SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
dus Sap heeft eindelijk een tranny kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Oh ja [insertmsnsmiley}quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
I don't give a chit lisa.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat anders
Wat een hork was jij zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat is wel toevallig want dat had ik net andersom. Ik vond fanta vet chill in het begin op het forum tot ik haar meette..
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind iedereen hier wel leuk, behalve twee users.
Jullie weten wie jullie zijn
Je username is een beetje stijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Smoooooothhhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een hork was jij zeg.
Sjongejonge.
Ja ik was ongesteld vuile homo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!
blame my parentsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je username is een beetje stijf.
Henk, Cor, Fanta bekt allemaal lekker, maar Wijnand?
Do you even lift brah?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Jouw post komen ook langs mijn netvlies voorbij hoor. De manier waarop hij het zei en de timing van hem was gewoon grappig. Haatster.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat je helaas het verhaal erachter niet kent.
Want je reactie is echt misplaatst.
Zou je haar raken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind Fanta al sinds den begine en leker wjif
Low blowquote:
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.quote:
Mag ik ook nee zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.
Hoax, over het algemeen heb je daar iets van een adres voor nodig tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een aangetekende brief sturen.
DAT KAN IK NAMELIJK OOK HAHAHHAAH.
dat jij dat serieus neemt is jouw probleem, maak daar alsjeblieft niet het mijne vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik bijdehand doe.
Dan moet jij niet serieus gaan lopen doen in de gym toch?
Vraag maar aan No1uknow wat voor sherlock ik ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoax, over het algemeen heb je daar iets van een adres voor nodig toch
Lol jij neemt dingen serieus, old fart.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat jij dat serieus neemt is jouw probleem, maak daar alsjeblieft niet het mijne van
Sorry beetje veel zand in mijn kut van mijn strandbezoekjes laatste dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jouw post komen ook langs mijn netvlies voorbij hoor. De manier waarop hij het zei en de timing van hem was gewoon grappig. Haatster.
het enige voordeel van dat puberale gedrag is dat ik me vast kan voorbereiden op hoe mijn kinderen over 10 jaar reagerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol jij neemt dingen serieus, old fart.
DM pic dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Awesome_ het volgende:
Wel echt een kapot lekker wijf van Sander. Was positief verrast.
Gast ga nou niet zitten spoileren hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Wijnand gaat nu naar zijn MIVD matties en traced fanta dr verleden om zo een inval in dr oss' te plegen
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer rakenquote:
Ik steun het fantastick fondsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gast ga nou niet zitten spoileren hier
Nog niets, maar daar komt met een paar uur wel verandering in als 'ie als met puppy-ogen voor d'r staat en zij hem zo door z'n blonde haren strijkt.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Low blow![]()
Srs: bezwaar ingediend, krijg met 6 weken reactie (nog 4 week te gaan ofzo)
SGP gestemd zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer raken
Winnyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
ewa je gaat met m'n gif aan de haalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
Nee, voor een solide toekomst gestemdquote:
Haha ja toch en dan afgevoerd worden door de KMar .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Allemaal ecto's daar in Amsterdamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |