SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
Kan ik nog ergens zien waarvoor?Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef G.R.S. het volgende:
Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je geen hap door je keel krijgt
hoeso pvv so kk kklein??????? ik wil geen europa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
ik kan ook plaatjes zien vriendquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:35 schreef Klokov het volgende:
D66 de grootste in de laatste exitpoll, PVV is nog wat verder gedaald.
Opkomst = 37%, 63% van de mensen hebben niet gestemd dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kan ook plaatjes zien vriend
waarom is me vraag???? iedereen zegt altijd fuck europa fuck brussel fuck die mongol met ze verrotte kop van rompuy maar als het puntje bij palatje komt is het gwon laf d66 stemmen skkls ik stem gewon met me hardt op de pvv
Waar de fuck blijft piratenpartij op deze poll.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |