Maar maakt verder niet uit FANNquote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb géén idee hoor wat ik deed ik wilde écht typen en toen kwam dat tevoorschijn..
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
Ik heb geen hypotheek dus dat scheelt weerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu stukken minder ... Ja mn hypotheek ... Verder niet
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet![]()
Maak jij je ooit wél een druk om iets Chuf?
ow........ ??? bij Utopia somsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
Nr 88quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zit zich al een paar topics groen en geel te ergeren in een boomhut.
zat ik weer iets fout te spellen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je Engels is ook niet meer wat het geweest is merk ik al....
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >quote:
gelukkig welquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag je toch wel van een Fokker verwachten FANN..
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ?? Hossellen OldSkool van de Griek muziek >
Goed krabben helptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekse muziek hoor ik hier zelden, ik hoor nu Boudewijn de Groot met meester Prikkebeen
Dat is voor jou een vraagquote:
Dat is voor jou een vraagquote:
Is dit nu de 88 ... NEe toch ..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ik vind het juist leuk, hoe verzinnen ze het!
Ik doe 1 vraag 2 antwoorden ..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag
[..]
Dat is voor jou een vraag
Het komt op het zelfde neerquote:
Ja geen idee waar 99 anders op zou kunnen slaan.. Nietsuit mn verleden geme\ld vandaag volgens mij ...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
Als je topics in je bookmarks hebt staan, dan kun je dingen van een jaar of nog langer terug gaan quoten....staan er opeens weer oude topics in je AT.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit allemaal dingen van een uur geleden te kwoten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |