SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 22-05-2014 12:25:01 ]
Sure.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben van plan ergens dit jaar noh een last minuutje te doen..
Ga je mee pap??
Als je me een still geeft zet ik hem eronder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
Heb je hem al gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
200kg DL met handschoentjes is pas knap...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
amenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Wat moet iemand die 200kg kan deadliften überhaupt met handschoentjes?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
hahahaha henk!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
Gew alles met handschoenen en belt doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Vrouw palen: eerst even handschoenen en riem omdoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew alles met handschoenen en belt doen.
#nohomoquote:
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit uiteraard. Zie ook eerste regel BB-topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Dat is 7 jaar terug gast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
http://www.vrijspreker.nl(...)on-13-december-2007/
Wat een verdomd slecht leesbaar stuk tekstquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
Crunches niet vergeten!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
Dit jaar nog naar Kos..... moet dus nog beachproof worden....veel curlen dus.
succes man, je moet naar west of upstairs gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
Dit jaar nog naar Kos..... moet dus nog beachproof worden....veel curlen dus.
Zei Cor ook al. Ik denk dat ik gwn echt moet doen denk je niet? ;'squote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
VMS je zou echt eens naar Griekenland op vakantie moeten gaan! Gewoon tip van bro voor bro.
sukkeltjequote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
stiekem gebruikt iedereen hier handschoentjes bij het liften en een pad bij het squatten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
ik gebruik ook handschoenen vanwege wond op me handen
anders herstelt die huid daar niet
kom tot me
Dat vinkje uitvinken en dan op DOWNLOAD drukken. Waarom geen addic7ed.com gebruiken tho.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe download ik in godsnaam een ondertitel van deze website?
http://www.opensubtitles.(...)nes-the-kingsroad-en
dan ga naar een fatsoenlijke gym, ipv die paupertentquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef Questular het volgende:
[..]
stiekem gebruikt iedereen hier handschoentjes bij het liften en een pad bij het squatten.
woah.quote:
lolquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:09 schreef Klokov het volgende:
Ray, jij gaat nog stemmen. Dat is jouw vote toch? Stel me niet teleur.
Bij welke paupertent traint ZuidGrens?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan ga naar een fatsoenlijke gym, ipv die paupertent
Dit. Zeggen dat je tegen de verspilling in de EU bent, maar dan voorkomen dat het verhuiscircus van/naar Straatsburg afgeschaft wordtquote:
Springs Groningenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij welke paupertent traint ZuidGrens?
quote:INSANE
45 minuten helemaal losgaan en vervolgens 15 minuten aan je abs werken. In deze les doe je aan maximale interval training. Je werkt aan vetverbranding en spierbouw, zodat je lichaam nog beter in shape is. Een heftige, maar zeer effectieve training!
quote:PERSONAL TRAINING
Je wilt een lichaam waar je je goed in voelt, maar het lukt het steeds niet om de stap te zetten of om je goede motivatie/ voornemen vast te houden. Dan ben ik er om je te helpen en om ervoor te zorgen dat je nu je doel WEL haalt en je de mentale kracht in jezelf te laten vinden. Investeer in jezelf, niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst.
Anna de Kok – Your Personal Health Coach
Ze hebben 3 kettlebells ofzo. Ze hebben 1 plek om te deadliften en te squattenquote:FITNESS & CARDIO
Er is meer dan alleen een loopband en fitness toestellen .Je kan het lichaam trainen zoals jij wil. Van conditie training tot spierkracht. Van TRX tot kettlebelts of een klimrek. Ons fabulous fitness crew kan je adviseren om je lichaam te laten transformeren in de vorm die jij wil. Maak je afspraak vandaag nog.
Dat is toch dat veel te dure ding op de Grote Markt voor Vindicat-gleuven?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Springs Groningen
http://www.springs.nl/
Cor, ik heb niet gestemd, het helpt toch geen klote.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Zeggen dat je tegen de verspilling in de EU bent, maar dan voorkomen dat het verhuiscircus van/naar Straatsburg afgeschaft wordt. Only the PVV
Kettlebelts, is dat nieuw?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:20 schreef Klokov het volgende:
Een greep uit het assortiment:
[..]
[..]
[..]
Ze hebben 3 kettlebells ofzo. Ze hebben 1 plek om te deadliften en te squatten
Dat gaat bij jou niks aan he.quote:
1 plek is meer dan genoeg voor zo'n gym.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:20 schreef Klokov het volgende:
Een greep uit het assortiment:
[..]
[..]
[..]
Ze hebben 3 kettlebells ofzo. Ze hebben 1 plek om te deadliften en te squatten
Die ik nodig had stond er niet op. Thanks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat vinkje uitvinken en dan op DOWNLOAD drukken. Waarom geen addic7ed.com gebruiken tho.
Want?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je mag.best haten op pvv, maar niet als je zelf D66 gaat stemmen..
Het zijn min of meer 2 uitersten van elkaar dus dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je mag.best haten op pvv, maar niet als je zelf D66 gaat stemmen..
De oostwand wordt neergekegeld vriend, hij zit nu aan de grachten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is toch dat veel te dure ding op de Grote Markt voor Vindicat-gleuven?
Not completely srs, ik vind wel dat mensen zich meer kunnen verdiepen in hun stem en de gevolgen daarvan. Zou zelf liever een technocratie zien in plaats van een democratie. Je stemt op de partij waar je het meeste mee op hebt en in mijn geval is dat D66.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat gaat bij jou niks aan he.
Hier lopen kallen over democratisch recht blablabla en als iemand in jouw ogen niet goed gaat stemmen moet ie maar niet gaan stemmen. Beetje kwats die je hier uitkraamt.
vanmiddag al gedaan op de Uithof, handig zo'n stemloket en bijna geen studenten die stemmen dus goed rustig.quote:
Wat dacht je van pussypad's gebruiken in de smith machine?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso sluitingen op barbellsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef Klokov het volgende:
Nog erger is sluitingen op de smith machine
Farmers walk, zie: http://breakingmuscle.com(...)ies-the-farmers-walk voor toelichting. 14 kilo is echter wel wat aan de lichte kant.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
Ik zag gisteren iemand heen en weer lopen met een 14 kilo dumbbell in ieder hand. Ik dacht dat ze walking lunges ging doen maar in plaats daarvan liep ze 3x heen en weer.
Wat is het nut daarvan?
Lounges???quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef stinkie het volgende:
Iemand van wie ik vermoedde dat ie nooit benen deed met 2*36 db walking lounges uit zien voeren.
I stand corrected
Ooit gezien: BP-en in de Smith met sluitingen en een spotter(!).quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef Klokov het volgende:
Nog erger is sluitingen op de smith machine
OK. Maar klopt mijn omschrijving van het publiek nog?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
De oostwand wordt neergekegeld vriend, hij zit nu aan de grachten.
[..]
Thanks! Ik vond het al vreemd uitzienquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Farmers walk, zie: http://breakingmuscle.com(...)ies-the-farmers-walk voor toelichting. 14 kilo is echter wel wat aan de lichte kant.
Guilty as fuck. Doe ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sowieso sluitingen op barbells
Off-topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Energiebeleid, defensie, asielzoekersbeleid, economisch beleid (om elkaar niet de vliegen af te vangen) en als tegenwicht tegen "opkomende" landen als China en India zijn goede redenen om voor een Europese aanpak te zijn. Het gaat overigens om de EU; van Europa zullen we altijd deel uit blijven maken. En ja: de huidige organisatiestructuur is bagger, maar dat wil niet zeggen dat we dan maar zonder de EU moeten (veel mensen beseffen zich niet welke machtsveranderingen er momenteel wereldwijd gaande zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Enigszins, het is ook gewoon hip tegenwoordigquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
OK. Maar klopt mijn omschrijving van het publiek nog?
Brieven begin je toch nooit met een persoonlijk voornaamwoord of boeit dat niet meer als je in de US woont of advocaat bent?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Lmao, die Dan Bilzerian.
Gooide een naakte sl00t van het dak af, ging net goed. Maar toen ging dat filmpje (http://www.joe.ie/movies/(...)nd-misses-very-nsfw/) viral en nu heeft die slettebak hem gesue'd.
Antwoord van zijn advocaat aan haar advocaat (omdat ze geld wil natuurlijk).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engelse regels zijn anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Brieven begin je toch nooit met een persoonlijk voornaamwoord of boeit dat niet meer als je in de US woont of advocaat bent?
We hebben een paar nieuwe kanslozen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Niks gemist zie ik, nog steeds dezelfde kanslozen
Pressent!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Niks gemist zie ik, nog steeds dezelfde kanslozen
Hoezo, was het een tranny?quote:
ja, loungen, lekker relaxedquote:
Indien werkelijk serieus: hoe denk je dat mijn vrouw reageert als ik zeg dat ik met een 19-jarig (toch?) meisje op vakantie ga?quote:
Neem je vrouw mee. Fanta houdt wel van een beetje scharenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Indien werkelijk serieus: hoe denk je dat mijn vrouw reageert als ik zeg dat ik met een 19-jarig (toch?) meisje op vakantie ga?
(ben je niet in de war met generieke gebrek-aan-vakantiegeld-struggles?).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem je vrouw mee. Fanta houdt wel van een beetje scharen
niet zeuren vreten moet jequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je geen hap door je keel krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
Kan ik nog ergens zien waarvoor?Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef G.R.S. het volgende:
Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
hoeso pvv so kk kklein??????? ik wil geen europa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
ik kan ook plaatjes zien vriendquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:35 schreef Klokov het volgende:
D66 de grootste in de laatste exitpoll, PVV is nog wat verder gedaald.
Opkomst = 37%, 63% van de mensen hebben niet gestemd dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kan ook plaatjes zien vriend
waarom is me vraag???? iedereen zegt altijd fuck europa fuck brussel fuck die mongol met ze verrotte kop van rompuy maar als het puntje bij palatje komt is het gwon laf d66 stemmen skkls ik stem gewon met me hardt op de pvv
Waar de fuck blijft piratenpartij op deze poll.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
Komt wel goed, heeft het nog implicaties dan naast je E-rep?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je repped Klokov maar je bent echt deep red
Nah, alleen iedereen noemt je een red en denkt dat je een nerd/troll bentquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt wel goed, heeft het nog implicaties dan naast je E-rep?
europa levert ons niks opquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
17/26 (65%) van de Nederlandse zetels zijn Pro-Europees trouwens.
wat een onzin, zo snel groeien je benen nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Drinky het volgende:
Godver, 6 maanden terug zwembroek gehaald, toen nergens problemen mee qua benen. Nu kan ik geen bommetjes meer doen, of springen, of zitten, of uberhaupt iets anders doen dan staan of lopen. Waist zelfde gebleven, benen gegroeid.
Ga toch geen zwembroek met riem kopen, en ook geen speedo, wut do?
#Care danquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah, alleen iedereen noemt je een red en denkt dat je een nerd/troll bent
http://www.vrijspreker.nl/wp/quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
europa levert ons niks op
wij betalen alleen voor die uitvreters in brussel met hun belachelijke salarrisesn en we betalen voor die boeren in oekraine ofso oost europa ofso walgelijk en wij maar met ze alle naar de voedsel bank k kan nouwelijks rondkome van me wajong en de eu geeft gwn geldt weg naar achtelijke lande
I kid you not my friend. Benen hebben de afgelopen maanden een grote inhaalslag gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, zo snel groeien je benen niet
die buitenlanders jatten je geld niet, dmv belastingenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb ook PVV gestemd. Weg met die buitenlanders!!!!!!!
Je post op de verkeerde plek, dit is geen NUjijquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wij betalen alleen voor die uitvreters in brussel met hun belachelijke salarrisesn en we betalen voor die boeren in oekraine ofso oost europa ofso walgelijk en wij maar met ze alle naar de voedsel bank k kan nouwelijks rondkome van me wajong en de eu geeft gwn geldt weg naar achtelijke lande
nujij zitten slimmere mensen als op deze forum hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je post op de verkeerde plek, dit is geen NUjij
Ik bedoelde juist dat je post barstte van het inzicht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nujij zitten slimmere mensen als op deze forum hoor
niet zo denigrerend doen
pics van je benen in de zwembroek?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
I kid you not my friend. Benen hebben de afgelopen maanden een grote inhaalslag gemaakt
heb je al een motor?quote:
Gast ik ga kruipend sneller dan hij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
die man is geweldig
natty en veel gezonder dan geoff en co
ja jij toch ook nogquote:
wil ik wel eens zien hoe jij kruiptquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik ga kruipend sneller dan hij.
Ga dan niet zo'n hypocriet filmpje maken met je topconditie.
echt geen nattyquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
die man is geweldig
natty en veel gezonder dan geoff en co
'Vrienden' die je daarom verlaten...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-slanker-worden.html
Stop maar met trainen en cutten hoor mensen. Iedereen is jaloers op ons.
krab mentaliteitquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn gezellig niet mee spotten kijk naar mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:05 schreef Teddyburrr het volgende:
Sinds ik bulk heb ik 5 nieuwe maatjes gemaakt.
Ik wil naar je kijken maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gezellig niet mee spotten kijk naar mij
Die mensen wil je toch niet in je leven hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
Je durft zeker niet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:10 schreef Teddyburrr het volgende:
BiFi is troep trouwens. Rubberachtig vlees.
wat vind je van pijpen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:05 schreef Teddyburrr het volgende:
Sinds ik bulk heb ik 5 nieuwe maatjes gemaakt.
Ja allemaal vrouwen zeker die dan met dikke chicks omgaan zodat ze er zelf beter uitzien. En wanneer die chicks ineens ook sexy zijn moeten ze op zoek naar nieuwe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
Essentieel voor de levering van zoet water en voor de afvoer van vuil water in een geürbaniseerde omgeving met een dichte populatie.quote:
Whaha die metaforen met videogame cheats en tafel in het casinoquote:
Ze blijven hun scherpheid verrassend lang volhouden. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha die metaforen met videogame cheats en tafel in het casino
ja man vandaag nog mee gereden, beetje blits zetten op campus swaggerquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
ja jij toch ook nog
[..]
wil ik wel eens zien hoe jij kruipt
nopequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Atta boyquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef Drinky het volgende:
Een kilo gyros eten omdat het anders bederft,
Sick bloat,
Oh lawd pls save me
LoL maar nep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:46 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54939&type=2&theater
Lol doettie aan snelwandelen ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt wel een fitte baas hoor!!
Halve marathon in 2.45 uur._!
Ja had FF roereieren gemaakt en nog maar FF 2 bakken kwark met whey en melk in de blender toen kwamen we een eind in de richtingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nope![]()
gewoon makkelijk/lekker eten zo'n dag? Dat moet toch wel lukken dan?
[..]
Atta boy
[..]
LoL maar nep.
Dat meisje boven aan de trap kan nooit met zo weinig moeite die bak met dat jong d'r in in beweging krijgen. Plus dat als dat jong er in zit die bak dan niet zo stuitert down hill....
Plus dat bij het beginbeeld je duidelijk ziet dat hij er in geplakt is
edit:
Inb4, ray, everybody knows it's fake
![]()
![]()
Nice.quote:
En dat had je van te voren niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:10 schreef Teddyburrr het volgende:
BiFi is troep trouwens. Rubberachtig vlees.
naaktzwemmen ftw.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Drinky het volgende:
Godver, 6 maanden terug zwembroek gehaald, toen nergens problemen mee qua benen. Nu kan ik geen bommetjes meer doen, of springen, of zitten, of uberhaupt iets anders doen dan staan of lopen. Waist zelfde gebleven, benen gegroeid.
Ga toch geen zwembroek met riem kopen, en ook geen speedo, wut do?
foward www.klacht.nlquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Eerste keer in mijn leven dat ik die dingen vreet. Ik kocht het puur nieuwsgierigheid. Eens maar niet weer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dat had je van te voren niet kunnen bedenken?
Dat was zo mijn idee.quote:
Wat is je budget en wat zoek je ongeveer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Vnadaag maar eens shoppen voor een kek sportfietsje
nekschot voor beiden graagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
U srs bro? Dit is een beetje alsof ik met Avicii - Levels aan kom zetten nu. I am dissapoint.
Ik ken een junk met een concurrerende prijzen. Deze zomer rock ik in ieder geval deze quadcycle.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Vnadaag maar eens shoppen voor een kek sportfietsje
+1quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
+1
Las gisteren dat Avicii zo'n omhooggevallen lul is dat ie bij een nachtje ziekenhuis niet eens zijn verpleegster aanspreekt en zijn verpleegster hem ook niet mag aanspreken. Alle communicatie moet via z'n manager.
Geloof je alles wat in de privé staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
+1
Las gisteren dat Avicii zo'n omhooggevallen lul is dat ie bij een nachtje ziekenhuis niet eens zijn verpleegster aanspreekt en zijn verpleegster hem ook niet mag aanspreken. Alle communicatie moet via z'n manager.
LOL 1999 beldequote:
Schijnbaar is het heel wat als je als dj Play moet aanklikken op je MacBook....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Die had ik ff een extra infuusje gegeven. Echt al die fucking EDM-mongolen die denken dat ze heel wat zijn. Net zoals Swedish House Maffia. Heeft de VPRO een keer een docu over uitgezonden. Wat een verschrikkelijk nare personen. Nog te lam zijn om je eigen peuk aan te steken en vooraf opgenomen setjes draaien
Promo draait ook al een tijdje niet meer met vinyl. Althans niet vinyl only. Heeft het wel lang volgehouden. Met je Macbook draaien is niks mis mee, als je maar je mogelijkheden benut. Zoals bijv. Chris Liebing en Speedy J.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Schijnbaar is het heel wat als je als dj Play moet aanklikken op je MacBook....
Geef mij maar Dj's die nog daadwerkelijk met platen draaien Dj Vince bvof Promo.
Precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Die had ik ff een extra infuusje gegeven. Echt al die fucking EDM-mongolen die denken dat ze heel wat zijn. Net zoals Swedish House Maffia. Heeft de VPRO een keer een docu over uitgezonden. Wat een verschrikkelijk nare personen. Nog te lam zijn om je eigen peuk aan te steken en vooraf opgenomen setjes draaien
http://thump.vice.com/wor(...)ing-a-terrible-humanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Geloof je alles wat in de privé staat.![]()
Ik ben blijven hangen in het vinyl tijdperkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Promo draait ook al een tijdje niet meer met vinyl. Althans niet vinyl only. Heeft het wel lang volgehouden. Met je Macbook draaien is niks mis mee, als je maar je mogelijkheden benut. Zoals bijv. Chris Liebing en Speedy J.
Ik ook. Heb er een kleine 1000 thuisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in het vinyl tijdperkThose were the days...
Er liggen nog een zooi platen in de kelder geen flauw idee of die krengen nog iets waard zijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:09 schreef Champy het volgende:
Raymond spreek jij dit in?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)y_op_werkbezoek.html
Ga er maar niet van uit, tenzij het zeldzame exemplaren in uitstekende staat zijn. Partij opkopers geven je ongezien 10 á 20 cent per stuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Er liggen nog een zooi platen in de kelder geen flauw idee of die krengen nog iets waard zijn.
wow vette tracks gister vond ik deze!!!quote:
Denk niet dat er veel speciaals tussen zit. Het zijn ook meer van die kleinere formaat vinyl platen, singles lijken het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit, tenzij het zeldzame exemplaren in uitstekende staat zijn. Partij opkopers geven je ongezien 10 á 20 cent per stuk.
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wow vette tracks gister vond ik deze!!!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk trouwens die laatste foto in de OP in dat damestopic in KPD. Dat is ffs net een ungrown penis.
Hoi.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef Klokov het volgende:
Teddy pls
Lompehork (adonis), Smegmanus (Weissmans vriend), waar zijn jullie toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
U srs bro? Dit is een beetje alsof ik met Avicii - Levels aan kom zetten nu. I am dissapoint.
Volgende keer je eigen account gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
Krijg bij bol.com een Tip voor Jou!; weegschaal met BMI meter. Zeer subtiel hoor
Heb je die pornopost nog gechecked of kan dat tegenwoordig gewoon? De link stond in deze post maar de post is reeds aangepast.quote:
quote:
hoe bedoel ungrownquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yuri going for it again.
Kijk trouwens die laatste foto in de OP in dat damestopic in KPD. Dat is ffs net een ungrown penis.
Jankerd, stop ff heel snel met je sneue lastercampagne.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je die pornopost nog gechecked of kan dat tegenwoordig gewoon? De link stond in deze post maar de post is reeds aangepast.
[..]
Awww, mag je niet in KPD?quote:
what has been seen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yuri going for it again.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Champy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2108026
laatste foto uit de op
Nee G er stond geen TR. Eigenlijk moet ik jou nu noten voor het niet zetten van een TR.quote:
TR, is niet nodig toch. Jij en ik communiceren telepatisch, 1 lovequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee G er stond geen TR. Eigenlijk moet ik jou nu noten voor het niet zetten van een TR.
Maar omdat je zo'n lieve jongen bent doe ik dat niet.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:14 schreef JenHermes het volgende:
Vrijdagmiddag - het is weekend en lekker weer - dansje
Maakt dat iets uit?quote:
Ik vind het een beetje een rare eerste post. Je denkt zeker dat je in de smaak valt bij JMF, No1uknow en VMSDKR met zo'n hommomix?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare eerste post. Je denkt zeker dat je in de smaak valt bij JMF, No1uknow en VMSDKR met zo'n hommomix?
Nee man dit mij echt te heppiedepeppie jaarclub dansmeisjes festival muziek.quote:
Henk, ga je toevallig de buurvrouw trouwen?quote:
Zou ik eigenlijk moeten doen. Dan zit ik in ieder geval gebakken als we weer gaan scheidenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Henk, ga je toevallig de buurvrouw trouwen?
hier ben ik broquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Wow is dit wel de gym? Waar zijn mn echte vrienden??
Spannend. Hihi. 'Slapen' omgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb afgelopen maandag een date gehad en vanavond ga ik naar haar verjaardag, blijf slapen
Ja je lift nu ineens 100 kg meer. Probeer maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar ff high top all stars gehaald die de vans gaan vervangen, zou 't veel uitmaken met squats?
Zonde van de euro's had je beter naar de scapino kunnen gaan heb je ze voor een 10tjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar ff high top all stars gehaald die de vans gaan vervangen, zou 't veel uitmaken met squats?
Nee maar even serieus...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja je lift nu ineens 100 kg meer. Probeer maar
Draag ze ook gewoon causal, 40 eurotjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zonde van de euro's had je beter naar de scapino kunnen gaan heb je ze voor een 10tje
Wist niet dat ze je zo een hekel aan ons hadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Wow is dit wel de gym? Waar zijn mn echte vrienden??
zonde je had mijn methode moeten doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:21 schreef BredeBroeder het volgende:
wie de fuck is sanderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Sander, leuk blond dingetje hoor dat meisje van jou!
Hear, hearquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef stinkie het volgende:
Ja, die verrekte interessant doenerige "kijk mij eens zijn echte naam kennen"
Dan had ie dat wel z'n username gemaakt he
Iedereen noemt hem Sander.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef stinkie het volgende:
Ja, die verrekte interessant doenerige "kijk mij eens zijn echte naam kennen"
Dan had ie dat wel z'n username gemaakt he
Waarom niet dan lift je ineens 100 kg meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hehe, ik squat low bar en 50KG... Denk niet dat ik PL schoenen nodig heb.
hoe danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Sander, leuk blond dingetje hoor dat meisje van jou!
Ik wacht nog op de loterij die ik ga winnen manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die pics trouwens
je bent niet voor het geluk geboren dus zet maar uit je hoofdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de loterij die ik ga winnen man
Klopt, ik ben van het harde werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
je bent niet voor het geluk geboren dus zet maar uit je hoofd
havistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, ik ben van het harde werken.
Alleen met toestemming.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Had je bij veva eigenlijk toegang tot de def gyms?
Ja, die enge korporaals enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van de tot straffen bevoegd meerdere?
Ik verbaas me eerder over wat voor spul ons ROC allemaal heeft, echt fucking kwaliteit gym spul, ATX Powerbars, Eleiko bumperplates, powerrack, train liever op school dan in m'n gymquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wel nice, ekte Arnold gyms
Nice tis maar net waar je zit dan. Heb je die in Oirschot wel eens gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over wat voor spul ons ROC allemaal heeft, echt fucking kwaliteit gym spul, ATX Powerbars, Eleiko bumperplates, powerrack, train liever op school dan in m'n gym
Nope, kom niet op de pleunen kazernesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice tis maar net waar je zit dan. Heb je die in Oirschot wel eens gezien?
Alleen vlootbalen mogen dat zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, kom niet op de pleunen kazernes
Hoe zou je mij noemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem Sander.
Wat is het probleem?
Ik zie het eigenlijk net zoals ik Eleiko Cor noem en fathank Henk etc.
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alleen vlootbalen mogen dat zeggen
Butthurtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.
Hey Hey, wijnand is chil.... Rustig aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.
Hoe groot is dat bord voor je kop nou eigenlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen butthurt en je gewoon een kaolo irritant geval vinden.
Ik vraag me af hoelang het zal duren voordat jij en Teddyburrr beste vrinden zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar eerlijk ik kon fathank en Sapstengel ook in het begin niet uitstaan. Evenals Yuri en Ethan.
Nu eten we van elkaars bord.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het zal duren voordat jij en Teddyburrr beste vrinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |