Lounges???quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef stinkie het volgende:
Iemand van wie ik vermoedde dat ie nooit benen deed met 2*36 db walking lounges uit zien voeren.
I stand corrected
Ooit gezien: BP-en in de Smith met sluitingen en een spotter(!).quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef Klokov het volgende:
Nog erger is sluitingen op de smith machine
OK. Maar klopt mijn omschrijving van het publiek nog?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
De oostwand wordt neergekegeld vriend, hij zit nu aan de grachten.
[..]
Thanks! Ik vond het al vreemd uitzienquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Farmers walk, zie: http://breakingmuscle.com(...)ies-the-farmers-walk voor toelichting. 14 kilo is echter wel wat aan de lichte kant.
Guilty as fuck. Doe ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sowieso sluitingen op barbells
Off-topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Energiebeleid, defensie, asielzoekersbeleid, economisch beleid (om elkaar niet de vliegen af te vangen) en als tegenwicht tegen "opkomende" landen als China en India zijn goede redenen om voor een Europese aanpak te zijn. Het gaat overigens om de EU; van Europa zullen we altijd deel uit blijven maken. En ja: de huidige organisatiestructuur is bagger, maar dat wil niet zeggen dat we dan maar zonder de EU moeten (veel mensen beseffen zich niet welke machtsveranderingen er momenteel wereldwijd gaande zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Enigszins, het is ook gewoon hip tegenwoordigquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
OK. Maar klopt mijn omschrijving van het publiek nog?
Brieven begin je toch nooit met een persoonlijk voornaamwoord of boeit dat niet meer als je in de US woont of advocaat bent?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Lmao, die Dan Bilzerian.
Gooide een naakte sl00t van het dak af, ging net goed. Maar toen ging dat filmpje (http://www.joe.ie/movies/(...)nd-misses-very-nsfw/) viral en nu heeft die slettebak hem gesue'd.
Antwoord van zijn advocaat aan haar advocaat (omdat ze geld wil natuurlijk).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engelse regels zijn anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Brieven begin je toch nooit met een persoonlijk voornaamwoord of boeit dat niet meer als je in de US woont of advocaat bent?
We hebben een paar nieuwe kanslozen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Niks gemist zie ik, nog steeds dezelfde kanslozen
Pressent!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Niks gemist zie ik, nog steeds dezelfde kanslozen
Hoezo, was het een tranny?quote:
ja, loungen, lekker relaxedquote:
Indien werkelijk serieus: hoe denk je dat mijn vrouw reageert als ik zeg dat ik met een 19-jarig (toch?) meisje op vakantie ga?quote:
Neem je vrouw mee. Fanta houdt wel van een beetje scharenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Indien werkelijk serieus: hoe denk je dat mijn vrouw reageert als ik zeg dat ik met een 19-jarig (toch?) meisje op vakantie ga?
(ben je niet in de war met generieke gebrek-aan-vakantiegeld-struggles?).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem je vrouw mee. Fanta houdt wel van een beetje scharen
niet zeuren vreten moet jequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je geen hap door je keel krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
Kan ik nog ergens zien waarvoor?Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef G.R.S. het volgende:
Je kunt toch zien door wie je bent genegged en in welk topic?
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hebben jullie wel eens van die dagen dat je geen hap door je keel krijgt
hoeso pvv so kk kklein??????? ik wil geen europa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
ik kan ook plaatjes zien vriendquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:35 schreef Klokov het volgende:
D66 de grootste in de laatste exitpoll, PVV is nog wat verder gedaald.
Opkomst = 37%, 63% van de mensen hebben niet gestemd dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kan ook plaatjes zien vriend
waarom is me vraag???? iedereen zegt altijd fuck europa fuck brussel fuck die mongol met ze verrotte kop van rompuy maar als het puntje bij palatje komt is het gwon laf d66 stemmen skkls ik stem gewon met me hardt op de pvv
Waar de fuck blijft piratenpartij op deze poll.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopige exitpoll, ben er wel content mee
ALDE 27,4%
Komt wel goed, heeft het nog implicaties dan naast je E-rep?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je repped Klokov maar je bent echt deep red
Nah, alleen iedereen noemt je een red en denkt dat je een nerd/troll bentquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt wel goed, heeft het nog implicaties dan naast je E-rep?
europa levert ons niks opquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
17/26 (65%) van de Nederlandse zetels zijn Pro-Europees trouwens.
wat een onzin, zo snel groeien je benen nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Drinky het volgende:
Godver, 6 maanden terug zwembroek gehaald, toen nergens problemen mee qua benen. Nu kan ik geen bommetjes meer doen, of springen, of zitten, of uberhaupt iets anders doen dan staan of lopen. Waist zelfde gebleven, benen gegroeid.
Ga toch geen zwembroek met riem kopen, en ook geen speedo, wut do?
#Care danquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah, alleen iedereen noemt je een red en denkt dat je een nerd/troll bent
http://www.vrijspreker.nl/wp/quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
europa levert ons niks op
wij betalen alleen voor die uitvreters in brussel met hun belachelijke salarrisesn en we betalen voor die boeren in oekraine ofso oost europa ofso walgelijk en wij maar met ze alle naar de voedsel bank k kan nouwelijks rondkome van me wajong en de eu geeft gwn geldt weg naar achtelijke lande
I kid you not my friend. Benen hebben de afgelopen maanden een grote inhaalslag gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin, zo snel groeien je benen niet
die buitenlanders jatten je geld niet, dmv belastingenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb ook PVV gestemd. Weg met die buitenlanders!!!!!!!
Je post op de verkeerde plek, dit is geen NUjijquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
europa levert ons niks op
wij betalen alleen voor die uitvreters in brussel met hun belachelijke salarrisesn en we betalen voor die boeren in oekraine ofso oost europa ofso walgelijk en wij maar met ze alle naar de voedsel bank k kan nouwelijks rondkome van me wajong en de eu geeft gwn geldt weg naar achtelijke lande
nujij zitten slimmere mensen als op deze forum hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je post op de verkeerde plek, dit is geen NUjij
Ik bedoelde juist dat je post barstte van het inzicht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nujij zitten slimmere mensen als op deze forum hoor
niet zo denigrerend doen
pics van je benen in de zwembroek?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
I kid you not my friend. Benen hebben de afgelopen maanden een grote inhaalslag gemaakt
heb je al een motor?quote:
Gast ik ga kruipend sneller dan hij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
die man is geweldig
natty en veel gezonder dan geoff en co
ja jij toch ook nogquote:
wil ik wel eens zien hoe jij kruiptquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik ga kruipend sneller dan hij.
Ga dan niet zo'n hypocriet filmpje maken met je topconditie.
echt geen nattyquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
die man is geweldig
natty en veel gezonder dan geoff en co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |