SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi om te zien altijd.
van die totaal ongemotiveerde figuren pakken dan zo'n bodyfat% meter in de handen. X procent, gaan ze een kwartier crosstraineren, pakken hem weer, zijn ze vetter geworden![]()
![]()
Mooi man.
If not now, then when.![]()
Kan je doen, ik denk echter dat je grip kracht sneller vooruit zou gaan als je ook bij deadlifts strapless tilt. Maar die keuze laat ik aan jou.quote:En straps gebruiken bij deadliften (doe nu 140kg) en ze achterwege laten bij bijv. pull down, rows en straight leg deadlift op leg day om grip te trainen?![]()
Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan en al helemaal bij iemand die eruit ziet alsof hij nog nooit een barbell heeft opgetild. Nu hoeft dat niet relevant te zijn aangezien diegene ook gewoon gelijk (kunnen) hebben, maar toch.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kreeg spontaan pijn in m'n rug toen ik iemand 120KG als een bruggetje zag deadliftenDus ik vriendelijk naar hem toe stappen en zeggen dat die moet proberen om z'n rug recht te houden word ik afgesnauwd
"Bemoei je lekker met je eigen training"
Godverdomme zeg, zal nog een keer advies geven..
Ik bemoei me ook nooit met anderen. Kan me eerlijk gezegd ook geen reet schelen hoe iemand zijn oefeningen uitvoert. Ik had ook 1x iemand die mij corrigeerde. Ik pak de dumbbells iets scheef (dus niet helemaal horizontaal of verticaal) bij DB BP omdat ik dat fijner vind. Gaat hij ongevraagd achter me staan en aan die DB's trekken. Viel me ook in het verkeerde keelgat.![]()
Als je straps wil gebruiken moet je dat doen maar het zit hem meer tussen de orenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En straps gebruiken bij deadliften (doe nu 140kg) en ze achterwege laten bij bijv. pull down, rows en straight leg deadlift op leg day om grip te trainen?
Wat je het beste zou kunnen doen als je een extratje wil is een magnesiumbal halen
Ik doe het ook zonder en ik zit iets hoger qua DL en nooit gripproblemenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan en al helemaal bij iemand die eruit ziet alsof hij nog nooit een barbell heeft opgetild. Nu hoeft dat niet relevant te zijn aangezien diegene ook gewoon gelijk (kunnen) hebben, maar toch.
Ik bemoei me ook nooit met anderen. Kan me eerlijk gezegd ook geen reet schelen hoe iemand zijn oefeningen uitvoert. Ik had ook 1x iemand die mij corrigeerde. Ik pak de dumbbells iets scheef (dus niet helemaal horizontaal of verticaal) bij DB BP omdat ik dat fijner vind. Gaat hij ongevraagd achter me staan en aan die DB's trekken. Viel me ook in het verkeerde keelgat.
En ik gun niemand een hernia![]()
Dat is het punt niet. Ik zeg er toch expliciet bij dat iemands fysiek niets zegt over zijn/haar kennis. Alleen ik durf wel gewoon toe te geven dat ik zelf ook zoiets zou hebben, of je nou gelijk hebt of niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.![]()
vraag dan op z'n minst waarom ie het zo doet. Waarschijnlijk krijg je als antwoord zo heb ik het geleerd. Klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.
En ik gun niemand een hernia
Ik zit ook niet te wachten op ongevraagd commentaar als ik bezig ben van iemand die ik verder niet ken.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Bredebroeder kennende heeft hij het met alle rust en de beste bedoelingen gezegd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
vraag dan op z'n minst waarom ie het zo doet. Waarschijnlijk krijg je als antwoord zo heb ik het geleerd. Klaar.
Ik zit ook niet te wachten op ongevraagd commentaar als ik bezig ben van iemand die ik verder niet ken.
Sommige mensen zijn ook gewoon te trots (lees te dom) om iets van een ander aan te nemen/ te leren![]()
Ik vind het in ieder geval tof dat je de moeite neemt om mensen er op aan te spreken, doen ze er niks mee prima maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.
Ik ben een paar keer in de gym aangesproken op mn vorm/techniek en had er totaal geen moeite mee.![]()
Ik kan bij mij in de gym wel de hele dag mensen gaan corrigeren, de ene is nog treurig dan de ander (minus een paar jongens die wel serieus doen)![]()
of doen iets met een bepaalde reden, hoe goed of slecht ook. Feit blijft dat als je iemand wil helpen beginnen met zeggen JE DOET HET FOUT niet de beste manier is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bredebroeder kennende heeft hij het met alle rust en de beste bedoelingen gezegd.
Sommige mensen zijn ook gewoon te trots (lees te dom) om iets van een ander aan te nemen/ te lerenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Even kort over straps of niet imo:
Zoveel mogelijk warming up sets zonder straps. Liefst ook je werkset(s) zonder. Red je het niet meer? Probeer eens magnesium en een hookgrip of mixed grip. Magnesium is meestal te verkrijgen in outdoor winkels zoals bever sport of online.
Helpt dit ook niet. Gebruik dan alleen straps op de sets die je niet vast kan houden.
P.s. hookgrip moet je wel aan wennen en een paar weken de tijd gunnen voor je er aan 'went'.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
of doen iets met een bepaalde reden, hoe goed of slecht ook. Feit blijft dat als je iemand wil helpen beginnen met zeggen JE DOET HET FOUT niet de beste manier is.
moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...![]()
Lesson learned...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarom staar ik altijd maar een beetje in het luchtledige met m'n oordoppen in. En soms spiek ik ff als ik weer wil lachen. Ik ga me niet meer druk maken over andermans trainingstechnieken. Er is 1 gast in de gym waar ik meestal een praatje mee maak en waarbij ik wel eens spot of hij mij. Voor de rest moeten ze me vooral met rust laten, dat doe ik ook bij hen. Full-autism mode zodra ik naar binnen stap
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mensen nemen automatisch tips van jou aan omdat je buff bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"
moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...Ik denk dat wanneer BredeBroeder het doet ze de tips niet zullen aannemen. No offense richting mu niggu BB doe.
Nee bij Raymond denken ze, lekker makkelijk lullen als je vol aan het kuren bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen nemen automatisch tips van jou aan omdat je buff bent.Ik denk dat wanneer BredeBroeder het doet ze de tips niet zullen aannemen. No offense richting mu niggu BB doe.
![]()
![]()
Ja, maar ik zou ook eerder geneigd zijn om te luisteren naar iemand die eruit ziet dat hij er echt verstand van heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"
moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...
Het hoort niet zo te zijn, maar toch is het zo.![]()
![]()
Ik ben juist blij met feedback die ik krijg; zeker als de mensen die met die feedback komen serieus aan het trainen zijn.
En inderdaad, aan komen stormen en 'JE DOET HET FOUHOUT!!!' is misschien niet de handigste manier maar als iemand op een normale manier aanwijzingen geeft dan kun je op z'n minst toch normaal reageren?
A grand adventure has begun.![]()
Ik vraag alleen als ik een spotter nodig heb, maar voor de rest praat ik met niemand. Heb maar een paar koetjes en kalfjes gesprekken gehad in een jaar tijd en dat was omdat ze tegen mij begonnen te praten. Ben dan ook weer niet zo onbeleefd om niks terug te zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lesson learned...
Daarom staar ik altijd maar een beetje in het luchtledige met m'n oordoppen in. En soms spiek ik ff als ik weer wil lachen. Ik ga me niet meer druk maken over andermans trainingstechnieken. Er is 1 gast in de gym waar ik meestal een praatje mee maak en waarbij ik wel eens spot of hij mij. Voor de rest moeten ze me vooral met rust laten, dat doe ik ook bij hen. Full-autism mode zodra ik naar binnen stap
Zeg ook een keer iemand bicep curls doen met 12 en 14 kg omdat ze om 1 of andere reden verwisseld waren en hij had het niet door. Ik vond het wel grappig eigenlijk![]()
![]()
daarom.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Keshet het volgende:
Ik ben juist blij met feedback die ik krijg; zeker als de mensen die met die feedback komen serieus aan het trainen zijn.
En inderdaad, aan komen stormen en 'JE DOET HET FOUHOUT!!!' is misschien niet de handigste manier maar als iemand op een normale manier aanwijzingen geeft dan kun je op z'n minst toch normaal reageren?
je kan op z'n minst ff luisteren, en of een boom starten als je het er niet mee eens bent.![]()
Niks mis met een beetje feedback m.i., het is maar hoe je het brengt.I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)![]()
Maarreh, hoe kan ik het best beginnen met deadlifts? Kunnen jullie me dat eens uitleggen?
A grand adventure has begun.![]()
Dit doe ik:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, hoe kan ik het best beginnen met deadlifts? Kunnen jullie me dat eens uitleggen?
Geen referral hier.![]()
De techniek zelf of qua training en hoeveelheid?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, hoe kan ik het best beginnen met deadlifts? Kunnen jullie me dat eens uitleggen?![]()
Maar het is ook een beetje hoe het je is aangeleerd want als je een oefening opzoekt op youtube weet ik zeker dat je ook allemaal verschillende varianten ziet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Keshet het volgende:
Of thuis even youtuben als je twijfelt aan het advies van de ander.
Zie bijvoorbeeld wel eens mensen shrugs doen met dumbbells waarbij ze hun hele schouder mee roteren. Er staat op youtube zowel dat niet en wel moet. Dus dat schiet niet op![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar het is ook een beetje hoe het je is aangeleerd want als je een oefening opzoekt op youtube weet ik zeker dat je ook allemaal verschillende varianten ziet.
Zie bijvoorbeeld wel eens mensen shrugs doen met dumbbells waarbij ze hun hele schouder mee roteren. Er staat op youtube zowel dat niet en wel moet. Dus dat schiet niet op![]()
Dat is idd. wel een goed, en tegelijk tenen krommend voorbeeld (van hoe het niet moet) idd.![]()
Yo gasten.
Ik wil deze zomer waarschijnlijk gaan krachttrainen om me sterker te maken voor volgend roeiseizoen. Ik wil licht roeien dus zit aan een max gewicht van 72,5kg, wil dus niet veel gewicht aankomen maar puur functioneel.
Mijn research zegt: weinig reps (1-5), veel gewicht (80-100%). Aantal sets zou 4-7 moeten zijn met relatief lang rust tussen sets (2-6 min).
Als oefeningen zou ik willen doen: Deadlift, Squat, Barbell Rows, Power Clean. Aan te vullen met chinups/pullups/pushups denk ik.
Ik snap dat je liever je eigen schema niet moet maken maar een standaard "bewezen" iets beter kan gebruiken. Alleen zit ik nu op ong 73kg en met iets als SS kom ik te hoog uit kwa gewicht denk ik.
Hebben jullie tips/ervaring?WFPB!![]()
ik ben foking buff a mattie wat kom je haten 1% vp droog als de saharaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen nemen automatisch tips van jou aan omdat je buff bent.Ik denk dat wanneer BredeBroeder het doet ze de tips niet zullen aannemen. No offense richting mu niggu BB doe.
![]()
Meh, ik grijp toch in als ik denk dat iemand zichzelf gaat vermoorden/gehandicapt maken. Ik kom daar om te sporten, niet om m'n EHBO-kunsten te oefenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lesson learned...
Daarom staar ik altijd maar een beetje in het luchtledige met m'n oordoppen in. En soms spiek ik ff als ik weer wil lachen. Ik ga me niet meer druk maken over andermans trainingstechnieken. Er is 1 gast in de gym waar ik meestal een praatje mee maak en waarbij ik wel eens spot of hij mij. Voor de rest moeten ze me vooral met rust laten, dat doe ik ook bij hen. Full-autism mode zodra ik naar binnen stap![]()
Je hebt in ieder geval de goeie oefeningen uitgezocht om sterker te worden. Zwaarder wordt je niet van een trainingsprogramma maar in de de keuken. Je zou eventueel wat bf kunnen droppen, maar serieuze krachtgains heb je toch echt een kcal surplus bij nodig, wat weer tot gevolg heeft dat je zwaarder wordt. Lastige vraagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:27 schreef Dizorn het volgende:
Yo gasten.
Ik wil deze zomer waarschijnlijk gaan krachttrainen om me sterker te maken voor volgend roeiseizoen. Ik wil licht roeien dus zit aan een max gewicht van 72,5kg, wil dus niet veel gewicht aankomen maar puur functioneel.
Mijn research zegt: weinig reps (1-5), veel gewicht (80-100%). Aantal sets zou 4-7 moeten zijn met relatief lang rust tussen sets (2-6 min).
Als oefeningen zou ik willen doen: Deadlift, Squat, Barbell Rows, Power Clean. Aan te vullen met chinups/pullups/pushups denk ik.
Ik snap dat je liever je eigen schema niet moet maken maar een standaard "bewezen" iets beter kan gebruiken. Alleen zit ik nu op ong 73kg en met iets als SS kom ik te hoog uit kwa gewicht denk ik.
Hebben jullie tips/ervaring?.
Vermoorden zal wel meevallen. Bij zware overhead setjes hebben ze meestal wel een deadliftende spotter. En voor de rest boeit 't me niet. Ik kom om te sporten, niet om instructie te geven. Voor 50 piek per uur wil ik ze best wel helpen, buiten m'n eigen trainingstijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik grijp toch in als ik denk dat iemand zichzelf gaat vermoorden/gehandicapt maken. Ik kom daar om te sporten, niet om m'n EHBO-kunsten te oefenen.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik ben foking buff a mattie wat kom je haten 1% vp droog als de sahara![]()
![]()
Volgende keer gewoon 80 pullen voor z'n neus met perfect form, en over een paar maanden 120 voor z'n neus perfect form.![]()
![]()
![]()
moet heel toevallig morgen 80 pullen ja met SLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende keer gewoon 80 pullen voor z'n neus met perfect form, en over een paar maanden 120 voor z'n neus perfect form.![]()
School belemmert m'n training trouwens wel, ik doe nu ma-wo-vr training..
En met school heb ik dinsdag krachttraining, donderdag fysieke vorming en vrijdag kickbox.
Doe nu tijdens kt maar squatten met 30kg ofzo en dat dan 50x![]()
![]()
Ben bezig met BF droppen, kwam van zo'n 90kg af dus dat zit al een stuk beter. Wat ik las is dat je met hele zware low reps in principe weinig spiermassa aankomt maar vooral neuromusculair sterker wordt. In hoeverre dat echt waar is.. geen idee. De meeste mensen die kracht aan willen komen vinden meer spiermassa misschien zelfs belangrijker nog. Maar kracht erbij, gewicht stabiel dus geen spiermassa erbij zou moeten kunnen met kcal maintainance of zelfs iets eronder misschien? Zolang de eiwitjes maar binnenstromen? Dat laatste stukje weet ik dus niet zeker. En weinig over te vinden gezien de wens naar spiermassaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de goeie oefeningen uitgezocht om sterker te worden. Zwaarder wordt je niet van een trainingsprogramma maar in de de keuken. Je zou eventueel wat bf kunnen droppen, maar serieuze krachtgains heb je toch echt een kcal surplus bij nodig, wat weer tot gevolg heeft dat je zwaarder wordt. Lastige vraag.
WFPB!![]()
Ik heb al meer dan eens een baar van een noob moeten tillen die dacht even een boel gewicht te kunnen benchen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de goeie oefeningen uitgezocht om sterker te worden. Zwaarder wordt je niet van een trainingsprogramma maar in de de keuken. Je zou eventueel wat bf kunnen droppen, maar serieuze krachtgains heb je toch echt een kcal surplus bij nodig, wat weer tot gevolg heeft dat je zwaarder wordt. Lastige vraag.
[..]
Vermoorden zal wel meevallen. Bij zware overhead setjes hebben ze meestal wel een deadliftende spotter. En voor de rest boeit 't me niet. Ik kom om te sporten, niet om instructie te geven. Voor 50 piek per uur wil ik ze best wel helpen, buiten m'n eigen trainingstijd.![]()
Wat voor school doe jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
moet heel toevallig morgen 80 pullen ja met SL
School belemmert m'n training trouwens wel, ik doe nu ma-wo-vr training..
En met school heb ik dinsdag krachttraining, donderdag fysieke vorming en vrijdag kickbox.
Doe nu tijdens kt maar squatten met 30kg ofzo en dat dan 50x![]()
Ik heb de mazzel dat mijn broertje ook traint, en al wat langer dan ik. Eens in de week gaan we met z'n tweeën en kunnen we goed max trainen en form checken van elkaar.Geen referral hier.![]()
Vooropleiding voor militaire dienst. Ben een beetje pech bestaat dat dus uit squatten opdrukken burpees etc tot failure elke keer weer, dan kan je dus 2 dagen niet max trainen.quote:![]()
VEVA?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vooropleiding voor militaire dienst. Ben een beetje pech bestaat dat dus uit squatten opdrukken burpees etc tot failure elke keer weer, dan kan je dus 2 dagen niet max trainen.Geen referral hier.![]()
Ik fitness nu actief per juni een jaar en gedurende dat jaar heb ik nooit een bulk gedaan. Ik heb zo nu en dan wel eens cheat dagen gehad of dat ik er ligt overheen ging, maar over het algemeen heb ik alleen maar onder/rond mijn verbruik gezeten. En in dit jaar heb ik best veel massa gepakt en qua kracht echt grote stappen gemaakt. Toen ik begon deed ik de BP bijvoorbeeld op 50 kilo met moeite, nu zit ik op 110 KG 1RM. En zo is dat met alle oefeningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ben bezig met BF droppen, kwam van zo'n 90kg af dus dat zit al een stuk beter. Wat ik las is dat je met hele zware low reps in principe weinig spiermassa aankomt maar vooral neuromusculair sterker wordt. In hoeverre dat echt waar is.. geen idee. De meeste mensen die kracht aan willen komen vinden meer spiermassa misschien zelfs belangrijker nog. Maar kracht erbij, gewicht stabiel dus geen spiermassa erbij zou moeten kunnen met kcal maintainance of zelfs iets eronder misschien? Zolang de eiwitjes maar binnenstromen? Dat laatste stukje weet ik dus niet zeker. En weinig over te vinden gezien de wens naar spiermassa
Wat in mijn ogen het aller belangrijkste is gewoon frequentie en consequentie. Dus gewoon iedere week alles geven en je houden aan je trainingsschema. Daarbij jezelf constant proberen te verbeteren en korte termijn doelen stellen. Ik zie zoveel mensen die week in en week uit hetzelfde gewicht blijven gebruiken en nooit progressie lijken te tonen.
Ik geloof niet dat er 1 weg is binnen het fitness. Mensen zullen je altijd vertellen wat voor hun werkt en als dat werkt dan is dat 'de manier'. Er zijn meerdere manieren. Train hard, eet voldoende (eiwit/koolhy/vet) en je zal resultaat zien. Misschien niet deze maand, misschien niet de maand erop, maar resultaat zal er zijn.![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Lol, ik ga vast de Russen bellen om me over te geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vooropleiding voor militaire dienst. Ben een beetje pech bestaat dat dus uit squatten opdrukken burpees etc tot failure elke keer weer, dan kan je dus 2 dagen niet max trainen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, ik ga vast de Russen bellen om me over te geven.![]()
![]()
Ik denk dat de witte vlag al klaarligt hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, ik ga vast de Russen bellen om me over te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
HO-LY-FUCKING-SHIT
Deze gozer probeert dus zonder spotter 160kg te benchen en dat gaat mis. Het is een wonder dat hij het heeft overleefd, want de hele zooi dondert dus op z'n nek.
Helaas een facebook video:
https://www.facebook.com/(...)30838&type=2&theater"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
die linker safety bar heeft z'n leven geredquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef star_gazer het volgende:
HO-LY-FUCKING-SHIT
Deze gozer probeert dus zonder spotter 160kg te benchen en dat gaat mis. Het is een wonder dat hij het heeft overleefd, want de hele zooi dondert dus op z'n nek.
https://www.facebook.com/(...)30838&type=2&theater![]()
Die rechter heeft hij ofwel verkeerd neergezet ofwel hij kan een flinke claim indienen bij degene die dat ding ontworpen heeft."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Als er klemmen waren gebruikt had-ie waarschijnlijk ook een stuk meer moeite gehad er onder uit te komen.![]()
De ligger zit niet vast aan de standaard. Waarschijnlijk zodat de ligger makkelijk omhoog gezet kan worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef Modus het volgende:
Hoe kan dat? Die stang valt rechts gewoon tussen de standaard en die ligger door?
Het is wel vreselijk lomp ontworpen, als de baar tussen de twee door kan vallen.![]()
sick cuntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik ben foking buff a mattie wat kom je haten 1% vp droog als de saharaIf not now, then when.![]()
Whahaha, heb je van die vangers en dan ga je alsnog bijna dood.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef star_gazer het volgende:
HO-LY-FUCKING-SHIT
https://www.facebook.com/(...)30838&type=2&theaterWat naar zeg.
Ik zou een bench press trauma hebben...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha, heb je van die vangers en dan ga je alsnog bijna dood.Wat naar zeg.
![]()
![]()
is ie nou aan het benchen met zn reet in de lucht?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucking sick lichaam voor een 17 jarige![]()
slechtste form wat ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef opreis het volgende:
[..]
is ie nou aan het benchen met zn reet in de lucht?![]()
Het lijkt ook verdacht veel op half-reppen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:58 schreef opreis het volgende:
[..]
is ie nou aan het benchen met zn reet in de lucht?![]()
Met zo'n fysiek 100kg benchen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb het hier ook over zijn fysiek:.Wat een anabolen sjonnie. Ik verwacht binnen nu en 5 jaar een hartaanval.
![]()
Niks mis mee als je vooral je borst wil pakken tijdens bench press.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het lijkt ook verdacht veel op half-reppen...![]()
Mis je dan niet de helft van de effectiviteit, als je niet voorbij het zware punt drukt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef seto het volgende:
[..]
Niks mis mee als je vooral je borst wil pakken tijdens bench press.![]()
Meer spierbelasting van de borst in het onderste gedeelte. Niet zo zeer de effectiviteit. Nadeel is wel dat je in het uitdrukken minder sterk bent. Net alsof je van atg squat naar net boven parralel gaat. Belast je de gluteus en onderrug er veel meer bij i.c.m. de quadriceps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mis je dan niet de helft van de effectiviteit, als je niet voorbij het zware punt drukt?
Voor de hypertrofie van de chest kan het dus ten goede komen. Maar zou zelf gewoon volledige ROM aanhouden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hoor wel van meer mensen dat ze biet volledig locken zodat de spanning blijft en je tut langer ia
Wat er van waar is weet ik niet maar klinkt logischStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ja of mensen die met de benen in de lucht bankdrukken. Niet locken is gewoon gaar. Als je echt voor hypertrophy gaat kun je beter een andere oefening doen.
![]()
Ja met die hoeveelheden gear groeit je chest zelfs als je de hele dag achter je pc zit af te trekken.
Nee maar wat ik las is dat BP vooral een compound is (waar je natuurlijk wel van groeit) maar dat je voor echte hypertrophy beter geconcentreerde isolatie kunt doen.![]()
Ook al zo'n half-repper. Wat een noob zeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef seto het volgende:
Best goed voor hypertrophy hoor, zie
Doe zelf verder ook gewoon hele reps hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, vandaag m'n eten tot op de gram bijgehouden, en daar mankeert flink wat aan.
Te weinig calorieën, te weinig eiwit, te weinig koolhydraten, en te veel vet.
Dat wordt kipfilet inslaan.Geen referral hier.![]()
Iets wat ik altijd hoor als iemand op zijn voeding gaat letten "Rijst met kip eten.". Terwijl rundervlees, varkensvlees, vis en melk producten net zo goed zijn of zelfs beter voor sommigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn, vandaag m'n eten tot op de gram bijgehouden, en daar mankeert flink wat aan.
Te weinig calorieën, te weinig eiwit, te weinig koolhydraten, en te veel vet.
Dat wordt kipfilet inslaan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja, eet in ieder geval gewoon meer vlees. Stuk kookworst van 500 gram voor 3 dagen is ook weer 20 gram eiwit per dag. Prima voor naast het avondeten en kost niet meer dan 2 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Iets wat ik altijd hoor als iemand op zijn voeding gaat letten "Rijst met kip eten.". Terwijl rundervlees, varkensvlees, vis en melk producten net zo goed zijn of zelfs beter voor sommigen.![]()
Ik hou van kip.
Serieus, kipfilet vind ik één van de lekkerste dingen die er zijn.Geen referral hier.![]()
Hoe doen jullie de 'setup' voor dumbbell floor presses? Ik ben inmiddels toe aan 30kg dumbbells, maar krijg die dingen nauwelijks in positie. Voorheen 'zwaaide' ik ze zegmaar op mijn benen, maar dat is nu erg lastig."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik hou van kip.
Serieus, kipfilet vind ik één van de lekkerste dingen die er zijn.![]()
Een goed gebakken kipfilet is niet droog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.
Kangoeroe is trouwens ook wel te doen. En ontzettend lean. Lekker goedkoop hier
-
Valt mee hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.
Maar het moet wel praktisch blijven. Elke dag entrecote is niet te betalen.Geen referral hier.![]()
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.Kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 02:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kangoeroe is trouwens ook wel te doen. En ontzettend lean. Lekker goedkoop hier![]()
![]()
![]()
Alles is hier absurd duur. Ja, behalve kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.Ja, goed te doen. Mits goed bereid. Die worstjes ('kanga bangas') vind ik niet te vreten, maar een rare steak gaat er wel in.quote:Kangoeroe![]()
-
om half 12 mag ik weer, nu al zin in![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaan weer wat PR's sneuvelen vandaag:
3x5x110kg squat
3x5x54kg shoulderpress
3x5x64kg powerclean'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'![]()
Ik zit me net te bedenken, Turkse slager hier om de hoek heeft regelmatig kalfsvlees voor 5 euro de kilo. Misschien toch maar eens binnen lopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Zo'n bench press met halve reps en benen op de bench is in feite een isolatie voor chest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja met die hoeveelheden gear groeit je chest zelfs als je de hele dag achter je pc zit af te trekken.
Nee maar wat ik las is dat BP vooral een compound is (waar je natuurlijk wel van groeit) maar dat je voor echte hypertrophy beter geconcentreerde isolatie kunt doen.![]()
Wauw, de abs waar ik altijd van heb gedroomd, in maar 30 dagen? Daar moet ik bij zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
omg im in!!![]()
Nog even over de whey vs. casseine discussie:
http://www.flexonline.com(...)hey-or-casein-muscle
Advies: een mix van 80% whey en 20% casseine i.p.v. 100% whey.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Damn...
Zat toch ff met open mond te kijken toen die ff pauze hield met 180KG op z'n borstOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?![]()
Sorryquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,ik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken
![]()
![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Die gast is een beest johquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorryik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken
![]()
![]()
![]()
220kg bench gewoon 5 reps
![]()
http://www.aliexpress.com(...)id=AS_20140528013042
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen![]()
![]()
Squat doe ik zonder spotter buiten het powerrack.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?
Laat t gewoon droppen als t niet gaat
Maar dan wel met de "crossfit" gewichtenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nieuw PR gezet op de deadlift: van 160kg met straps en belt naar 180kg raw, beiden met BW van ca. 83kg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellenBetekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?quote:piecefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?Piece is gewoon de automatische beschrijving van de website.quote:Weightlifting shoesTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Overigens voor die prijzen kan je het hier niet vinden.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef Beach het volgende:
Overigens voor die prijzen kan je het hier niet vinden.![]()
Er komen tegenwoordig prima produkten uit china. Niet alles is goedkope rotzooi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.![]()
Je koopt altijd schoenen. Je gaat niet naar de winkel om een schoen te kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?
Oftewel een paar.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Do wins uit China van een Chinese sellerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen![]()
Grom.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: