Laat even weten welke partij het was en waarop je had willen stemmen. Dan kan de volgende persoon die op die partij heeft gestemd op jouw partij stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maak maar even een nieuwe, want ik stem per ongeluk op de verkeerde partij...
Per ongeluk D66 gestemd, moest zijn SP.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat even weten welke partij het was en waarop je had willen stemmen. Dan kan de volgende persoon die op die partij heeft gestemd op jouw partij stemmen.
Dan klik je er ook niet een beetje naastquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Per ongeluk D66 gestemd, moest zijn SP.
Beide ALDE, die hier gewoon de helft van de stemmen tot noch toe binnenhaalt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:08 schreef Roceco het volgende:
[..]
Want je bent een afvallige SGP'er?
D66 blokkie hier hoor! Zelf VVD.
Aan het tellen bij het stemkantoor natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Weinig pvv-stemmers! Waar zijn de zolderkamerboosaards?
En d66 gestemd natuurlijk!![]()
quote:
Wat?quote:
Nice, maar je "hoort" toch niet op jezelf te stemmen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Prutzenberg het volgende:
Toch een bijzondere ervaring, op jezelf stemmen.![]()
Nu vol spanning wachten op de uitslag, ook al is de kans dat ik naar Brussel moet minimaal.
Volgens mij mag ieder dat voor zichzelf bepalen. De één doet het wel de ander niet. Ik verwacht niet dat het uitmaakt met voorkeurstemmen. Eerlijk gezegd gewoon een gevalletje 'omdat het kan'.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, maar je "hoort" toch niet op jezelf te stemmen?
PvdD en 50Plus waren niet vertegenwoordigd. Maar de Piratenpartij gaat toch geen zetel halen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:30 schreef Klokov het volgende:
Zie hier de voorlopige uitslag van de exitpoll:
[ afbeelding ]
Helaas alleen met partijen die reeds vertegenwoordigd zijn in het EP.
Op de uitslag zal je nog even moeten wachten.quote:
Piraten gaan sowieso vertegenwoordigd worden. Misschien niet door Nederlanders maar wel via PPEU.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Klokov het volgende:
Veel stemmen op de Piratenpartij ineens ook. Ik hoop oprecht dat ze goed vertegenwoordigd gaan zijn in het Europees parlement.
Ik denk dat het hem (net als bij mij) gaat om de redelijk eurokritische toon die CU-SGP heeft zonder het hele geval te willen opblazen. Daarom heb ik er ook als atheïst op gestemd, hoewel ik walg van alle religieus geïnspireerde achterlijkheid zoals vechten tegen stamcelonderzoek.quote:
Tegen? Ze zijn groter dan de PvdA.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar de SP valt erg tegen inderdaad.
Komen ze aanzetten met hun non argument van de thuisblijversquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Old_Pal het volgende:
Leuk dat die fascisten van de PVV flink op hun bek hebben gekregen. Hun achterlijke leider zal wel weer een draai geven aan dit verlies.
Waarschijnlijk wordt het iets in de trant van "U moet de resultaten van vandaag natuurlijk niet vergelijken met de EU-verkiezingen van wel vijf jaar geleden -praktisch de vorige eeuw dus- maar met de veel recentere en actuelere Tweede Kamerverkiezingen van 2012! En wat ziet u dan? Meer dan 25 procent winst voor de PVV, jawel!"quote:Hun achterlijke leider zal wel weer een draai geven aan dit verlies.
Lijsttrekker van artikel 50 is niet onervaren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:53 schreef Cockwhale het volgende:
PvdD
Puur omdat ik een EU sceptische partij wou steunen, en ik niks zie in de gristelijke partijen noch in de zeer onervaren partijen.
Als knipperlichtparlementariër die ook nog eens uit zijn partij is gezet heeft hij echter niet bepaald een ijzersterke indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lijsttrekker van artikel 50 is niet onervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |