Maar je kan geen meisje slaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, ik heb al een waarschuwing gehad op bivak in oirschot omdat ik een wijf tegen de muur aan gooide omdat ze de dode moeder van een meisje belachelijk zat te maken, kkr hoer
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.quote:
Ja, gewoon tegen de muur aandouwen met dr kutkop, niet slaan met vuist, dan word ik gekicked bij defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar je kan geen meisje slaan?
Lol whut, dat is serieuze tegenspraak. De kunst is om iemand helemaal op te fokken zonder je handjes te gebruiken.
Schijnen vrouwtjes goed in te zijn.
En dat moet ons land beschermen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.
Je kan ook afknappen op de agressieve houding van iemand. Een vrouw moet wel een vrouw zijn in mijn ogen en opgefokte straatwijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sure, en iedereen die hier zegt van niet liegt. Behalve Ethan, die kan niet anders dan 'Nee' zeggen.
Connery dat u?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.
Jij bent geschikt jonguh.. Hoor het nu al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vieze kut snollen waren het, 2 wijven fucking boehoe bij de sergeant dat ze gepest werden, tegen een meisje daar 2 tegen 1 haten roddelen, teven gelijk dood maken, diemaco op de kop bamm.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent geschikt jonguh.. Hoor het nu al.
Dit is echt mijn meest ontwikkelde competentie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar je kan geen meisje slaan?
Lol whut, dat is serieuze tegenspraak. De kunst is om iemand helemaal op te fokken zonder je handjes te gebruiken.
Schijnen vrouwtjes goed in te zijn.
High five.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit is echt mijn meest ontwikkelde competentie.
Ja jij wel met je veva.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen de muur aandouwen met dr kutkop, niet slaan met vuist, dan word ik gekicked bij defensie.
Zie hier een praktijk voorbeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje wegduwen of handjes vasthouden is ook niks doen imo.
Gewoon zon klap geven dat ze ophoudt,verbaast kijkt en in apathische staat verkeerd.
Is op bivak he, gradatie hogerquote:
quote:most poverty of poverty threads
quote:Someone get the UN to help with this level of poverty.
quote:For just 8 cents per day, you can provide this impoverished child with a daily pound of rice and tetanus vaccinations. Please, call now.
quote:Even kids from Somalia are donating money to help your ass
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
haha wel de lusten niet de lasten van emancipatie
Je bent wel van red naar green gegaan lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel mooi die reacties trouwens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162064373&page=1
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, hoor.. even srs: ik kan best veel hebben, en ben ook niet snel agressief, maar mensen gaan pesten met een overleden moeder is gewoon zo zielig, dan verdien je gewoon een klap.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BredeBroeder klinkt best wel gevaarlijk. Zou geen ruzie met hem willen hebben.
ja, tuurlijk. Dan moet ze ineens zelf werken. En boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |