305 kg bench zonet. Ben benieuwd wat hij straks gaat deadliften.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef Snakey het volgende:
Hier is eem live stream trouwens. http://liftinglarge.eu/live
Is natuurlijk geen cut-off voor, maar 100-130kg is gewoon relatief (heel) weinig om al zo veel last te krijgen. Meer kans dat het aan je techniek ligt dan aan genetische/fysische oorzaken.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vanaf welk gewicht 'mag' je dan last krijgen met grip?
Inderdaad. Twee maanden farmer-walks met dumbbells doen en door de hele gym rennen, opbouwend in gewicht plates vasthouden tot ze droppen met je duim en wijsvinger, aan een pull-up bar hangen totdat je op je plaat ligt, laatste rep van een deadlift (niet je 1RM natuurlijk) in je handen houden en je grip problemen moeten er wel uit zijn vind ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Push. het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen cut-off voor, maar 100-130kg is gewoon relatief (heel) weinig om al zo veel last te krijgen. Meer kans dat het aan je techniek ligt dan aan genetische/fysische oorzaken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef star_gazer het volgende:
Voor de duidelijkheid. Het meisje dat mijn deadlift video opnam squat dus 90kg, deadlift 110kg en benched 45kg. Dames, kijkt u ook even mee naar hoe dat er in de praktijk uit ziet:Hier wil ik inderdaad mijn complimenten aan gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, goede rondingen en gewoon kerngezond. Gezond genoeg om uw godenzoon te dragen mocht de tijd rijp zijn.
Heren, verenigt u en dwingt de vrouwmensch tot liften. Geloof me, iedereen wordt er beter van.!! Wow
Hmm ok ga ik dat doen. Maar 't is idd echt m'n grip want met shrugs heb ik t ook altijd kut vanquote:Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef Faeroer het volgende:
e droppen met je duim en wijsvinger, aan een pull-up bar hangen totdat je op je
dacht dat jij militair wasquote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hmm ok ga ik dat doen. Maar 't is idd echt m'n grip want met shrugs heb ik t ook altijd kut van
Shrugs zou je eventueel ook kunnen doen met straps, als je erg zwaar gaat. Doe zelf power shrugs vanuit een powerrack, en die wil je echt niet grippen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hmm ok ga ik dat doen. Maar 't is idd echt m'n grip want met shrugs heb ik t ook altijd kut van
Dacht dat ik burger was. Verder doe je touwbaan afzetten met je been hequote:Op zondag 25 mei 2014 15:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dacht dat jij militair was
Touwbaan much?
catcrawl en apenhang deed ik kracht zetten met m'n onderarmen, vandaar dat ik op een gegeven moment niet meer vooruit kwamquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Dacht dat ik burger was. Verder doe je touwbaan afzetten met je been he
Heb je de DL nog gezien? Ik ben gaan varen dus heb niks meer gezien. Behalve een hoop water dan. ;')quote:Op zondag 25 mei 2014 14:10 schreef 33 het volgende:
[..]
305 kg bench zonet. Ben benieuwd wat hij straks gaat deadliften.
380, 395 miss, 397,5 miss; allebei door grip faal. Wel een squat WR!quote:Op zondag 25 mei 2014 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je de DL nog gezien? Ik ben gaan varen dus heb niks meer gezien. Behalve een hoop water dan. ;')
Hoeveel lbs?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef 33 het volgende:
[..]
380, 395 miss, 397,5 miss; allebei door grip faal. Wel een squat WR!
Mm, okee, zonde. Wel een geweldige squat en een enorm overall total.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef 33 het volgende:
[..]
380, 395 miss, 397,5 miss; allebei door grip faal. Wel een squat WR!
Toch net niet eerste geworden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef 33 het volgende:
[..]
De squat? 485kg, 1067lbs. In totaal had hij 1170kg/2574lbs.
Geen idee. Omdat ze in verschillende landen meeten heb ik al een paar keer aangeboden internationale belastingen te regelen, maar ik krijg er geen reactie op. Jammer, zou het graag doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bench nekt hem flink. Wat krijgt hij nou voor zo'n 2de plaats?
quote:The three most exhilarating moments in powerlifting that I have ever experienced have occurred when watching Andrey Malanichev compete!
1) Last year at Super Cup of Titans when Andrey needed the last deadlift of the day to win. 2) Finland last year at GPA Worlds when Andrey needed the last deadlift of the day for the very first raw 1100kg. 3) Today again at Super Cup of Titans Andrey needed the last deadlift of the day to win! He tore his hands to pieces on his second attempt deadlift of 400kg. We cut the torn skin away, and raised the bar again to go for the win, the noise from the crowd and the atmosphere was incredible!!
Andrey was millimetres away from locking it out for the win but his hands tore even more and he was unable to hold on to it.
Hmm, minder man.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Omdat ze in verschillende landen meeten heb ik al een paar keer aangeboden internationale belastingen te regelen, maar ik krijg er geen reactie op. Jammer, zou het graag doen.
Anyway. Hij had met DL kunnen winnen, maar dit is wat er gebeurde.
[..]
[ afbeelding ]
Ziek gewicht, 400kg, maar hij had beter handschoentjes aan kunnen doen, dan waren zn handen iig niet kapot gegaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Omdat ze in verschillende landen meeten heb ik al een paar keer aangeboden internationale belastingen te regelen, maar ik krijg er geen reactie op. Jammer, zou het graag doen.
Anyway. Hij had met DL kunnen winnen, maar dit is wat er gebeurde.
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if serious.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziek gewicht, 400kg, maar hij had beter handschoentjes aan kunnen doen, dan waren zn handen iig niet kapot gegaan.
omdat eeltquote:Op maandag 26 mei 2014 09:13 schreef Kiid het volgende:
Waarom maken sommige zich zo druk wanneer anderen handschoenen dragen? Je hebt er toch geen last van, of wel? Sowieso vraag ik me dan af waar je mee bezig bent als je daar al überhaupt op let.
truequote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nu een paar keer gebruikt tijdens het benchen/ohp en dangggg, dit zijn net liftschoenen maar dan voor bench/ohp! Stabiliteit is echt niet te vergelijken en die druk op je polsen valt compleet weg.
hnnngquote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nu een paar keer gebruikt tijdens het benchen/ohp en dangggg, dit zijn net liftschoenen maar dan voor bench/ohp! Stabiliteit is echt niet te vergelijken en die druk op je polsen valt compleet weg.
Mja, goed idee. Ik heb ze net bij Titan besteld. Voor de zware setjes wel handig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]
Das klote. Enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kut, m'n linkerschouder lelijk naar de klote geholpen met benchen en OHP. Ik dacht eerst dat 'ie gewoon een beetje stijf was en dat ik daar wel doorheen zou trainen. Niet dus...
Ik denk een vicieuze cirkel: pijn --> slechte form --> meer pijn --> slechtere form --> etc. Alleen waar die originele pijn/stijfheid vandaan komt, weet ik niet. Misschien toch een beetje overtraind.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das klote. Enig idee wat er aan de hand is?
Overtraining op zich geeft geen verrotte schouder. Ik denk dat je iets licht geblesseerd hebt en dat als stijfheid aangenomen hebt. Ik zou er even naar laten kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk een vicieuze cirkel: pijn --> slechte form --> meer pijn --> slechtere form --> etc. Alleen waar die originele pijn/stijfheid vandaan komt, weet ik niet. Misschien toch een beetje overtraind.
Pin of doe niks.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Iemand weleens testosteron boosters gebruikt? En jullie evaringen daarmee. Las net ook ergens dat melatonine een testosteron onderdrukker is, heb ik de laatste tijd weleens gebruikt.
Om te kijken vind ik ze leuk en Elliot af en toe wel handigquote:Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Pin of doe niks.
alledrie de Hulse broers geven antwoord
Die testosteron boosters is onzin. Spuit erin of doe niks.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef SunTzu het volgende:
Iemand weleens testosteron boosters gebruikt? En jullie evaringen daarmee. Las net ook ergens dat melatonine een testosteron onderdrukker is, heb ik de laatste tijd weleens gebruikt.
nep, ik zie zo dat ventiel op zn buik waar ze m opgeblazen hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, voor een Asian![]()
Seto dat u?
Kan niet echt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |