Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
haha wel de lusten niet de lasten van emancipatie
Je bent wel van red naar green gegaan lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel mooi die reacties trouwens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162064373&page=1
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, hoor.. even srs: ik kan best veel hebben, en ben ook niet snel agressief, maar mensen gaan pesten met een overleden moeder is gewoon zo zielig, dan verdien je gewoon een klap.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BredeBroeder klinkt best wel gevaarlijk. Zou geen ruzie met hem willen hebben.
ja, tuurlijk. Dan moet ze ineens zelf werken. En boodschappen doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent wel van red naar green gegaan lol.
Meh, je kan het ook anders en beter aanpakken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, hoor.. even srs: ik kan best veel hebben, en ben ook niet snel agressief, maar mensen gaan pesten met een overleden moeder is gewoon zo zielig, dan verdien je gewoon een klap.
Dat was die fatso die af ging vallen met behulp van misc toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.
*cheering for wetbreasts crew checking in*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt doordat ik door wetbreasts ben gerepped, snap trouwens niks van het repsysteem.
Hardop gelachen om die laatste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel mooi die reacties trouwens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162064373&page=1
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Slet dat was mijn idee. Geef kuddo's.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat mij betreft hoeft ze niet per se te werken. Ik kook 12 keer per jaar en doe eveneens bijna niks in het huishouden. Daartegenover staat wel dat ik het vuilnis buiten zet, de boodschappen til en haar bescherm van enge beesten in het huis (srs).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, tuurlijk. Dan moet ze ineens zelf werken. En boodschappen doen
Ja, hij ziet er echt al veel beter uit. Over 2 jaar is het doel 100 kilo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was die fatso die af ging vallen met behulp van misc toch?
Ik heb genoeg aan tranny penissen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is dat er hier (in de gym-sc), net als in de voetbalwereld, weinig homoseksuelen te vinden zijn. Rust hier een taboe op? Zijn er misschien regulars die iets kwijt willen?
Nee, ik heb het zelf bedacht hommoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:13 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Slet dat was mijn idee. Geef kuddo's.
Haha ik zag het al eerder jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
Hier een greep:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eens. Een vrouw is niet heiligquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar beslis je als man trouwens helemaal zelf over. Mijn verloofde is tegen emancipatie, srs.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Wat mij opvalt trouwens is dat er hier (in de gym-sc), net als in de voetbalwereld, weinig homoseksuelen te vinden zijn. Rust hier een taboe op? Zijn er misschien regulars die iets kwijt willen?
quote:
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meh, je kan het ook anders en beter aanpakken.
sickeningquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.
Dit is waarom ik blij ben dat ik een vent ben. Zoveel labiele wijven, niet normaalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, het ging de hele week al zo. Op een gegeven moment stond dat meisje boven in het trappenhuis tegen de muur aan, met die 2 meiden bijna op dr gezicht tegen dr te schreeuwen, toen heeft 1 zo'n wijf gezegd dat dr moeder een vies hoertje was, ik heb dr bij dr weggegrepen en tegen de muur aan geduwd, toen werd het een en al gegil en is er kader naar boven gekomen, hoppa waarschuwing.
Ja serieus. Ik ben wel van plan om een 2e versie te doen die meer gestroomlijnd is aan de achterkant en ook gewoon netjes schuin afloopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
Beach, zijn dat serieus jouw foto's? Ik dacht dat je dat gewoon ergens van het internet geripped had.![]()
Wetbreastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:
Gr Grquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |