Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een corrupte anarchist....een betere CV voor POL is er niet!
De revanche.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
De spandoeken voor Spanje - NL zijn al klaar...
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is het nieuws in NL ontvangen? Aangezien wij de koning van Hispanje altijd geëerd hebben, moet dat toch wel een impact hebben...
Ik snap je niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.
What will this button do?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te beginnen ga ik dan eerst het knopje verwijderen testen.
Vooral geen losgeld betalenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Meld maar dat we hier naar omstandigheden goed behandeld worden.
Geen losgeld betalen!
Over een nieuwe koning en koningin en losgeldquote:
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.
Hij heeft zich manmoedig verzet door rookbommen te gooien, maar het waren er teveel.
We mogen vooral geen losgeld betalen en verder gaat het goed met hem.
Nu is het afwachten, een kaarsje branden en hopen dat hij de nieuwe koning van Spanje wordt.
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Persoonlijk vind ik Maxima mooier, omdat zij een warmere uitstraling heeft. De toekomstige koningin van Spanje vind ik wat koeltjes overkomen en bovendien gratenmager.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Doe eens een pic van d'r als je wilt?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...
Oeps, dat ging dus maar net goed, maar je weet het hè, als je je telefoon in het water laat vallen moet je hem daarna een week in een bak rijst leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrr liet ik bijna mijn foon in bad vallen
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een pic van d'r als je wilt?
Heb d'r nog nooit gezien.
Hmzzz....eerste indruk is dat ik haar nou niet echt gelukkig vind kijken. Is ze depressief ofzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeps, dat ging dus maar net goed, maar je weet het hè, als je je telefoon in het water laat vallen moet je hem daarna een week in een bak rijst leggen
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een pic van d'r als je wilt?
Heb d'r nog nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de Gruyterandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Juist ... das toch ook wanneer je het zout lekker losjes wilt houden ... paar korreltjes rijst erdoor ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?
Ja droge ongekookte rijst. Ik ging laatst naar het toilet, helemaal vergeten dat mijn mobiel nog in mijn kontzak zat..... plons, helemaal kopje onder. Ik snel mijn toestel uit de pot gevist, dat ding begon te piepen van ellende, daarna meteen uit elkaar gehaald, alles afgedroogd, een bak rijst gevuld (maar je kan het toestel natuurlijk ook in een pak rijst gooien) en op vakantie gegaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
nope wist ik niet. Droge rijst en ongekookt neem ik aan?
ja klopt. Maar volgend weekend heb ik een nieuwe foon dus zo heel erg is het nou ook niet als deze het nu zou begevenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist ... das toch ook wanneer je het zout lekker losjes wilt houden ... paar korreltjes rijst erdoor ...
Tsk!! Deisyy McGyver dat je dr bent!!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja droge ongekookte rijst. Ik ging laatst naar het toilet, helemaal vergeten dat mijn mobiel nog in mijn kontzak zat..... plons, helemaal kopje onder. Ik snel mijn toestel uit de pot gevist, dat ding begon te piepen van ellende, daarna meteen uit elkaar gehaald, alles afgedroogd, een bak rijst gevuld (maar je kan het toestel natuurlijk ook in een pak rijst gooien) en op vakantie gegaan.
Na mijn vakantie deed mijn telefoon het weer!
Ja een paar dagen geen Grieken die bellen ... Shit oh nee dat was Fannsquote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]nss
ja klopt. Maar volgend weekend heb ik een nieuwe foon dus zo heel erg is het nou ook niet als deze het nu zou begeven
Welcome!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tsk!! Deisyy McGyver dat je dr bent!!
verschil moet er zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je precies op tijd om Piet nog een goede nachtrust te gaan wensen.
Ik ook elke dag. Want ik woon 1, 5 uur rijden van mijn werk vandaan. Vandaar dat ik, als er geen vergaderingen zijn, het liefste vanuit huis werk.quote:
Alsof ie daar blij mee zal zijn.. Denk dat ie spontaan om 5 uur gaat slapen ..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je precies op tijd om Piet nog een goede nachtrust te gaan wensen.
Maakt niet uit hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welcome!
Ik moet alleen bekennen dat ik het niet zelf verzonnen heb, maar dat het idee van internet is.
Piet is altijd blij. Behalve als z'n vrouw geen kanten legging aanheeft, dan wordt hij echt boos.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie daar blij mee zal zijn.. Denk dat ie spontaan om 5 uur gaat slapen ..
O wat vroeg en dat elke dagquote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook elke dag. Want ik woon 1, 5 uur rijden van mijn werk vandaan. Vandaar dat ik, als er geen vergaderingen zijn, het liefste vanuit huis werk.
Maar op zich is dat droge rijst korrels de boel droog houden/maken natuurlijk iets van heel vroegerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |