klinkt plausibelquote:Waar mijn klacht nu eigenlijk om draait, is dat ik me schaam dat de Hanze in dezelfde plaats als mijn universiteit is gevestigd en nu dus mijn universiteit een slechte naam heeft.
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
ullie zullen het wel gemerkt hebben: shitload aan zogenaamde betogen over sociale ongelijkheid van studenten aan de Hanzehogeschool Groningen
daar gaan die topics toch niet van wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
Kun jij niet even langsgaan daar en die leraar op zijn bek stompen?
kijk maar in POLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volledig langs mij geen gegaan, waar gaat dit over?
Dat is waar, maar dan kunnen we op zijn minst nog een beetje wraak nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
daar gaan die topics toch niet van weg
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.quote:
omdat die topics worden geslotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie zo snel niet veel bijzonders in POL.
SES dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een docent van die school stuurt zijn leerlingen al dagen hierheen om hun stukjes te posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.quote:
Dit ben ik helemaal met eens Frank_Drebin,maar wat vind jij nou van Groningen gezien de sociale ongelijkheid?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal het weer wel zijn, want het gaat allemaal volledig langs mij heen. Maar goed.
Waarom moeten ze de stukken hier op FOK! gooien? Wat is dat voor een vreemd gedoe?
Maar op eentje na gaan ze de discussie helemaal niet aan en reageren ze nooit meer in het topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoor
Typ net 'forum' in op Google, FOK! was het eerste resultaat. Dat zal het wel zijn
De achterstand in beperking van de bevolking wordt deels goed gemaakt door gasrijke grond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met eens Frank_Drebin,maar wat vind jij nou van Groningen gezien de sociale ongelijkheid?
misschien om de reacties te zien of zo, idkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar op eentje na gaan ze de discussie helemaal niet aan en reageren ze nooit meer in het topic.
ze moeten gewoon optyfenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
misschien om de reacties te zien of zo, idk
getting it out there, dat is het belangrijkste.
Die leraren willen misschien dat ze discussies voeren maar HBO'ers zitten dan alweer op spele.nl
eenschquote:
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja een beetje op internet gaan om je ding te showen en om discussies aan te gaan misschien? Alleen is FOK! nou niet bepaald het goede forum daarvoor
Typ net 'forum' in op Google, FOK! was het eerste resultaat. Dat zal het wel zijn
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.
Wonderbaarlijk wat een volslagen dorpsidioten er soms voor de klas staan.
FOK! stond op een of andere lijst die ze gekregen hadden blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veel
hebben ze serieus opdracht gekregen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
FOK! stond op een of andere lijst die ze gekregen hadden blijkbaar.
Ja, als ik het me goed herinner wel. Even dat topic teruglezen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Hé P8,
Inderdaad, een opdracht voor het vak Sociale ongelijkheid! We hebben een lijst doorgekregen van onze docent met verschillende links waar je, je blog op kan plaatsen. Vandaar dat jullie overspoelt worden! Sorry! We moeten er zoveel mogelijk reacties op krijgen, dus ga gerust je gang!
Wat een kansloze kutcursus is dat danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als ik het me goed herinner wel. Even dat topic teruglezen.
Edit:
[..]
En vervolgens pleuren allerlei scholieren of studenten hun betoog ergens neer en denken die mensen op het forum, wat moeten we hiermee?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk persoonlijk ook niet dat het op internet zetten ervan een schoolopdracht is geweest. Misschien heeft die leraar gewoon gezegd: "misschien is het leuk om het op internet te zetten en te kijken wat anderen ervan vinden", maar weet ik veel
Vaker ja. Die vergelijkingen komen allemaal van jou.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je klinkt nu wel heel erg als Maarten van Rossum, Frank. Hoor je die vergelijking wel vaker?
Ja, vooral in deze paar maanden een ramp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, net als mensen die alleen een account aanmaken om even een enquête te dumpen en vervolgens niks meer van zich laten horen
Nog 1 negatief woord vanuit je typmachine en ik stuur wat hooligans op je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De achterstand in beperking van de bevolking wordt deels goed gemaakt door gasrijke grond.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij kunt je hier aardig over opwinden zo te zienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, onbenullen zijn er genoeg in de maatschappij, dus ook voor de klas.
Nou... Opwinden is een groot woord, ik zit niet achter mijn computer met een dikke, kloppende ader op mijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Jij kunt je hier aardig over opwinden zo te zien
Denk je dat ze het kunnen vinden, in de grote stad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nog 1 negatief woord vanuit je typmachine en ik stuur wat hooligans op je af.
Je weet wat ze zeggen, he. Vinden is één ding, uitvinden is een tweede.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Denk je dat ze het kunnen vinden, in de grote stad?
Maar het was dus blijkbaar echt een opdrachtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vervolgens pleuren allerlei scholieren of studenten hun betoog ergens neer en denken die mensen op het forum, wat moeten we hiermee?
Dat zijn van die opdrachtjes die worden verzonnen door mensen die totaal geen flauw benul hebben waar ze het over hebben. Als die docent de moeite had genomen om eerst eens te kijken op een forum, of advies te vragen, dan had hij/zij dit kunnen weten.
Maar goed, onbenullen zijn er genoeg in de maatschappij, dus ook voor de klas.
[..]
Vaker ja. Die vergelijkingen komen allemaal van jou.
Ik heb dat topic gelezen. Ik blijf erbij dat die docent van te voren even had moeten kijken hoe het op een forum er aan toe gaat, voordat hij zomaar lukraak lijstjes gaat maken. Maar zelfs met logisch verstand, wat hij overduidelijk niet heeft, had hij kunnen verzinnen dat als studenten die stukken op een forum gaan plempen users ook zoiets hebben van wat moeten wij ermee. Zeker als die studenten ook niet reageren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het was dus blijkbaar echt een opdracht
SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
Weet niet of jij deaprez' post had gezien (ik nml niet) daarom vertel ik het nog maar ff
Dit zal ook wel vallen onder "het nieuwe werken".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heeft die docent weinig kaas gegeten van het internet. Een topic kan nog wel (al lijkt me dat sowieso geen schoolopdracht, sowieso mag je aangeven als student dat niet zomaar iedereen jouw verslag mag inzien, dus je hoeft al helemaal niet openbaar te maken) maar als je ze allemaal stukken op een forum laat gooien... Tja. Dan worden mensen dat zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |