Wat luister je zoal?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef Jahr00n het volgende:
heerlijk niks doen lekker metal luisteren de hele dag
metalquote:
Dat is een ontzettend goede vraag Bombvis. Ook ik ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:50 schreef Bombvis het volgende:
Hm, best lastig om te zeggen hoe een dag eruit ziet. Ik zou ook niet weten hoe een zondag of een maandag eruit ziet, het is gewoon een naam die de mens eraan gegeven heeft dus ik kan het moeilijk visualiseren. Kan jij dat wel TS?
gewoon heerlijk op de bank samen heerlijk genieten samen daarna wel optijd naar bed toch zondag lekker vroeg naar de kerkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Uitslapen, naar de markt, boodschappen doen en daarna lekker TV kijken/Fok!ken. Als het tijd is om te koken, ga ik koken. 's Avonds onze favoriete programma's kijken.
Vaak hebben mensen wel iets van een vast patroon of iets in die richting.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:50 schreef Bombvis het volgende:
Hm, best lastig om te zueggen hoe een dag eruit ziet. Ik zou ook niet weten hoe een zondag of een maandag eruit ziet, het is gewoon een naam die de mens eraan gegeven heeft dus ik kan het moeilijk visualiseren. Kan jij dat wel TS?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Vaak hebben mensen wel iets van een vast patroon of iets in die richting.
With stupid ja?quote:
Ik heb liever dat hij of jij mijn vraag beantwoordtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef Tomansss het volgende:
Fok-it beantwoord jii mijn vraag eebs dan...
Je vergeet de fap-marathon.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef o.us2.0 het volgende:
lekker de hele dag in mijn zolderkamer lol en runescape spelen terwijl ik naar jumpstyle en hardstyle luister met de gordijnen dicht heerlijk
we?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Renesite het volgende:
Wisselend.
Ene keer naar de markt en wat boodschapjes doen
De andere keer aan het rommelen in huis, beetje schoonmaken en achterstallig gedoe.
Of we gaan een dagje ergens heen,
Of lekker in de tuin zitten niksen
Of we zijn brak en liggen een filmpje te kijken in bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |