Doen ze geen psychisch onderzoek bij de veva dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.
SPOILER: niet voor modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doen ze geen psychisch onderzoek bij de veva dan?
Dumb it down friend, je hoeft hier niks te bewijzen. De helft lift hier niet eens en de andere helft ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..
Is dit een antwoord op mijn vraag dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die sgt heeft me gewoon gelijk gegeven hoor..
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korpsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op mijn vraag dan?
Ben je al klaar met de veva?
Wat is je favo geweer om RATATATATATATATAT mee te doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korps
Is niet zoveel om uit te kiezen, diemaco, glock, MAG, colt of LOAW.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat is je favo geweer om RATATATATATATATAT mee te doen?
Mijne sowieso deze.![]()
Oh jeetje voor het korps heb je toch geen havo nodig?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gestopt, ga havo doen en dan richting 't korps
Post van je niet gelezen, had het plaatje direct al opgeslagen, srs.quote:
Klopt, maar moet ook aan de toekomst denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh jeetje voor het korps heb je toch geen havo nodig?
broer ga je mee zo????quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hey Lompe adonis, wat zijn je stats tegenwoordig? Hoe gaat het met je vrouw (srs, no disrespect)?quote:
Ga je hier serieus heen?quote:
161, 90kg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Lompe adonis, wat zijn je stats tegenwoordig? Hoe gaat het met je vrouw (srs, no disrespect)?
Ja, is goed. Je kan me herkennen en mn dikke biceps.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja vriend is net urban altijd die lkrere donkere smatjes zonder bijna geen kleren. ga je mee
Zieke stats man. Wat meten je guns?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
161, 90kg.
Prima prima, ze weegt nog steeds geen reet en nog steeds een wasbordje
Is die 161 je lengte?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
161, 90kg.
Prima prima, ze weegt nog steeds geen reet en nog steeds een wasbordje
Vraag Yuri ook, hij woont in de Bijlmer. Hij voelt zich als een vis in het water op dat fissa's. Gelijk gratis schuurtips erbij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja vriend is net urban altijd die lkrere donkere smatjes zonder bijna geen kleren. ga je mee
450 toch, gewoon fantastisch.quote:
Soberso, penislengte dan wel, ik lift echt tonnen met die shit.quote:
Ik krijg altijd zo'n warm gevoel van binnen als Jarno opeens normaal Nederlands typt. Dan denk ik:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |