het appartementencomplex, maar het zijn niet mijn feestjes. Ik kijk wel vanaf de patio naar de lucht...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Klinkt een toeristsch iets, maar richting zee heb je meestal weinig licht vervuiling,,
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop eens door de duinen 's nachts. Dan weet je niet wat je ziet. Zelfs de maan is een grote lamp.
Zeur dan niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.
quote:
15 Minuutjes 's avonds.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, dat is het betere werk natuurlijk.. maar jah is ook weer een eind rijden.
quote:
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikkequote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15 Minuutjes 's avonds.
En je ziet er nog een hoop reetjes ook dan...
De maan en moonen niet door elkaar halen, hè...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikke
Neh, maar serieus strandwandelingen 's avonds zijn natuurlijk wel top... doe je dat dan ook welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De maan en moonen niet door elkaar halen, hè...
SwaH!! Welke reetjes bedoel jij mss smalbil ?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Reetjes zie je hier ook, van die grote dikke
Die van jou ben ik hier nog niet tegengekomen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
SwaH!! Welke reetjes bedoel jij mss smalbil ?
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, maar serieus strandwandelingen 's avonds zijn natuurlijk wel top... doe je dat dan ook wel
eens?
Ik loop er ook niet overal mee te paraderen ...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van jou ben ik hier nog niet tegengekomen hier
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...
Het is de moeite waard, zelfs je schaduw zien van de maanquote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15 Minuutjes 's avonds.
En je ziet er nog een hoop reetjes ook dan...
A-romantische bruut!! Heb je het wel naar je zin verder? Hoe was het in de whiskey stokerij?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haat strandwandelingen. Zinloos gedoe...
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
ja çht nut heeft het niet daar heb jij weer gelijk an...
Ja en dan ?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de moeite waard, zelfs je schaduw zien van de maan
weet ik veel dat toetsenbord klopt geen zak van volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typen
Nietues, teemuts is al een uur ofzo wegquote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit tipoc krijgt een hoog theemuts gehalte nu.
Opkoken en het komt weer borrelen...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit tipoc krijgt een hoog theemuts gehalte nu.
Ik doe er niet aan, maar op mn werk heb ik daar in de Oost Europeesche landen best wel mee te maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om een c cedile te typen
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan, maar op mn werl heb ik daar in de Oost Europeesche landen best wel mee te maken.
Truste!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
Kga er ook vantussen, lekker nog effe tv kijken in bed, en dan maar snurken geblazenDoei!!!
ik vermijd die tekens ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..
Maar maakt verder niet uit FANNquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
Ik heb geen hypotheek dus dat scheelt weerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder niet
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
ow........ ??? bij Utopia somsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
Nr 88quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
zat ik weer iets fout te spellen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je Engels is ook niet meer wat het geweest is merk ik al....
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >quote:
gelukkig welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag je toch wel van een Fokker verwachten FANN..
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >
Goed krabben helptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeen
Dat is voor jou een vraagquote:
Dat is voor jou een vraagquote:
Is dit nu de 88 ... NEe toch ..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind het juist leuk, hoe verzinnen ze het!
Ik doe 1 vraag 2 antwoorden ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag
[..]
Dat is voor jou een vraag
Het komt op het zelfde neerquote:
Ja geen idee waar 99 anders op zou kunnen slaan.. Nietsuit mn verleden geme\ld vandaag volgens mij ...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
Als je topics in je bookmarks hebt staan, dan kun je dingen van een jaar of nog langer terug gaan quoten....staan er opeens weer oude topics in je AT.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |