Deze bijdragequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Do wins uit China van een Chinese seller![]()
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.quote:
Zal ik doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als je ook maar iets afwist van Rogue Fitness en de kwaliteit van hun schoenen, dan had je mijn reactie begrepen. Maar wees gerust blij met je aliexpress do-wins.
I agree.quote:Improving your TECHNIQUE can be the quickest,
easiest and fastest way to get stronger.
Improving your technique helps you to do 2 things:
- Lift more weight, because you're moving more
efficiently
- Resist Injury
A pretty neat, 'double whammy' right?
But here's the thing...
I see many strong lifters who have crappy technique.
They choose to focus on program design, assistance
exercises, fancy 'conditioning workouts' and more...
And whilst all those things may help you get stronger,
technique is #1...
Numero uno.
Always has been, always will be.
All the best lifters have great technique. Period.
Je raakt waarschijnlijk na de eerste rep je spanning kwijt. Blijf er aan denken om je glutes aan te spannen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Deadlift gaat nog steeds niet 100%, vanaf het moment dat ik met de lift begin (eerste rep) is m'n form perfect, ben ik eenmaal weer beneden voor m'n 2e rep, zie ik toch een hele kleine bolling in m'n rug, en er zit ook niet meer zoveel spanning op m'n hamstrings als toen ik de eerste rep deed..
3x12 is 36 herhalingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
Afwisselen. Ik doe af en toe setjes van 6 en af en toe setjes van 10. Als ik dan wat lichter pak en hoger in reps zit focus ik nog extra op techniek. En de volgende keer pak je weer vollop zwaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef xaban06 het volgende:
War is beter met squad. Zwaar gewicht 3x12 of wat lichter maar dan 5x20?
100x squat... Waarom zou je. Pak dan gewoon 2 oefeningen 5x10quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
1000x1?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x12 is 36 herhalingen
5x20 is 100 herhalingen
meer=beter
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie site voor Whey?
Die van mij is bijna op, ik haal het altijd bij http://www.sportvoedingkopen.nl/ maar misschien dat er goedkopere of betere webshops zijn?
Wat allemaal dan? Het enige wat ik er vandaan heb is een shaker en whey, verder niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:39 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik haal ook altijd mn scheiss bij B&F
Zeker duur, had afgelopen zaterdag een ribeye en entrecote op de BBQ van beide 300 gram en was ¤ 30 kwijt, wel super lekker. Kipfilet is prima voor doordeweeks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.
[..]
Kangoeroe![]()
![]()
Thanks, ook wel goed zie ik..quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
En creatine, that's itquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat allemaal dan? Het enige wat ik er vandaan heb is een shaker en whey, verder niks
Nee gek, die vrouw die bij die oly lift de bar op d'r nek krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |