Hoeveel heb jij er nog te vergeven?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Raak zo wel snel door mijn slotjes voor de maand mei heen goftedomme....
Hopelijk heb je nog een slotje over:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
Kun jij niet even langsgaan daar en die leraar op zijn bek stompen?
Dat houdt dus in dat ik binnenkort kuttopics kan openen zonder dat ze gesloten worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Waar heb jij geleefd de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb helemaal niets gemerkt trouwens¿
Dank.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog een slotje over:
SES / Studentenvereniging kiezen?
gr gr
nou ja.. Nog wel wat.. Maar ga toch op verkansie binnenkort, dus kan ze wat ruim gebruiken nu....quote:
hehehquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Rozen zijn rood
Hanzescholieren zijn stom.
Ga weg met je topics.
Tering. Wat zijn jullie dom.
Ja maar de onderbouwing daarvoor?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.
Ben benieuwd hoe ze deze opdracht gaan evalueren tijdens college.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het idee was eigenlijk misschien wel om op een leuke en actieve manier een discussie uit te lokken. Meeposten, advocaat van de duivel spelen, etc. Maar dat is teveel moeite uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze deze opdracht gaan evalueren tijdens college de les.
Ik heb ook kortstondig hbo gedaan,quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben alleen geen college maar les. Padum-pssssssj.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |