SGP gestemd zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer raken
Winnyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
ewa je gaat met m'n gif aan de haalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
Nee, voor een solide toekomst gestemdquote:
Haha ja toch en dan afgevoerd worden door de KMar .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Allemaal ecto's daar in Amsterdamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Seksisme.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Tuurlijk wel, als ze jou als een man slaan mag je ze terug meppen als een manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
grote clitje jewtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
gewoon die spuit vullen met AAS en in die dokter dr reet prikken als ze je negatief advies geeft.
BRB ff belletje doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emancipatie tot aan de deur zekerquote:
niet fokken met fanta G, ik kom je halen en pak dr Kmar met je meequote:
Bij defensie ook een balletje opgegooid ja? Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Low blow![]()
Srs: bezwaar ingediend, krijg met 6 weken reactie (nog 4 week te gaan ofzo)
Hier spreekt een wijs manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |