SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 22-05-2014 12:25:01 ]
Sure.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben van plan ergens dit jaar noh een last minuutje te doen..
Ga je mee pap??
Als je me een still geeft zet ik hem eronder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
Heb je hem al gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
200kg DL met handschoentjes is pas knap...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
amenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Wat moet iemand die 200kg kan deadliften überhaupt met handschoentjes?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
hahahaha henk!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
Gew alles met handschoenen en belt doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Vrouw palen: eerst even handschoenen en riem omdoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew alles met handschoenen en belt doen.
#nohomoquote:
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit uiteraard. Zie ook eerste regel BB-topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Dat is 7 jaar terug gast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
http://www.vrijspreker.nl(...)on-13-december-2007/
Wat een verdomd slecht leesbaar stuk tekstquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
Crunches niet vergeten!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
Dit jaar nog naar Kos..... moet dus nog beachproof worden....veel curlen dus.
succes man, je moet naar west of upstairs gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
Dit jaar nog naar Kos..... moet dus nog beachproof worden....veel curlen dus.
Zei Cor ook al. Ik denk dat ik gwn echt moet doen denk je niet? ;'squote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
VMS je zou echt eens naar Griekenland op vakantie moeten gaan! Gewoon tip van bro voor bro.
sukkeltjequote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
stiekem gebruikt iedereen hier handschoentjes bij het liften en een pad bij het squatten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef 16meter het volgende:
ik gebruik ook handschoenen vanwege wond op me handen
anders herstelt die huid daar niet
kom tot me
Dat vinkje uitvinken en dan op DOWNLOAD drukken. Waarom geen addic7ed.com gebruiken tho.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe download ik in godsnaam een ondertitel van deze website?
http://www.opensubtitles.(...)nes-the-kingsroad-en
dan ga naar een fatsoenlijke gym, ipv die paupertentquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:46 schreef Questular het volgende:
[..]
stiekem gebruikt iedereen hier handschoentjes bij het liften en een pad bij het squatten.
woah.quote:
lolquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:09 schreef Klokov het volgende:
Ray, jij gaat nog stemmen. Dat is jouw vote toch? Stel me niet teleur.
Bij welke paupertent traint ZuidGrens?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan ga naar een fatsoenlijke gym, ipv die paupertent
Dit. Zeggen dat je tegen de verspilling in de EU bent, maar dan voorkomen dat het verhuiscircus van/naar Straatsburg afgeschaft wordtquote:
Springs Groningenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij welke paupertent traint ZuidGrens?
quote:INSANE
45 minuten helemaal losgaan en vervolgens 15 minuten aan je abs werken. In deze les doe je aan maximale interval training. Je werkt aan vetverbranding en spierbouw, zodat je lichaam nog beter in shape is. Een heftige, maar zeer effectieve training!
quote:PERSONAL TRAINING
Je wilt een lichaam waar je je goed in voelt, maar het lukt het steeds niet om de stap te zetten of om je goede motivatie/ voornemen vast te houden. Dan ben ik er om je te helpen en om ervoor te zorgen dat je nu je doel WEL haalt en je de mentale kracht in jezelf te laten vinden. Investeer in jezelf, niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst.
Anna de Kok – Your Personal Health Coach
Ze hebben 3 kettlebells ofzo. Ze hebben 1 plek om te deadliften en te squattenquote:FITNESS & CARDIO
Er is meer dan alleen een loopband en fitness toestellen .Je kan het lichaam trainen zoals jij wil. Van conditie training tot spierkracht. Van TRX tot kettlebelts of een klimrek. Ons fabulous fitness crew kan je adviseren om je lichaam te laten transformeren in de vorm die jij wil. Maak je afspraak vandaag nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |