Met zo'n fysiek 100kg benchen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb het hier ook over zijn fysiek:.
Niks mis mee als je vooral je borst wil pakken tijdens bench press.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het lijkt ook verdacht veel op half-reppen...
Mis je dan niet de helft van de effectiviteit, als je niet voorbij het zware punt drukt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef seto het volgende:
[..]
Niks mis mee als je vooral je borst wil pakken tijdens bench press.
Meer spierbelasting van de borst in het onderste gedeelte. Niet zo zeer de effectiviteit. Nadeel is wel dat je in het uitdrukken minder sterk bent. Net alsof je van atg squat naar net boven parralel gaat. Belast je de gluteus en onderrug er veel meer bij i.c.m. de quadriceps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mis je dan niet de helft van de effectiviteit, als je niet voorbij het zware punt drukt?
Ook al zo'n half-repper. Wat een noob zeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef seto het volgende:
Best goed voor hypertrophy hoor, zie
Doe zelf verder ook gewoon hele reps hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat ik altijd hoor als iemand op zijn voeding gaat letten "Rijst met kip eten.". Terwijl rundervlees, varkensvlees, vis en melk producten net zo goed zijn of zelfs beter voor sommigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn, vandaag m'n eten tot op de gram bijgehouden, en daar mankeert flink wat aan.
Te weinig calorieën, te weinig eiwit, te weinig koolhydraten, en te veel vet.
Dat wordt kipfilet inslaan.
Ja, eet in ieder geval gewoon meer vlees. Stuk kookworst van 500 gram voor 3 dagen is ook weer 20 gram eiwit per dag. Prima voor naast het avondeten en kost niet meer dan 2 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Iets wat ik altijd hoor als iemand op zijn voeding gaat letten "Rijst met kip eten.". Terwijl rundervlees, varkensvlees, vis en melk producten net zo goed zijn of zelfs beter voor sommigen.
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik hou van kip.
Serieus, kipfilet vind ik één van de lekkerste dingen die er zijn.
Een goed gebakken kipfilet is niet droog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.
Valt mee hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 02:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kangoeroe is trouwens ook wel te doen. En ontzettend lean. Lekker goedkoop hier
Alles is hier absurd duur. Ja, behalve kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.
Ja, goed te doen. Mits goed bereid. Die worstjes ('kanga bangas') vind ik niet te vreten, maar een rare steak gaat er wel in.quote:Kangoeroe![]()
![]()
Zo'n bench press met halve reps en benen op de bench is in feite een isolatie voor chest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja met die hoeveelheden gear groeit je chest zelfs als je de hele dag achter je pc zit af te trekken.
Nee maar wat ik las is dat BP vooral een compound is (waar je natuurlijk wel van groeit) maar dat je voor echte hypertrophy beter geconcentreerde isolatie kunt doen.
Wauw, de abs waar ik altijd van heb gedroomd, in maar 30 dagen? Daar moet ik bij zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
omg im in!!
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Damn...
Zat toch ff met open mond te kijken toen die ff pauze hield met 180KG op z'n borst
? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?
Sorryquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,
Die gast is een beest johquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorryik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken
![]()
![]()
![]()
Squat doe ik zonder spotter buiten het powerrack.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)id=AS_20140528013042
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?quote:piece
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?
Piece is gewoon de automatische beschrijving van de website.quote:Weightlifting shoes
Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef Beach het volgende:
Overigens voor die prijzen kan je het hier niet vinden.
Er komen tegenwoordig prima produkten uit china. Niet alles is goedkope rotzooi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.
Je koopt altijd schoenen. Je gaat niet naar de winkel om een schoen te kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?
Do wins uit China van een Chinese sellerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)id=AS_20140528013042
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen
Deze bijdragequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Do wins uit China van een Chinese seller![]()
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.quote:
Zal ik doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.
I agree.quote:Improving your TECHNIQUE can be the quickest,
easiest and fastest way to get stronger.
Improving your technique helps you to do 2 things:
- Lift more weight, because you're moving more
efficiently
- Resist Injury
A pretty neat, 'double whammy' right?
But here's the thing...
I see many strong lifters who have crappy technique.
They choose to focus on program design, assistance
exercises, fancy 'conditioning workouts' and more...
And whilst all those things may help you get stronger,
technique is #1...
Numero uno.
Always has been, always will be.
All the best lifters have great technique. Period.
Je raakt waarschijnlijk na de eerste rep je spanning kwijt. Blijf er aan denken om je glutes aan te spannen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Deadlift gaat nog steeds niet 100%, vanaf het moment dat ik met de lift begin (eerste rep) is m'n form perfect, ben ik eenmaal weer beneden voor m'n 2e rep, zie ik toch een hele kleine bolling in m'n rug, en er zit ook niet meer zoveel spanning op m'n hamstrings als toen ik de eerste rep deed..
3x12 is 36 herhalingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
Afwisselen. Ik doe af en toe setjes van 6 en af en toe setjes van 10. Als ik dan wat lichter pak en hoger in reps zit focus ik nog extra op techniek. En de volgende keer pak je weer vollop zwaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
100x squat... Waarom zou je. Pak dan gewoon 2 oefeningen 5x10quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
1000x1?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie site voor Whey?
Die van mij is bijna op, ik haal het altijd bij http://www.sportvoedingkopen.nl/ maar misschien dat er goedkopere of betere webshops zijn?
Wat allemaal dan? Het enige wat ik er vandaan heb is een shaker en whey, verder niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:39 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik haal ook altijd mn scheiss bij B&F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |