Een goed gebakken kipfilet is niet droog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.

Valt mee hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dan heb je weinig goed vlees gegeten. Ja je kan het prima eetbaar maken maar echt lekker, zo droog? Een malse ribeye of cote de boeuf is toch tig keer beter.

Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]

Kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 02:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kangoeroe is trouwens ook wel te doen. En ontzettend lean. Lekker goedkoop hier

Alles is hier absurd duur. Ja, behalve kangoeroequote:Op woensdag 28 mei 2014 03:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je kip droog vind bereid je het niet goed. Dat gezegd hebbende eet ik ook liever ribeye, maar dat is (hier) absurd duur.

Ja, goed te doen. Mits goed bereid. Die worstjes ('kanga bangas') vind ik niet te vreten, maar een rare steak gaat er wel in.quote:Kangoeroe

Zo'n bench press met halve reps en benen op de bench is in feite een isolatie voor chest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja met die hoeveelheden gear groeit je chest zelfs als je de hele dag achter je pc zit af te trekken.
Nee maar wat ik las is dat BP vooral een compound is (waar je natuurlijk wel van groeit) maar dat je voor echte hypertrophy beter geconcentreerde isolatie kunt doen.

Wauw, de abs waar ik altijd van heb gedroomd, in maar 30 dagen? Daar moet ik bij zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
omg im in!!

Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Damn...
Zat toch ff met open mond te kijken toen die ff pauze hield met 180KG op z'n borst

? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?

Sorryquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
? Hij heeft een spotter achter zich? En ziet er niet uit als z'n max..,
 ik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken
 ik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken  

Die gast is een beest johquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sorryik dacht het filmpje te herkennen als een failfilmpje dat ik gisteren voorbij zag komen en heb dus niet werkelijk gekeken

220kg bench gewoon 5 reps
 220kg bench gewoon 5 reps

Squat doe ik zonder spotter buiten het powerrack.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit: gaan voor een maximale BP (of SQ) zonder spotter of ook maar iemand in de buurt: hoe dom ben je dan?

quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)id=AS_20140528013042
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?quote:piece

quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?
Piece is gewoon de automatische beschrijving van de website.quote:Weightlifting shoes

Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef Beach het volgende:
Overigens voor die prijzen kan je het hier niet vinden.

Er komen tegenwoordig prima produkten uit china. Niet alles is goedkope rotzooi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote kans dan ook dat het goedkope namaak is.

Je koopt altijd schoenen. Je gaat niet naar de winkel om een schoen te kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit een enkele schoen of toch een paar als je bestelt?

Do wins uit China van een Chinese sellerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Questular het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)id=AS_20140528013042
Kijk aan, je kunt ook al je weightlifting schoes in china bestellen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |