SGP gestemd zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, als je iets serieus hebt ga je geen andere vrouwen meer raken
Winnyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
ewa je gaat met m'n gif aan de haalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe maar want die Winny( Wijnand) zorgt ervoor dat ik nergens meer aan de bak kom.
[ afbeelding ]
Nee, voor een solide toekomst gestemdquote:
Haha ja toch en dan afgevoerd worden door de KMar .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klap ze gwn als ze je afkeuren, allemaal skinny keurartsen, jij foking groot toch broeder.
Allemaal ecto's daar in Amsterdamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Seksisme.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Tuurlijk wel, als ze jou als een man slaan mag je ze terug meppen als een manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vrouwen mag je niet slaan ook als ze het verdienen. Was wel de grootste persoon in het complex, srs
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
grote clitje jewtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
gewoon die spuit vullen met AAS en in die dokter dr reet prikken als ze je negatief advies geeft.
BRB ff belletje doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emancipatie tot aan de deur zekerquote:
niet fokken met fanta G, ik kom je halen en pak dr Kmar met je meequote:
Bij defensie ook een balletje opgegooid ja? Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Low blow![]()
Srs: bezwaar ingediend, krijg met 6 weken reactie (nog 4 week te gaan ofzo)
Hier spreekt een wijs manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder bij de politie willen dan bij defensie.
Dat je niet slaat betekend nog niks dat je niks terugdoet. Vrouwen moet je beschermen tegen hunzelf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.
Zou denk ik niet terugslaan maar gewoon naar de grond kegelen. Met een dergelijk krachtverschil is het niet eerlijk, zou het ook niet met een vent doen trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze jou als een man slaan mag je ze terug meppen als een man
Beetje wegduwen of handjes vasthouden is ook niks doen imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat je niet slaat betekend nog niks dat je niks terugdoet. Vrouwen moet je beschermen tegen hunzelf.
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje wegduwen of handjes vasthouden is ook niks doen imo.
Gewoon zon klap geven dat ze ophoudt,verbaast kijkt en in apathische staat verkeerd.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil iets posten waarvan ik zeker weet dat het een ban oplevert. WAT DO?
Ik kan geen meisjes slaan. Behalve als ze lelijk zijn en m'n/een vriendin belachelijk maken tot aan hoog niveauquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zon klap geven dat ze ophoudt,verbaast kijkt en in apathische staat verkeerd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
KOOP DOE DANquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ja maar weetje ik zeg dit alleen maar omdat ik nooit iemand heb geslagen.quote:
Je kan een vrouw toch met 1 seconde naar de grond vegenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan geen meisjes slaan. Behalve als ze lelijk zijn en m'n/een vriendin belachelijk maken tot aan hoog niveau
Dm ter beoordelingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk dat kan niet.
Je kan alleen iemand slaan als zij jou proberen te elimineren van deze aardbol.
Beetje iemand belachelijk maken hoort daar niet bij.
Klote paxenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoer
Schriftelijke overhoring?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het zover moet komen dat je jouw SO een klap moet uitdelen dan kun je de relatie beter beëindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |