Hoge scorro? Tis ook een kutschoolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel een kutschool. Ik zit ernaast.
Yeah.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoge scorro? Tis ook een kutschool
ZAANTJE REPRESENT DE N-I-N-O IN DIS BIATCHquote:
Ze zijn er wel maar durven er niet voor uit te komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is dat er hier (in de gym-sc), net als in de voetbalwereld, weinig homoseksuelen te vinden zijn. Rust hier een taboe op? Zijn er misschien regulars die iets kwijt willen?
Fijn huis, bro.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft ze niet per se te werken. Ik kook 12 keer per jaar en doe eveneens bijna niks in het huishouden. Daartegenover staat wel dat ik het vuilnis buiten zet, de boodschappen til en haar bescherm van enge beesten in het huis (srs).
Was jij die gast uit die prachtwijkendocu?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stomp zeikwijve meteen tussen de ogen hoor
Klokov stemt op een fatsoenlijke partij.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind Fanta al sinds den begine en leker wjif
Geen nieuwe chick(s).quote:
Wil je van je tieten af?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:10 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit motiveert me om keihard te gaan cardio'en
Die had ze al niet.quote:
ik kom me net brak uit bed, ga ik niet volhouden vannachtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Goedemorgen gym vriendjes en minder goede vriendjes
Awww bahquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon implants nemen, alsof er twee halve meloenen op tafel liggen.
Whahha dat ziet er echt niet uit idd. Van die keiharde pecs met dan van die siliconen erop geplaktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Awww bah
Heb wel eens zo'n afbeelding gezien van een naakte vrouwelijke bodybuilder, nasty
http://www.reddit.com/r/W(...)r_with_the_implants/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha dat ziet er echt niet uit idd. Van die keiharde pecs met dan van die siliconen erop geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |