je bent niet voor het geluk geboren dus zet maar uit je hoofdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de loterij die ik ga winnen man
Klopt, ik ben van het harde werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
je bent niet voor het geluk geboren dus zet maar uit je hoofd
havistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, ik ben van het harde werken.
Alleen met toestemming.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Had je bij veva eigenlijk toegang tot de def gyms?
Ja, die enge korporaals enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van de tot straffen bevoegd meerdere?
Ik verbaas me eerder over wat voor spul ons ROC allemaal heeft, echt fucking kwaliteit gym spul, ATX Powerbars, Eleiko bumperplates, powerrack, train liever op school dan in m'n gymquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wel nice, ekte Arnold gyms
Nice tis maar net waar je zit dan. Heb je die in Oirschot wel eens gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over wat voor spul ons ROC allemaal heeft, echt fucking kwaliteit gym spul, ATX Powerbars, Eleiko bumperplates, powerrack, train liever op school dan in m'n gym
Nope, kom niet op de pleunen kazernesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice tis maar net waar je zit dan. Heb je die in Oirschot wel eens gezien?
Alleen vlootbalen mogen dat zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, kom niet op de pleunen kazernes
Hoe zou je mij noemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem Sander.
Wat is het probleem?
Ik zie het eigenlijk net zoals ik Eleiko Cor noem en fathank Henk etc.
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alleen vlootbalen mogen dat zeggen
Butthurtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.
Hey Hey, wijnand is chil.... Rustig aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ff de kkbaas uithangen in je eigen topic.
Hoe groot is dat bord voor je kop nou eigenlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen butthurt en je gewoon een kaolo irritant geval vinden.
Ik vraag me af hoelang het zal duren voordat jij en Teddyburrr beste vrinden zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar eerlijk ik kon fathank en Sapstengel ook in het begin niet uitstaan. Evenals Yuri en Ethan.
Nu eten we van elkaars bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |