Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit zal ook wel vallen onder "het nieuwe werken".
ja, waarom zou je nog een opleiding moeten volgen? gewoon daar staan en lekker knutselen togggggquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wonderbaarlijk wat een volslagen dorpsidioten er soms voor de klas staan.
Ben jij toevallig niet de docent, en dat je nu heel hard ertegenin gaat zodat je geen verdachte wordt? Jij weet immers als geen ander hoe serieus dingen worden benaderd hier op fok.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens heeft die docent het natuurlijk wel prima bekeken. 'Jongens, pleur alles lekker een forum, voer daar een discussie, dan ben ik er verder vanaf'.
Hou die maar in de boks ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Opwinden is een groot woord, ik zit niet achter mijn computer met een dikke, kloppende ader op mijn voorhoofd.
Maar ik vind die docent in kwestie wel een ontzettend incapabele onbenul, ja.
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben jij toevallig niet de docent, en dat je nu heel hard ertegenin gaat zodat je geen verdachte wordt? Jij weet immers als geen ander hoe serieus dingen worden benaderd hier op fok.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SES / Discriminatie tijdens solliciteren
Pareltje. Vooral de zin 'in het boek van Willem Schinkel wordt gesproken over integratie', waarna vervolgens we helemaal niet meer terugkomen op Willem Schinkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.
Nee. Het is letterlijk "Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veel
Zeg tegen je docent dat hij achterlijk is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Tuynstoel het volgende:
[..]
Nee. Het is letterlijk "Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken".
Het regent ook komma's de eerste helft van de tekst. Dat deed ik toen ik 11 was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Pareltje. Vooral de zin 'in het boek van Willem Schinkel wordt gesproken over integratie', waarna vervolgens we helemaal niet meer terugkomen op Willem Schinkel.
Bij deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeg tegen je docent dat hij achterlijk is.
Nee ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Oké, maar heb jij slechte ervaringen in Groningen?
Natuurlijk is de hele tekst dramatisch. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen met namen gaan gooien om zo te doen lijken alsof ze ergens kennis van hebben terwijl het eigenlijk complete common sense is. Dit voegt echt 0.0 toe, maar die man/vrouw denkt van wel. Is alleen maar jezelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het regent ook komma's de eerste helft van de tekst. Dat deed ik toen ik 11 was.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Aapmensch het volgende:
De echte klacht is dat we niet weten wat er hierna is gebeurd
yvonne: "Ik ga m'n tijd hier niet aan verdoen, ben net thuis van werk. Ik ga morgen met die achterlijke school bellen."
Prima relaas. Mocht Cicero nog leven; hij zou jaloers worden op zo'n prachtig, doortimmerde uiteenzetting.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van dat jij mij ervoor aanziet om ze dit SES / Discriminatie tijdens solliciteren te laten schrijven én ook nog eens met de wereld te laten delen.
Vraag me af welk studiejaar dit is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Natuurlijk is de hele tekst dramatisch. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen met namen gaan gooien om zo te doen lijken alsof ze ergens kennis van hebben terwijl het eigenlijk complete common sense is. Dit voegt echt 0.0 toe, maar die man/vrouw denkt van wel. Is alleen maar jezelf voor de gek houden.
Dit is de docent toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vraag me af welk studiejaar dit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |