omdat eeltquote:Op maandag 26 mei 2014 09:13 schreef Kiid het volgende:
Waarom maken sommige zich zo druk wanneer anderen handschoenen dragen? Je hebt er toch geen last van, of wel? Sowieso vraag ik me dan af waar je mee bezig bent als je daar al überhaupt op let.
truequote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nu een paar keer gebruikt tijdens het benchen/ohp en dangggg, dit zijn net liftschoenen maar dan voor bench/ohp! Stabiliteit is echt niet te vergelijken en die druk op je polsen valt compleet weg.
hnnngquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nu een paar keer gebruikt tijdens het benchen/ohp en dangggg, dit zijn net liftschoenen maar dan voor bench/ohp! Stabiliteit is echt niet te vergelijken en die druk op je polsen valt compleet weg.
Mja, goed idee. Ik heb ze net bij Titan besteld. Voor de zware setjes wel handig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Das klote. Enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kut, m'n linkerschouder lelijk naar de klote geholpen met benchen en OHP. Ik dacht eerst dat 'ie gewoon een beetje stijf was en dat ik daar wel doorheen zou trainen. Niet dus...
Ik denk een vicieuze cirkel: pijn --> slechte form --> meer pijn --> slechtere form --> etc. Alleen waar die originele pijn/stijfheid vandaan komt, weet ik niet. Misschien toch een beetje overtraind.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das klote. Enig idee wat er aan de hand is?
Overtraining op zich geeft geen verrotte schouder. Ik denk dat je iets licht geblesseerd hebt en dat als stijfheid aangenomen hebt. Ik zou er even naar laten kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk een vicieuze cirkel: pijn --> slechte form --> meer pijn --> slechtere form --> etc. Alleen waar die originele pijn/stijfheid vandaan komt, weet ik niet. Misschien toch een beetje overtraind.
Pin of doe niks.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Iemand weleens testosteron boosters gebruikt? En jullie evaringen daarmee. Las net ook ergens dat melatonine een testosteron onderdrukker is, heb ik de laatste tijd weleens gebruikt.
Om te kijken vind ik ze leuk en Elliot af en toe wel handigquote:Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Pin of doe niks.
alledrie de Hulse broers geven antwoord
Die testosteron boosters is onzin. Spuit erin of doe niks.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Iemand weleens testosteron boosters gebruikt? En jullie evaringen daarmee. Las net ook ergens dat melatonine een testosteron onderdrukker is, heb ik de laatste tijd weleens gebruikt.
nep, ik zie zo dat ventiel op zn buik waar ze m opgeblazen hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, voor een Asian![]()
Seto dat u?
Kan niet echt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |