klinkt plausibelquote:Waar mijn klacht nu eigenlijk om draait, is dat ik me schaam dat de Hanze in dezelfde plaats als mijn universiteit is gevestigd en nu dus mijn universiteit een slechte naam heeft.
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
ullie zullen het wel gemerkt hebben: shitload aan zogenaamde betogen over sociale ongelijkheid van studenten aan de Hanzehogeschool Groningen
daar gaan die topics toch niet van wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
Kun jij niet even langsgaan daar en die leraar op zijn bek stompen?
kijk maar in POLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?
Dat is waar, maar dan kunnen we op zijn minst nog een beetje wraak nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daar gaan die topics toch niet van weg
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.quote:
omdat die topics worden geslotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.
SES dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een docent van die school stuurt zijn leerlingen al dagen hierheen om hun stukjes te posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.quote:
Dit ben ik helemaal met eens Frank_Drebin,maar wat vind jij nou van Groningen gezien de sociale ongelijkheid?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Maar op eentje na gaan ze de discussie helemaal niet aan en reageren ze nooit meer in het topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoor
Typ net 'forum' in op Google, FOK! was het eerste resultaat. Dat zal het wel zijn
De achterstand in beperking van de bevolking wordt deels goed gemaakt door gasrijke grond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met eens Frank_Drebin,maar wat vind jij nou van Groningen gezien de sociale ongelijkheid?
misschien om de reacties te zien of zo, idkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar op eentje na gaan ze de discussie helemaal niet aan en reageren ze nooit meer in het topic.
ze moeten gewoon optyfenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
misschien om de reacties te zien of zo, idk
getting it out there, dat is het belangrijkste.
Die leraren willen misschien dat ze discussies voeren maar HBO'ers zitten dan alweer op spele.nl
eenschquote:
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoor
Typ net 'forum' in op Google, FOK! was het eerste resultaat. Dat zal het wel zijn
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.
Wonderbaarlijk wat een volslagen dorpsidioten er soms voor de klas staan.
FOK! stond op een of andere lijst die ze gekregen hadden blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veel
hebben ze serieus opdracht gekregen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK! stond op een of andere lijst die ze gekregen hadden blijkbaar.
Ja, als ik het me goed herinner wel. Even dat topic teruglezen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Hé P8,
Inderdaad, een opdracht voor het vak Sociale ongelijkheid! We hebben een lijst doorgekregen van onze docent met verschillende links waar je, je blog op kan plaatsen. Vandaar dat jullie overspoelt worden! Sorry! We moeten er zoveel mogelijk reacties op krijgen, dus ga gerust je gang!
Wat een kansloze kutcursus is dat danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als ik het me goed herinner wel. Even dat topic teruglezen.
Edit:
[..]
En vervolgens pleuren allerlei scholieren of studenten hun betoog ergens neer en denken die mensen op het forum, wat moeten we hiermee?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veel
Vaker ja. Die vergelijkingen komen allemaal van jou.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je klinkt nu wel heel erg als Maarten van Rossum, Frank. Hoor je die vergelijking wel vaker?
Ja, vooral in deze paar maanden een ramp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, net als mensen die alleen een account aanmaken om even een enquête te dumpen en vervolgens niks meer van zich laten horen
Nog 1 negatief woord vanuit je typmachine en ik stuur wat hooligans op je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De achterstand in beperking van de bevolking wordt deels goed gemaakt door gasrijke grond.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kunt je hier aardig over opwinden zo te zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, onbenullen zijn er genoeg in de maatschappij, dus ook voor de klas.
Nou... Opwinden is een groot woord, ik zit niet achter mijn computer met een dikke, kloppende ader op mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt je hier aardig over opwinden zo te zien
Denk je dat ze het kunnen vinden, in de grote stad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nog 1 negatief woord vanuit je typmachine en ik stuur wat hooligans op je af.
Je weet wat ze zeggen, he. Vinden is één ding, uitvinden is een tweede.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Denk je dat ze het kunnen vinden, in de grote stad?
Maar het was dus blijkbaar echt een opdrachtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vervolgens pleuren allerlei scholieren of studenten hun betoog ergens neer en denken die mensen op het forum, wat moeten we hiermee?
Dat zijn van die opdrachtjes die worden verzonnen door mensen die totaal geen flauw benul hebben waar ze het over hebben. Als die docent de moeite had genomen om eerst eens te kijken op een forum, of advies te vragen, dan had hij/zij dit kunnen weten.
Maar goed, onbenullen zijn er genoeg in de maatschappij, dus ook voor de klas.
[..]
Vaker ja. Die vergelijkingen komen allemaal van jou.
Ik heb dat topic gelezen. Ik blijf erbij dat die docent van te voren even had moeten kijken hoe het op een forum er aan toe gaat, voordat hij zomaar lukraak lijstjes gaat maken. Maar zelfs met logisch verstand, wat hij overduidelijk niet heeft, had hij kunnen verzinnen dat als studenten die stukken op een forum gaan plempen users ook zoiets hebben van wat moeten wij ermee. Zeker als die studenten ook niet reageren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het was dus blijkbaar echt een opdracht
SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
Weet niet of jij deaprez' post had gezien (ik nml niet) daarom vertel ik het nog maar ff
Dit zal ook wel vallen onder "het nieuwe werken".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.
Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit zal ook wel vallen onder "het nieuwe werken".
ja, waarom zou je nog een opleiding moeten volgen? gewoon daar staan en lekker knutselen togggggquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij toevallig niet de docent, en dat je nu heel hard ertegenin gaat zodat je geen verdachte wordt? Jij weet immers als geen ander hoe serieus dingen worden benaderd hier op fok.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.
Hou die maar in de boks ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Opwinden is een groot woord, ik zit niet achter mijn computer met een dikke, kloppende ader op mijn voorhoofd.
Maar ik vind die docent in kwestie wel een ontzettend incapabele onbenul, ja.
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben jij toevallig niet de docent, en dat je nu heel hard ertegenin gaat zodat je geen verdachte wordt? Jij weet immers als geen ander hoe serieus dingen worden benaderd hier op fok.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SES / Discriminatie tijdens solliciteren
Pareltje. Vooral de zin 'in het boek van Willem Schinkel wordt gesproken over integratie', waarna vervolgens we helemaal niet meer terugkomen op Willem Schinkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.
Nee. Het is letterlijk "Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg tegen je docent dat hij achterlijk is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Tuynstoel het volgende:
[..]
Nee. Het is letterlijk "Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken".
Het regent ook komma's de eerste helft van de tekst. Dat deed ik toen ik 11 was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Pareltje. Vooral de zin 'in het boek van Willem Schinkel wordt gesproken over integratie', waarna vervolgens we helemaal niet meer terugkomen op Willem Schinkel.
Bij deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeg tegen je docent dat hij achterlijk is.
Nee ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Oké, maar heb jij slechte ervaringen in Groningen?
Natuurlijk is de hele tekst dramatisch. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen met namen gaan gooien om zo te doen lijken alsof ze ergens kennis van hebben terwijl het eigenlijk complete common sense is. Dit voegt echt 0.0 toe, maar die man/vrouw denkt van wel. Is alleen maar jezelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het regent ook komma's de eerste helft van de tekst. Dat deed ik toen ik 11 was.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Aapmensch het volgende:
De echte klacht is dat we niet weten wat er hierna is gebeurd
yvonne: "Ik ga m'n tijd hier niet aan verdoen, ben net thuis van werk. Ik ga morgen met die achterlijke school bellen."
Prima relaas. Mocht Cicero nog leven; hij zou jaloers worden op zo'n prachtig, doortimmerde uiteenzetting.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.
Vraag me af welk studiejaar dit is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Natuurlijk is de hele tekst dramatisch. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen met namen gaan gooien om zo te doen lijken alsof ze ergens kennis van hebben terwijl het eigenlijk complete common sense is. Dit voegt echt 0.0 toe, maar die man/vrouw denkt van wel. Is alleen maar jezelf voor de gek houden.
Dit is de docent toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vraag me af welk studiejaar dit is.
Hoeveel heb jij er nog te vergeven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Raak zo wel snel door mijn slotjes voor de maand mei heen goftedomme....
Hopelijk heb je nog een slotje over:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
Kun jij niet even langsgaan daar en die leraar op zijn bek stompen?
Dat houdt dus in dat ik binnenkort kuttopics kan openen zonder dat ze gesloten worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Waar heb jij geleefd de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb helemaal niets gemerkt trouwens¿
Dank.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog een slotje over:
SES / Studentenvereniging kiezen?
gr gr
nou ja.. Nog wel wat.. Maar ga toch op verkansie binnenkort, dus kan ze wat ruim gebruiken nu....quote:
hehehquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Rozen zijn rood
Hanzescholieren zijn stom.
Ga weg met je topics.
Tering. Wat zijn jullie dom.
Ja maar de onderbouwing daarvoor?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.
Ben benieuwd hoe ze deze opdracht gaan evalueren tijdens college.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het idee was eigenlijk misschien wel om op een leuke en actieve manier een discussie uit te lokken. Meeposten, advocaat van de duivel spelen, etc. Maar dat is teveel moeite uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze deze opdracht gaan evalueren tijdens college de les.
Ik heb ook kortstondig hbo gedaan,quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben alleen geen college maar les. Padum-pssssssj.
Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.quote:"Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken"
En nu?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef yvonne het volgende:
Leesvoer: SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
en deze: POL / Kinderarbeid: liever goedkoop dan duurkoop
In een van die topics kwam godbetert ook nog de moeder/vader/tante/oom/concierge even meeblazen.
Docenten van Hanze hebben geen enkele notie van social media.
[..]
Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.
1) Wat je post is geen blog, het is een bar slecht opsteltopic waar je wáár dan ook kutreacties had gekregen, dus ja, je krijgt reactie omdat het een kutstuk is en men zich ergert, NIET, inhoudelijk.
2) Omdat je docent geen flauwe notie heeft wat ze aan het doen zijn , zijn jullie de klos.
3) Om als school,vader,moeder,broer,zus dan een kloon aanmaken en ons vertellen
dat we zinvolle reacties moeten geven is helemaal van de zotte.
Kijk, FOK! krijgt nu een slechte naam, wij zijn opeens het forum waar men je zat is en waar je weinig tot geen antwoord kwijgt.
Reactie zat, maar niet de reactie waar je op zit te wachten.
We zijn geen stel klootzakjes hier, we helpen enorm veel mensen hier,
maar een hit and run actie, zonder enige notie een opstel hier neergooien 'omdat het moet' en dan zelf nooit meer komen kijken hoe het loopt, kweenie, het maakt ons na 20 van dat soort topics ( krap gemeten) niet vrolijker.
Je bent een newbie, je post meteen een kutstuk waar nieteens op te reageren valt!
Je bent nieuw, stel je eerst kort voor, leg uit wat je komt doen en post daarna je stukje het is zo simpel, én beleefd én users zijn bereidwilliger om je te helpen, of niet, maar dan weet je meteen dat je stukje bar en boos is.
En ga nou niet rondtoeteren dat FOK! kut is en ze je daar niet willen hebben, maar omdat jullie van die achterlijke josti-opdrachten krijgen waar NIEMAND iets mee kan zijn jullie hier ( onverdiend) de klos.
Koppel dit terug, laat zien dat je docent níet van deze eeuw is.Op dit moment weten jullie meer van social media dan die hele kutschool van je.
quote:
ajoh, gelukkig hoef jij je daar nu geen zorgen meer over te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze waren op. De ware reden voor mijn opstappen...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
ajoh, gelukkig hoef jij je daar nu geen zorgen meer over te maken.
:p.
Een van de gezelligste en meest ondergewaardeerde steden van het land mien jong!quote:
Nee?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
Jullie zullen het wel gemerkt hebben: shitload aan zogenaamde betogen over sociale ongelijkheid van studenten aan de Hanzehogeschool Groningen.
Correcto, maar dat is saai zegquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah daar heb je boven ergens toch die studentenkroeg zitten?!
Krijg ook nooit echt zin om te zuipen op school. Eerder zin om een euthanasieverklaring te tekenen. hehequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klacht: Niet chill kunnen zuipen op school
Dat klinkt niet heel erg vrolijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Krijg ook nooit echt zin om te zuipen op school. Eerder zin om een euthanasieverklaring te tekenen. hehe
Ben wel vrolijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg vrolijk.
Waar ik me dan over verbaas is de naïviteit van deze leerlingen. Ik denk dat dat de meest schrikbarende conclusive is. Echt als je de moeite neemt om hier eerst een maand te zijn voor je wat post en inziet hoe je inderdaad een topic moet opbouwen (al bestaat het voor je schoolopdracht uit een lulverhaal waarin je advocaat van de duivel speelt) dan komt het al zo veel beter over dan dit soort rare betogen. Zo ontstaan geen normale topics..... Behalve misschien in de KLBquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef yvonne het volgende:
Leesvoer: SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
en deze: POL / Kinderarbeid: liever goedkoop dan duurkoop
In een van die topics kwam godbetert ook nog de moeder/vader/tante/oom/concierge even meeblazen.
Docenten van Hanze hebben geen enkele notie van social media.
[..]
Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.
1) Wat je post is geen blog, het is een bar slecht opsteltopic waar je wáár dan ook kutreacties had gekregen, dus ja, je krijgt reactie omdat het een kutstuk is en men zich ergert, NIET, inhoudelijk.
2) Omdat je docent geen flauwe notie heeft wat ze aan het doen zijn , zijn jullie de klos.
3) Om als school,vader,moeder,broer,zus dan een kloon aanmaken en ons vertellen
dat we zinvolle reacties moeten geven is helemaal van de zotte.
Kijk, FOK! krijgt nu een slechte naam, wij zijn opeens het forum waar men je zat is en waar je weinig tot geen antwoord kwijgt.
Reactie zat, maar niet de reactie waar je op zit te wachten.
We zijn geen stel klootzakjes hier, we helpen enorm veel mensen hier,
maar een hit and run actie, zonder enige notie een opstel hier neergooien 'omdat het moet' en dan zelf nooit meer komen kijken hoe het loopt, kweenie, het maakt ons na 20 van dat soort topics ( krap gemeten) niet vrolijker.
Je bent een newbie, je post meteen een kutstuk waar nieteens op te reageren valt!
Je bent nieuw, stel je eerst kort voor, leg uit wat je komt doen en post daarna je stukje het is zo simpel, én beleefd én users zijn bereidwilliger om je te helpen, of niet, maar dan weet je meteen dat je stukje bar en boos is.
En ga nou niet rondtoeteren dat FOK! kut is en ze je daar niet willen hebben, maar omdat jullie van die achterlijke josti-opdrachten krijgen waar NIEMAND iets mee kan zijn jullie hier ( onverdiend) de klos.
Koppel dit terug, laat zien dat je docent níet van deze eeuw is.Op dit moment weten jullie meer van social media dan die hele kutschool van je.
Waar tover je die vandaan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 07:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar ik me dan over verbaas is de naïviteit van deze leerlingen. Ik denk dat dat de meest schrikbarende conclusive is. Echt als je de moeite neemt om hier eerst een maand te zijn voor je wat post en inziet hoe je inderdaad een topic moet opbouwen (al bestaat het voor je schoolopdracht uit een lulverhaal waarin je advocaat van de duivel speelt) dan komt het al zo veel beter over dan dit soort rare betogen. Zo ontstaan geen normale topics..... Behalve misschien in de KLB
(dit topic is niet toevallig ook een Hanzetopic waar we allemaal ingetrapt zijn toch?)
Ik heb het al gevonden, maar ik ga het niet plaatsen hier.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand die op Hanze zit niet even kijken wie deze blok Sociale ongelijkheid geeft aan MWD scholieren
Dan stuur je het mailadres even naar me toe. Kan per pm.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, maar ik ga het niet plaatsen hier.
Kan misschien Yvonne aan huneen mailtje sturen dat dit niet werkt?
Gelukkig maar.quote:
W.Vos, M. de Jonge of het is die vent die sociologie geeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand die op Hanze zit niet even kijken wie deze blok Sociale ongelijkheid geeft aan MWD scholieren
Ook wel eens geweest. Die vreetschuur onder het atrium vond ik altijd wel fijn.quote:
De oude Yvonnequote:Op woensdag 1 juni 2016 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar tover je die vandaan?
Wat onvriendelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |