Vriend, haar gewicht is in 2 cijfers niet uit te drukken. Wacht maar tot die kleren uit zijn dan kan je hem snel weer terug stoppen.quote:
dus een offseaon bb-er is dus ook dik volgens jou maatstaven. jij weet het verschil niet tussen groot en dik, jongeman.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, haar gewicht is in 2 cijfers niet uit te drukken. Wacht maar tot die kleren uit zijn dan kan je hem snel weer terug stoppen.
Ik heb het niet over mannen. Ik zit zelf ook altijd rond de 3 cijfers maar voor mannen is dat anders. Ze heeft gewoon een hoog vp.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een offseaon bb-er is dus ook dik volgens jou maatstaven. jij weet het verschil niet tussen groot en dik, jongeman.
En rijden in kleine auto's.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
Dikke mensen zijn tenminste lekker gezellig.
Laat ze deze post zienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren een bruiloft, compleet vergeten! Zat lekker te kanen in een restaurant toen ik om 23.00 opeens een hartverzakking kreeg.
Hoe ga ik dit uitleggen?
Zolang het je eigen bruiloft maar niet was. Leg het gewoon uit en bied je excuses aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Gisteren een bruiloft, compleet vergeten! Zat lekker te kanen in een restaurant toen ik om 23.00 opeens een hartverzakking kreeg.
Hoe ga ik dit uitleggen?
Gewoon ff heen gaan en de boks plaatsen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:22 schreef H1N1 het volgende:
Hoe ga ik dit uitleggen?
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergetenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang het je eigen bruiloft maar niet was. Leg het gewoon uit en bied je excuses aan.
Miss Piggyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:42 schreef THEFXR het volgende:
ZEG NIET DAT ZE DIK IS, WANT HET IS ALLEMAAL VLEES!
[ afbeelding ]
Gewoon zeggen dat je 5day split voor gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergeten?
Was dat uit eten met mensen uit die bruilhoft range? Indien die elkaar niet kennen: je was toch zo ziek dat je je niet af kon melden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot, man. Ik moet ballen tonen maar ik vind dit ronduit genant. Hoe kan ik zoiets vergeten?
Hehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah als ik een man tot het uiterste drijf en hem aan het afbreken ben dan is het echt een fucking pussy als hij niks terugdoet.
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dat uit eten met mensen uit die bruilhoft range? Indien die elkaar niet kennen: je was toch zo ziek dat je je niet af kon melden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.
Ik ga m'n excuses aanbieden +waarheid vertellen.
+1 respect.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nee die mensen zaten buiten de range anders was ik t ook niet vergeten. Ziek melden haat ik.
Ik ga m'n excuses aanbieden +waarheid vertellen.
Gebakken ei in je blender gedaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lekkere smoothy met gebakken eitje...! damn lekker geniete
U wot m8?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lekkere smoothy met gebakken eitje...! damn lekker geniete
nee, lol! Apart op broodjequote:
Nice eH?quote:
Wat heb je besteld G?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben lekker aan het genieten bij de kfc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |