Laat even weten welke partij het was en waarop je had willen stemmen. Dan kan de volgende persoon die op die partij heeft gestemd op jouw partij stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maak maar even een nieuwe, want ik stem per ongeluk op de verkeerde partij...
Per ongeluk D66 gestemd, moest zijn SP.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat even weten welke partij het was en waarop je had willen stemmen. Dan kan de volgende persoon die op die partij heeft gestemd op jouw partij stemmen.
Dan klik je er ook niet een beetje naastquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Per ongeluk D66 gestemd, moest zijn SP.
Beide ALDE, die hier gewoon de helft van de stemmen tot noch toe binnenhaalt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:08 schreef Roceco het volgende:
[..]
Want je bent een afvallige SGP'er?
D66 blokkie hier hoor! Zelf VVD.
Aan het tellen bij het stemkantoor natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Weinig pvv-stemmers! Waar zijn de zolderkamerboosaards?
En d66 gestemd natuurlijk!![]()
quote:
Wat?quote:
Nice, maar je "hoort" toch niet op jezelf te stemmen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Prutzenberg het volgende:
Toch een bijzondere ervaring, op jezelf stemmen.![]()
Nu vol spanning wachten op de uitslag, ook al is de kans dat ik naar Brussel moet minimaal.
Volgens mij mag ieder dat voor zichzelf bepalen. De één doet het wel de ander niet. Ik verwacht niet dat het uitmaakt met voorkeurstemmen. Eerlijk gezegd gewoon een gevalletje 'omdat het kan'.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, maar je "hoort" toch niet op jezelf te stemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |