Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.quote:"Post je 'blog' op fora en probeer reacties uit te lokken"
En nu?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef yvonne het volgende:
Leesvoer: SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
en deze: POL / Kinderarbeid: liever goedkoop dan duurkoop
In een van die topics kwam godbetert ook nog de moeder/vader/tante/oom/concierge even meeblazen.
Docenten van Hanze hebben geen enkele notie van social media.
[..]
Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.
1) Wat je post is geen blog, het is een bar slecht opsteltopic waar je wáár dan ook kutreacties had gekregen, dus ja, je krijgt reactie omdat het een kutstuk is en men zich ergert, NIET, inhoudelijk.
2) Omdat je docent geen flauwe notie heeft wat ze aan het doen zijn , zijn jullie de klos.
3) Om als school,vader,moeder,broer,zus dan een kloon aanmaken en ons vertellen
dat we zinvolle reacties moeten geven is helemaal van de zotte.
Kijk, FOK! krijgt nu een slechte naam, wij zijn opeens het forum waar men je zat is en waar je weinig tot geen antwoord kwijgt.
Reactie zat, maar niet de reactie waar je op zit te wachten.
We zijn geen stel klootzakjes hier, we helpen enorm veel mensen hier,
maar een hit and run actie, zonder enige notie een opstel hier neergooien 'omdat het moet' en dan zelf nooit meer komen kijken hoe het loopt, kweenie, het maakt ons na 20 van dat soort topics ( krap gemeten) niet vrolijker.
Je bent een newbie, je post meteen een kutstuk waar nieteens op te reageren valt!
Je bent nieuw, stel je eerst kort voor, leg uit wat je komt doen en post daarna je stukje het is zo simpel, én beleefd én users zijn bereidwilliger om je te helpen, of niet, maar dan weet je meteen dat je stukje bar en boos is.
En ga nou niet rondtoeteren dat FOK! kut is en ze je daar niet willen hebben, maar omdat jullie van die achterlijke josti-opdrachten krijgen waar NIEMAND iets mee kan zijn jullie hier ( onverdiend) de klos.
Koppel dit terug, laat zien dat je docent níet van deze eeuw is.Op dit moment weten jullie meer van social media dan die hele kutschool van je.
quote:
ajoh, gelukkig hoef jij je daar nu geen zorgen meer over te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Raak zo wel snel door mijn slotjes voor de maand mei heen goftedomme....
Ja, ze waren op. De ware reden voor mijn opstappen...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
ajoh, gelukkig hoef jij je daar nu geen zorgen meer over te maken.
:p.
Een van de gezelligste en meest ondergewaardeerde steden van het land mien jong!quote:
Nee?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
Jullie zullen het wel gemerkt hebben: shitload aan zogenaamde betogen over sociale ongelijkheid van studenten aan de Hanzehogeschool Groningen.
Correcto, maar dat is saai zegquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah daar heb je boven ergens toch die studentenkroeg zitten?!
Krijg ook nooit echt zin om te zuipen op school. Eerder zin om een euthanasieverklaring te tekenen. hehequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klacht: Niet chill kunnen zuipen op school
Dat klinkt niet heel erg vrolijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Krijg ook nooit echt zin om te zuipen op school. Eerder zin om een euthanasieverklaring te tekenen. hehe
Ben wel vrolijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg vrolijk.
Waar ik me dan over verbaas is de naïviteit van deze leerlingen. Ik denk dat dat de meest schrikbarende conclusive is. Echt als je de moeite neemt om hier eerst een maand te zijn voor je wat post en inziet hoe je inderdaad een topic moet opbouwen (al bestaat het voor je schoolopdracht uit een lulverhaal waarin je advocaat van de duivel speelt) dan komt het al zo veel beter over dan dit soort rare betogen. Zo ontstaan geen normale topics..... Behalve misschien in de KLBquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef yvonne het volgende:
Leesvoer: SES / Een pedofielenvereniging versus sociale (on)gelijkheid.
en deze: POL / Kinderarbeid: liever goedkoop dan duurkoop
In een van die topics kwam godbetert ook nog de moeder/vader/tante/oom/concierge even meeblazen.
Docenten van Hanze hebben geen enkele notie van social media.
[..]
Lees, ik pletter je voor de haaien en ik ga in de koffiekamer met de rest van de docenten meelurken op FOK! hoe die kutleerlingen te grazen worden genomen.
1) Wat je post is geen blog, het is een bar slecht opsteltopic waar je wáár dan ook kutreacties had gekregen, dus ja, je krijgt reactie omdat het een kutstuk is en men zich ergert, NIET, inhoudelijk.
2) Omdat je docent geen flauwe notie heeft wat ze aan het doen zijn , zijn jullie de klos.
3) Om als school,vader,moeder,broer,zus dan een kloon aanmaken en ons vertellen
dat we zinvolle reacties moeten geven is helemaal van de zotte.
Kijk, FOK! krijgt nu een slechte naam, wij zijn opeens het forum waar men je zat is en waar je weinig tot geen antwoord kwijgt.
Reactie zat, maar niet de reactie waar je op zit te wachten.
We zijn geen stel klootzakjes hier, we helpen enorm veel mensen hier,
maar een hit and run actie, zonder enige notie een opstel hier neergooien 'omdat het moet' en dan zelf nooit meer komen kijken hoe het loopt, kweenie, het maakt ons na 20 van dat soort topics ( krap gemeten) niet vrolijker.
Je bent een newbie, je post meteen een kutstuk waar nieteens op te reageren valt!
Je bent nieuw, stel je eerst kort voor, leg uit wat je komt doen en post daarna je stukje het is zo simpel, én beleefd én users zijn bereidwilliger om je te helpen, of niet, maar dan weet je meteen dat je stukje bar en boos is.
En ga nou niet rondtoeteren dat FOK! kut is en ze je daar niet willen hebben, maar omdat jullie van die achterlijke josti-opdrachten krijgen waar NIEMAND iets mee kan zijn jullie hier ( onverdiend) de klos.
Koppel dit terug, laat zien dat je docent níet van deze eeuw is.Op dit moment weten jullie meer van social media dan die hele kutschool van je.
Waar tover je die vandaan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 07:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar ik me dan over verbaas is de naïviteit van deze leerlingen. Ik denk dat dat de meest schrikbarende conclusive is. Echt als je de moeite neemt om hier eerst een maand te zijn voor je wat post en inziet hoe je inderdaad een topic moet opbouwen (al bestaat het voor je schoolopdracht uit een lulverhaal waarin je advocaat van de duivel speelt) dan komt het al zo veel beter over dan dit soort rare betogen. Zo ontstaan geen normale topics..... Behalve misschien in de KLB
(dit topic is niet toevallig ook een Hanzetopic waar we allemaal ingetrapt zijn toch?)
Ik heb het al gevonden, maar ik ga het niet plaatsen hier.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand die op Hanze zit niet even kijken wie deze blok Sociale ongelijkheid geeft aan MWD scholieren
Dan stuur je het mailadres even naar me toe. Kan per pm.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, maar ik ga het niet plaatsen hier.
Kan misschien Yvonne aan huneen mailtje sturen dat dit niet werkt?
Gelukkig maar.quote:
W.Vos, M. de Jonge of het is die vent die sociologie geeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand die op Hanze zit niet even kijken wie deze blok Sociale ongelijkheid geeft aan MWD scholieren
Ook wel eens geweest. Die vreetschuur onder het atrium vond ik altijd wel fijn.quote:
De oude Yvonnequote:Op woensdag 1 juni 2016 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar tover je die vandaan?
Wat onvriendelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |