Ja landverraaier noem die Griek hem ook altijdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvoor Wilders ´
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cat_Stevens
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezigheids therapie heet dat. Graag before and after
vandaag nietquote:
Eet smakelijk. Ik flans vanavond ook maar wat. Geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb ook honger. Te lui om Chinees te bestellen, dus maar even een salade in elkaar flansen.
Dank....ik was alweer klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik flans vanavond ook maar wat. Geen zin om te koken.
Lekker, thee. Misschien ook een biskwietje erbij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank....ik was alweer klaar.![]()
Kopje thee zetten en we kunnen fris en fruitig de avond aanvangen.
Dat soort uitspattingen doe ik alleen in de weekenden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker, thee. Misschien ook een biskwietje erbij?
Jij durft te leven!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort uitspattingen doe ik alleen in de weekenden.
Op verjaardagen en feestjes wil ik me ook nog wel eens bezondigen aan het nuttigen van een plakje cake, zolang het niet vaker dan 1 keer in de maand is.quote:
Noem jij uitvaarten zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op verjaardagen en feestjes wil ik me ook nog wel eens bezondigen aan het nuttigen van een plakje cake, zolang het niet vaker dan 1 keer in de maand is.
Maar hoezo ga je uit principe niet? Of is dat te persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij een uitvaart ben geweest is toen mijn oma is overleden in 2000.
Het is een treurige laatste herinnering die je dan meekrijgt en ik wil graag een ander beeld in mijn hoofd houden. Zeker als het een geliefde betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoezo ga je uit principe niet? Of is dat te persoonlijk.
Voor mij is het anders, maar ik begrijp je wel. Afscheid is ook treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een treurige laatste herinnering die je dan meekrijgt en ik wil graag een ander beeld in mijn hoofd houden. Zeker als het een geliefde betreft.
Bij iemands sterfbed zitten vind ik geen probleem ook al is dat ook treurig, maar het is iig persoonlijk. Een uitvaart ervaar ik meer als een plichtpleging, waarbij je als laatste beeld van iemand meekrijgt dat hij verbrand wordt of in de aarde gestopt wordt. Dat beeld wil ik niet meer op mijn netvlies hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij is het anders, maar ik begrijp je wel. Afscheid is ook treurig.
Het is wel de werkelijkheid. Maar je kunt er inderdaad ook voor kiezen een ander beeld bij je te houden. Zelf vind ik een uitvaart wel een goed afscheid, een finale van wat eens een leven was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij iemands sterfbed zitten vind ik geen probleem ook al is dat ook treurig, maar het is iig persoonlijk. Een uitvaart ervaar ik meer als een plichtpleging, waarbij je als laatste beeld van iemand meekrijgt dat hij verbrand wordt of in de aarde gestopt wordt. Dat beeld wil ik niet meer op mijn netvlies hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |