SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
dus Sap heeft eindelijk een tranny kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Oh ja [insertmsnsmiley}quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
I don't give a chit lisa.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat anders
Wat een hork was jij zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat is wel toevallig want dat had ik net andersom. Ik vond fanta vet chill in het begin op het forum tot ik haar meette..
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind iedereen hier wel leuk, behalve twee users.
Jullie weten wie jullie zijn
Je username is een beetje stijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Smoooooothhhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een hork was jij zeg.
Sjongejonge.
Ja ik was ongesteld vuile homo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!
blame my parentsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je username is een beetje stijf.
Henk, Cor, Fanta bekt allemaal lekker, maar Wijnand?
Do you even lift brah?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Jouw post komen ook langs mijn netvlies voorbij hoor. De manier waarop hij het zei en de timing van hem was gewoon grappig. Haatster.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat je helaas het verhaal erachter niet kent.
Want je reactie is echt misplaatst.
Zou je haar raken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind Fanta al sinds den begine en leker wjif
Low blowquote:
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.quote:
Mag ik ook nee zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.
Hoax, over het algemeen heb je daar iets van een adres voor nodig tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een aangetekende brief sturen.
DAT KAN IK NAMELIJK OOK HAHAHHAAH.
dat jij dat serieus neemt is jouw probleem, maak daar alsjeblieft niet het mijne vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik bijdehand doe.
Dan moet jij niet serieus gaan lopen doen in de gym toch?
Vraag maar aan No1uknow wat voor sherlock ik ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoax, over het algemeen heb je daar iets van een adres voor nodig toch
Lol jij neemt dingen serieus, old fart.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat jij dat serieus neemt is jouw probleem, maak daar alsjeblieft niet het mijne van
Sorry beetje veel zand in mijn kut van mijn strandbezoekjes laatste dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jouw post komen ook langs mijn netvlies voorbij hoor. De manier waarop hij het zei en de timing van hem was gewoon grappig. Haatster.
het enige voordeel van dat puberale gedrag is dat ik me vast kan voorbereiden op hoe mijn kinderen over 10 jaar reagerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol jij neemt dingen serieus, old fart.
DM pic dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Awesome_ het volgende:
Wel echt een kapot lekker wijf van Sander. Was positief verrast.
Gast ga nou niet zitten spoileren hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Wijnand gaat nu naar zijn MIVD matties en traced fanta dr verleden om zo een inval in dr oss' te plegen
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer rakenquote:
Ik steun het fantastick fondsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gast ga nou niet zitten spoileren hier
Nog niets, maar daar komt met een paar uur wel verandering in als 'ie als met puppy-ogen voor d'r staat en zij hem zo door z'n blonde haren strijkt.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Low blow![]()
Srs: bezwaar ingediend, krijg met 6 weken reactie (nog 4 week te gaan ofzo)
SGP gestemd zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer raken
Winnyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
ewa je gaat met m'n gif aan de haalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
Nee, voor een solide toekomst gestemdquote:
Haha ja toch en dan afgevoerd worden door de KMar .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Allemaal ecto's daar in Amsterdamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Seksisme.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Tuurlijk wel, als ze jou als een man slaan mag je ze terug meppen als een manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
grote clitje jewtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
gewoon die spuit vullen met AAS en in die dokter dr reet prikken als ze je negatief advies geeft.
BRB ff belletje doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emancipatie tot aan de deur zekerquote:
niet fokken met fanta G, ik kom je halen en pak dr Kmar met je meequote:
Bij defensie ook een balletje opgegooid ja? Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Low blow![]()
Srs: bezwaar ingediend, krijg met 6 weken reactie (nog 4 week te gaan ofzo)
Hier spreekt een wijs manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.
Dat je niet slaat betekend nog niks dat je niks terugdoet. Vrouwen moet je beschermen tegen hunzelf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.
Zou denk ik niet terugslaan maar gewoon naar de grond kegelen. Met een dergelijk krachtverschil is het niet eerlijk, zou het ook niet met een vent doen trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze jou als een man slaan mag je ze terug meppen als een man
Beetje wegduwen of handjes vasthouden is ook niks doen imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat je niet slaat betekend nog niks dat je niks terugdoet. Vrouwen moet je beschermen tegen hunzelf.
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje wegduwen of handjes vasthouden is ook niks doen imo.
Gewoon zon klap geven dat ze ophoudt,verbaast kijkt en in apathische staat verkeerd.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil iets posten waarvan ik zeker weet dat het een ban oplevert. WAT DO?
Ik kan geen meisjes slaan. Behalve als ze lelijk zijn en m'n/een vriendin belachelijk maken tot aan hoog niveauquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zon klap geven dat ze ophoudt,verbaast kijkt en in apathische staat verkeerd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
KOOP DOE DANquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ja maar weetje ik zeg dit alleen maar omdat ik nooit iemand heb geslagen.quote:
Je kan een vrouw toch met 1 seconde naar de grond vegenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan geen meisjes slaan. Behalve als ze lelijk zijn en m'n/een vriendin belachelijk maken tot aan hoog niveau
Dm ter beoordelingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk dat kan niet.
Je kan alleen iemand slaan als zij jou proberen te elimineren van deze aardbol.
Beetje iemand belachelijk maken hoort daar niet bij.
Klote paxenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoer
Schriftelijke overhoring?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het zover moet komen dat je jouw SO een klap moet uitdelen dan kun je de relatie beter beëindigen.
Maar je kan geen meisje slaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoer
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.quote:
Ja, gewoon tegen de muur aandouwen met dr kutkop, niet slaan met vuist, dan word ik gekicked bij defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar je kan geen meisje slaan?
Lol whut, dat is serieuze tegenspraak. De kunst is om iemand helemaal op te fokken zonder je handjes te gebruiken.
Schijnen vrouwtjes goed in te zijn.
En dat moet ons land beschermen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.
Je kan ook afknappen op de agressieve houding van iemand. Een vrouw moet wel een vrouw zijn in mijn ogen en opgefokte straatwijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.
Connery dat u?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.
Jij bent geschikt jonguh.. Hoor het nu al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent geschikt jonguh.. Hoor het nu al.
Dit is echt mijn meest ontwikkelde competentie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar je kan geen meisje slaan?
Lol whut, dat is serieuze tegenspraak. De kunst is om iemand helemaal op te fokken zonder je handjes te gebruiken.
Schijnen vrouwtjes goed in te zijn.
High five.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit is echt mijn meest ontwikkelde competentie.
Ja jij wel met je veva.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen de muur aandouwen met dr kutkop, niet slaan met vuist, dan word ik gekicked bij defensie.
Zie hier een praktijk voorbeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is op bivak he, gradatie hogerquote:
quote:most poverty of poverty threads
quote:Someone get the UN to help with this level of poverty.
quote:For just 8 cents per day, you can provide this impoverished child with a daily pound of rice and tetanus vaccinations. Please, call now.
quote:Even kids from Somalia are donating money to help your ass
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
haha wel de lusten niet de lasten van emancipatie
Je bent wel van red naar green gegaan lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel mooi die reacties trouwens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162064373&page=1
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, hoor.. even srs: ik kan best veel hebben, en ben ook niet snel agressief, maar mensen gaan pesten met een overleden moeder is gewoon zo zielig, dan verdien je gewoon een klap.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BredeBroeder klinkt best wel gevaarlijk. Zou geen ruzie met hem willen hebben.
ja, tuurlijk. Dan moet ze ineens zelf werken. En boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent wel van red naar green gegaan lol.
Meh, je kan het ook anders en beter aanpakken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, hoor.. even srs: ik kan best veel hebben, en ben ook niet snel agressief, maar mensen gaan pesten met een overleden moeder is gewoon zo zielig, dan verdien je gewoon een klap.
Dat was die fatso die af ging vallen met behulp van misc toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.
*cheering for wetbreasts crew checking in*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.
Hardop gelachen om die laatste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel mooi die reacties trouwens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162064373&page=1
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Slet dat was mijn idee. Geef kuddo's.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat mij betreft hoeft ze niet per se te werken. Ik kook 12 keer per jaar en doe eveneens bijna niks in het huishouden. Daartegenover staat wel dat ik het vuilnis buiten zet, de boodschappen til en haar bescherm van enge beesten in het huis (srs).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, tuurlijk. Dan moet ze ineens zelf werken. En boodschappen doen
Ja, hij ziet er echt al veel beter uit. Over 2 jaar is het doel 100 kilo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was die fatso die af ging vallen met behulp van misc toch?
Ik heb genoeg aan tranny penissen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is dat er hier (in de gym-sc), net als in de voetbalwereld, weinig homoseksuelen te vinden zijn. Rust hier een taboe op? Zijn er misschien regulars die iets kwijt willen?
Nee, ik heb het zelf bedacht hommoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:13 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Slet dat was mijn idee. Geef kuddo's.
Haha ik zag het al eerder jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eens. Een vrouw is niet heiligquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is dat er hier (in de gym-sc), net als in de voetbalwereld, weinig homoseksuelen te vinden zijn. Rust hier een taboe op? Zijn er misschien regulars die iets kwijt willen?
quote:
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meh, je kan het ook anders en beter aanpakken.
sickeningquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.
Dit is waarom ik blij ben dat ik een vent ben. Zoveel labiele wijven, niet normaalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.
Ja serieus. Ik ben wel van plan om een 2e versie te doen die meer gestroomlijnd is aan de achterkant en ook gewoon netjes schuin afloopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
Beach, zijn dat serieus jouw foto's? Ik dacht dat je dat gewoon ergens van het internet geripped had.![]()
Wetbreastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:
Gr Grquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fit
Doen ze geen psychisch onderzoek bij de veva dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SPOILER: niet voor modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doen ze geen psychisch onderzoek bij de veva dan?
Dumb it down friend, je hoeft hier niks te bewijzen. De helft lift hier niet eens en de andere helft ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..
Is dit een antwoord op mijn vraag dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korpsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op mijn vraag dan?
Ben je al klaar met de veva?
Wat is je favo geweer om RATATATATATATATAT mee te doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korps
Is niet zoveel om uit te kiezen, diemaco, glock, MAG, colt of LOAW.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat is je favo geweer om RATATATATATATATAT mee te doen?
Mijne sowieso deze.![]()
Oh jeetje voor het korps heb je toch geen havo nodig?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korps
Post van je niet gelezen, had het plaatje direct al opgeslagen, srs.quote:
Klopt, maar moet ook aan de toekomst denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh jeetje voor het korps heb je toch geen havo nodig?
broer ga je mee zo????quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hey Lompe adonis, wat zijn je stats tegenwoordig? Hoe gaat het met je vrouw (srs, no disrespect)?quote:
Ga je hier serieus heen?quote:
161, 90kg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Lompe adonis, wat zijn je stats tegenwoordig? Hoe gaat het met je vrouw (srs, no disrespect)?
Ja, is goed. Je kan me herkennen en mn dikke biceps.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja vriend is net urban altijd die lkrere donkere smatjes zonder bijna geen kleren. ga je mee
Zieke stats man. Wat meten je guns?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
161, 90kg.
Prima prima, ze weegt nog steeds geen reet en nog steeds een wasbordje
Is die 161 je lengte?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
161, 90kg.
Prima prima, ze weegt nog steeds geen reet en nog steeds een wasbordje
Vraag Yuri ook, hij woont in de Bijlmer. Hij voelt zich als een vis in het water op dat fissa's. Gelijk gratis schuurtips erbij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja vriend is net urban altijd die lkrere donkere smatjes zonder bijna geen kleren. ga je mee
450 toch, gewoon fantastisch.quote:
Soberso, penislengte dan wel, ik lift echt tonnen met die shit.quote:
Ik krijg altijd zo'n warm gevoel van binnen als Jarno opeens normaal Nederlands typt. Dan denk ik:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bas heb ik echt al vaker gehoord hier. Snap daar niks van. Dertien in een dozijn naam bij zo'n unieke user..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n is gewoon Jeroen hoor
Awesome = Bas
Een bijzondere naam dus...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bas heb ik echt al vaker gehoord hier. Snap daar niks van. Dertien in een dozijn naam bij zo'n unieke user..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Zeg hoe weet je dit?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:27 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n is gewoon Jeroen hoor
Awesome = Bas
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een bijzondere naam dus...Echt heel warm, Dirk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Yeah man. Ik durf niet, je komt erg gevaarlijk over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Yuri, woon je in bimma?Kom een x chillen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, de meest geneggede comment (in verhouding) onder dat bericht is wanneer iemand iets zegt over de gun sales..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef THEFXR het volgende:
Godver dat was een beauty
http://www.dailymail.co.u(...)ng-amateur-porn.html
Gewoon ribs bestellen brah.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie mij ook wel met Yuri chillen. Slinger ik gewoon lekkere playlistjes aan terwijl hij staat te koken, no homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door VMSDKR op 23-05-2014 23:24:16 ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, ik heb nog dope tracks voor je:Dat wordt altijd geapprecieerd broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Bimma?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Yuri, woon je in bimma?Kom een x chillen dan
Heeft CT niet een pornplugin of zo? Ik merk dat ik altijd bijzonder creatief word met de URL's in de loop van zo'n week.quote:
Niet dat ik weet. Ik zou gewoon aan je discipline werken als ik jou was.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heeft CT niet een pornplugin of zo? Ik merk dat ik altijd bijzonder creatief word met de URL's in de loop van zo'n week.
Ik ben daar toch dagelijks, simpelequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit een of ander landelijk dorpje
Niet om te chillen, dakhaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben daar toch dagelijks, simpele
Wat doe je in mijn hood niggu?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben daar toch dagelijks, simpele
Dat is wat jij denkt, winnyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet om te chillen, dakhaas.
Hoge scorro? Tis ook een kutschoolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel een kutschool. Ik zit ernaast.
Yeah.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoge scorro? Tis ook een kutschool
ZAANTJE REPRESENT DE N-I-N-O IN DIS BIATCHquote:
Ze zijn er wel maar durven er niet voor uit te komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Fijn huis, bro.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft ze niet per se te werken. Ik kook 12 keer per jaar en doe eveneens bijna niks in het huishouden. Daartegenover staat wel dat ik het vuilnis buiten zet, de boodschappen til en haar bescherm van enge beesten in het huis (srs).
Was jij die gast uit die prachtwijkendocu?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stomp zeikwijve meteen tussen de ogen hoor
Klokov stemt op een fatsoenlijke partij.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind Fanta al sinds den begine en leker wjif
Geen nieuwe chick(s).quote:
Wil je van je tieten af?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:10 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit motiveert me om keihard te gaan cardio'en
Die had ze al niet.quote:
ik kom me net brak uit bed, ga ik niet volhouden vannachtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Goedemorgen gym vriendjes en minder goede vriendjes
Awww bahquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon implants nemen, alsof er twee halve meloenen op tafel liggen.
Whahha dat ziet er echt niet uit idd. Van die keiharde pecs met dan van die siliconen erop geplaktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Awww bah
Heb wel eens zo'n afbeelding gezien van een naakte vrouwelijke bodybuilder, nasty
http://www.reddit.com/r/W(...)r_with_the_implants/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha dat ziet er echt niet uit idd. Van die keiharde pecs met dan van die siliconen erop geplakt
#fatacceptancequote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
ZEG NIET DAT ZE DIK IS, WANT HET IS ALLEMAAL VLEES!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha dat ziet er echt niet uit idd. Van die keiharde pecs met dan van die siliconen erop geplakt
Ze is dikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon spinnen, muggen en dergelijkequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Whahaha lijken net twee penissen op haar borstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:31 schreef no1uknow het volgende:
1 uur geslapen, nu de hele dag werken. Ik voel me een zombie
Jelly?
Vriend, haar gewicht is in 2 cijfers niet uit te drukken. Wacht maar tot die kleren uit zijn dan kan je hem snel weer terug stoppen.quote:
dus een offseaon bb-er is dus ook dik volgens jou maatstaven. jij weet het verschil niet tussen groot en dik, jongeman.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, haar gewicht is in 2 cijfers niet uit te drukken. Wacht maar tot die kleren uit zijn dan kan je hem snel weer terug stoppen.
Ik heb het niet over mannen. Ik zit zelf ook altijd rond de 3 cijfers maar voor mannen is dat anders. Ze heeft gewoon een hoog vp.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een offseaon bb-er is dus ook dik volgens jou maatstaven. jij weet het verschil niet tussen groot en dik, jongeman.
En rijden in kleine auto's.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn tenminste lekker gezellig.
Laat ze deze post zienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren een bruiloft, compleet vergeten! Zat lekker te kanen in een restaurant toen ik om 23.00 opeens een hartverzakking kreeg.
Hoe ga ik dit uitleggen?
Zolang het je eigen bruiloft maar niet was. Leg het gewoon uit en bied je excuses aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren een bruiloft, compleet vergeten! Zat lekker te kanen in een restaurant toen ik om 23.00 opeens een hartverzakking kreeg.
Hoe ga ik dit uitleggen?
Gewoon ff heen gaan en de boks plaatsen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Hoe ga ik dit uitleggen?
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergetenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang het je eigen bruiloft maar niet was. Leg het gewoon uit en bied je excuses aan.
Miss Piggyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zeggen dat je 5day split voor gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergeten?
Was dat uit eten met mensen uit die bruilhoft range? Indien die elkaar niet kennen: je was toch zo ziek dat je je niet af kon melden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergeten?
Hehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dat uit eten met mensen uit die bruilhoft range? Indien die elkaar niet kennen: je was toch zo ziek dat je je niet af kon melden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.
Ik ga m'n excuses aanbieden +waarheid vertellen.
+1 respect.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.
Ik ga m'n excuses aanbieden +waarheid vertellen.
Gebakken ei in je blender gedaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lekkere smoothy met gebakken eitje...! damn lekker geniete
U wot m8?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lekkere smoothy met gebakken eitje...! damn lekker geniete
nee, lol! Apart op broodjequote:
Nice eH?quote:
Wat heb je besteld G?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben lekker aan het genieten bij de kfc
wil je dik worden ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
AAH, de ervaren specialist spreekt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Miss Piggy
DIe neuk je tussen 2 vetkwabben zonder dat je het door hebt. Beetje zweet als glijmiddel en gaan met die banaan
Ik ook nuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien was het zo druk dat je niet eens gemist hebben. Gewoon lekkr mee lullen hoe geweldig de bruiloft wel niet was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Hoe ga ik dit uitleggen?
Ik heb het bruidspaar al gebeld, het verhaal uitgelegd en dat ik mezelf n ontzettende mongool vond. Ze moesten lachen en accepteerden mijn excuses. Heb ze uitgenodigd voor een barbeque bij mij thuis. Alles met n sisser afgelopen!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Misschien was het zo druk dat je niet eens gemist hebben. Gewoon lekkr mee lullen hoe geweldig de bruiloft wel niet was.![]()
Houd ons op hoogte. Ik ben nieuwsgierig hoe dit afloopt.
Netjes, netjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb het bruidspaar al gebeld, het verhaal uitgelegd en dat ik mezelf n ontzettende mongool vond. Ze moesten lachen en accepteerden mijn excuses. Heb ze uitgenodigd voor een barbeque bij mij thuis. Alles met n sisser afgelopen!
Eerlijkheid is altijd de beste wegquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb het bruidspaar al gebeld, het verhaal uitgelegd en dat ik mezelf n ontzettende mongool vond. Ze moesten lachen en accepteerden mijn excuses. Heb ze uitgenodigd voor een barbeque bij mij thuis. Alles met n sisser afgelopen!
Scherp. Is vast de reden om in de Bijlmer te gaan wonen.quote:
goed gedaan,manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef H1N1 het volgende:
[..]
MUZ, VBL en PTA passen hier dan ook nietquote:
Pindapasta van Body&Fit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef stinkie het volgende:
Heerlijk genoten van 4 boterhammen met pindakaas.
Nu een kopje thee
Ik hoop op een echte kwaliteitsuser.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd wie de nieuwe TS gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |