Ah fijn dan vlieg ik de atletiekbaan over.quote:
Ik dacht even wat rust/stilte voor de storm.quote:
En dat voor zo'n mooi jubilarisnummerquote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht even wat rust/stilte voor de storm.
Zo komt het getal 700 veel meer tot zijn recht.quote:
Dus dat is voor vandaag of morgen?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Fred0w het volgende:
700.
En 50% kans op onweer hier, al zie ik dat niet gebeuren.
[ afbeelding ]
Staat eronder. Mon 19 may dus vandaagquote:Op maandag 19 mei 2014 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dus dat is voor vandaag of morgen?
Als ik nu naar de europese buienradar kijk dan zie ik vandaag nog even niks gebeuren
Vannacht/morgenochtend misschien als het een beetje volhoudt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dus dat is voor vandaag of morgen?
Als ik nu naar de europese buienradar kijk dan zie ik vandaag nog even niks gebeuren
Supercell he...daar kan een tornado bij voorkomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:46 schreef twisted het volgende:
Zal wel tornado in een glas water worden....
Hoe is dit een cirkel?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:38 schreef NaturalScience het volgende:
Djeez en zijn nieuwsberichten.... hij slaat gewoon de hele cirkel over....![]()
[ afbeelding ]
Van Venz zeker? Lolquote:Op maandag 19 mei 2014 20:01 schreef Fred0w het volgende:
Volgens het KNMI morgen kans op zomerhagel in het uiterste zuidwesten.
Ik had nog nooit van die term gehoord.
Nee, enkel coole mensen mogen erop.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik ook toegevoegd worden aan die WKN userkaart?
Denk een 2 die eigenlijk eerder een 1 1/2 is.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:34 schreef Frutsel het volgende:
Zal me benieuwen woensdag. Denk eerder een level1 en hooguit 2 voor België. Place ur bets!
morgen nacht jaquote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Morgenochtend effe kieken wat Estofex er van kan maken.
Ah jammer, mag het later op de avond wel? Dan is het in mijn kamer wat koeler en ben ik ook wat koeler.quote:
Dan welquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah jammer, mag het later op de avond wel? Dan is het in mijn kamer wat koeler en ben ik ook wat koeler.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel niks gebeuren. Sowieso niet daar waar ik zit.
Vanavond toch wordt het noodweer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:53 schreef Ajaxfan het volgende:
De weersvoorspellingen komen nou niet helemaal overeen met dat noodweer wat voorspeld word volgens de kaarten Is dat zo lastig ruim van te voren te bepalen?
Het zijn geen voorspellingen, het zijn verwachtingenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:53 schreef Ajaxfan het volgende:
De weersvoorspellingen komen nou niet helemaal overeen met dat noodweer wat voorspeld word volgens de kaarten Is dat zo lastig ruim van te voren te bepalen?
Ze voorspellen datgene wat ze verwachten. Trekt hier helemaal dicht maar regen is er niet te zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het zijn geen voorspellingen, het zijn verwachtingen
Nee. Code geel is dat er eventueel wel eens iets zou kunnen ontstaan dus pas op wanneer je in dat geval met linke zaken bezig bent, zoals op open water verkeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Code geel voor het hele land vandaag en morgen volgens het KNMI. Dat zal meer zijn van 'wij hebben geen flauw idee wat er gebeurd dus gaan vingerverven'.
Mijn gevatte opmerking is mislukt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Code geel is dat er eventueel wel eens iets zou kunnen ontstaan dus pas op wanneer je in dat geval met linke zaken bezig bent, zoals op open water verkeren.
Excuseer mij mijn autismequote:
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Infection het volgende:
Het zal wel weer een storm in een glas water worden.
Het is altijd zo jammer dat het na een paar dagen zomers weer al weer los gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.
Ik als Asperger kan daar tamelijk vaak de mist mee in gaan. Estofex heeft een snipperdag genomen trouwens?quote:
Hier vanavond Streetscoccer voor de jeugd, dus ook liever geen zwaar weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.
Nog geen update inderdaad. Dan pakken we het Europees waarschuwingssysteem er maar even bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik als Asperger kan daar tamelijk vaak de mist mee in gaan. Estofex heeft een snipperdag genomen trouwens?
Serieusquote:
Het viel mee, paar druppels en de zon is weer terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Serieus?
De kussens zitten nog in de tuinstoelenHad geen regen verwacht zo vroeg op de dag
Twenterand een zonnetje en sluierbewolking.
Lijkt mij wel want er staat überhaupt nog geen kaart. Als ik die post van Dven zo zie zou er toch minimaal ergens een 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef marcel-o het volgende:
denk dat ze bij estofex nog aan t rekenen zijn
hoop k
Nee, morgen in potentie beter dan vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef Angry_Bird het volgende:
De beste kansen op onweer lijken nu voor vandaag ipv morgen te zijn? En geen eens een level 1 van Estofex op z'n minst? Teleurstellend....Wel code geel van het KNMI, maar dat gebeurt tegenwoordig elke week wel een keer.
het ZUIDwesten krijgt eindelijk eens watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het westen zal het wel weer krijgen.
Als je een kaartje pakt, ga hem dan niet hotlinkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
Onderstaand kaartje geeft direct het defect aan van Hoek van Holland. Al dagen zo ongeveer het warmste door de ligging in de duinen, nu het koudste omdat er geen zon is die de duinen opwarmt. De zon zou niet zoveel invloed mogen hebben op een meetstation. Verziekt het gehele overzicht in Zuid-Holland
[ afbeelding ]
Even vergeten te puushenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een kaartje pakt, ga hem dan niet hotlinken
België niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog geen update inderdaad. Dan pakken we het Europees waarschuwingssysteem er maar even bij
Eigenlijk overal voor onweer, behalve in Litouwen (hitte), het Iberisch schiereiland (regen, wind en onweer) en de delen van Groot-Britannie (natuurlijk, regen.)
[ afbeelding ]
Laatste updatequote:
Beetje wolkjes, graadje of 26/27 en zo zal het de rest van de week blijven. Weinig gaande inderdaadquote:
Bleef het in Nederland ook maar zo. Die terugval straks naar 18-20 graden is niet heel dramatisch, maar ik voel me toch net wat prettiger bij 27 graden hoor!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje wolkjes, graadje of 26/27 en zo zal het de rest van de week blijven. Weinig gaande inderdaadHopelijk binnenkort de
donderperiode
Het forceshield van Breda zal een storm in een glas water veroorzaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd vanavond. Als op de plaatjes hierboven de trekrichting van die rode gebieden een beetje klop, dan voorzie ik alweer eenzelfde scenario als meestal. Het dooft halverwege België rustig uit en dan schuift het NL binnen en lost het op...
Maar wat praat ik überhaupt, net of het hier gaat onweren
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een echte buienlijn over heel het land van ZW naar NO en niet uitdovend.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een echte buienlijn over heel het land van ZW naar NO en niet uitdovend.
Das overdag dan al heel de dag tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]![]()
Als ik er niet ben dan. Droog mooi weer is perfect.
Dan word ik meestal actiefquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das overdag dan al heel de dag tochMooie afsluiter in de avond is wel leuk
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lage luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef roislecxe het volgende:
In de schaduw uit de wind is het helemaal niet zo superwarm. Gister vond ik het zelfs een stuk aangenamer.
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lage luchtvochtigheid.
Geen benauwdweer-klagers dus
Kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Angry_Bird het volgende:
Wordt ook in Den Haag een stuk bewolkter nu. Er lijken buien op Zeeland af te koersen, maar dat systeem trekt naar het noordwesten.
Hier in Zuid-Holland (buurt van Spijkenisse), vind ik het anders langzamerhand steeds benauwder worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijn
Ik klaag hier verder niet over hoor, deze temperatuur, lekker briesje. Wel gevaarlijk weer als je in de zon zit, dan voel je niet dat je hard verbrandt
So it begins....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Fred0w het volgende:
Nabij Eindhoven ontstaan nu ook buien, eens kijken wat die gaan doen.
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Nee die komt niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Jij ook al zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.
Nuland/Geffen zijn flink getroffen zo te zien..quote:
rond Rotterdam net stuk gefietst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland (buurt van Spijkenisse), vind ik het anders langzamerhand steeds benauwder worden.Je begint wel te merken dat er iets komt! Volgens buienradar moet ik de volle lading krijgen. Ben benieuwd!
Maar of het valt mee, of ik slaap er gewoon doorheen!
Voor 2 uur vannacht hoef je geen serieuze buien te verwachten hoor in de regio Rijnmond check Buienradar maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
rond Rotterdam net stuk gefietst.
Werd wel steeds drukkender maar had het sneller verwacht. Buien pas over een uur, maar het ziet er nog prima uit. De bbq is gecanceld, hoop maar dat het met een uur echt regent
En zojuist de plank in de verf gezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Resistor het volgende:
Dit is 1 van de weinige keren dat ik NIET blij ben met een voorspeld onweer
Ik ben nog wat aan het schilderen, en omdat ik alleen 's avonds kan werken staat de 2e laag voor woensdag (morgen 1e laag, nu zit de grondverf er op) in de planning(simpele plank, maar je zit er altijd tegenaan te kijken, moet dus wel strak in de verf staan)
Roy Donders?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Veenendaal meldt als eerste omweer. Mooie donders ook.
Ik zie het nuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 2 uur vannacht hoef je geen serieuze buien te verwachten hoor in de regio Rijnmond check Buienradar maar
Leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef Rabieluh het volgende:
Kwam voorbij op weerwoord. Kan je ook geluid aanzetten voor klikjes wanneer er bliksem is.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Omgeving Reims flink wat onweer nu, en koerst af richting het westen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef DemonRage het volgende:
Ben benieuwd wat we gaan merken van de buien die net boven Parijs liggen.
Misschien was dit niet interessant genoeg om tegen te houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Minimunt het volgende:
Hé verdorie, het regent hier in Breda, het schild is kapot?
Mhm, klinkt interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien was dit niet interessant genoeg om tegen te houden.
Ja het is warm nog steeds... was net binnen gaan zitten, maar ik verkas zo maar weer naar buiten. Het is erg warm hier binnen op 6hoog met de zon de hele dag op de ramen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeker 2 graden afgekoeld!
Its something.
Niet anders dan anders hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ik zal maar alvast een biertje pakken, voor de rest van de avond staan we droog hier
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef roislecxe het volgende:
Dat ding dat net over Breda kwam activeert nu trouwens![]()
Ach, ik zie het inmiddels wel als een zegen. Op een warme avond als vanavond, kun je gerust een terrasje pakken tot laat zonder dat je bang hoeft te zijn door een bui overvallen te worden.quote:
Daar valt zeker wat voor te zeggen, vanaaf moet ik op tijd slapen ook dus mis ik in ieder geval niks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, ik zie het inmiddels wel als een zegen. Op een warme avond als vanavond, kun je gerust een terrasje pakken tot laat zonder dat je bang hoeft te zijn door een bui overvallen te worden.
Ik ga alvast F5'en voor het effect.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
Nog 2 uur en wellicht gaan we dan allemaal dood.
'Woensdag tornado's in Nederland!'
hier begint het nu te regenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Heuj het begint ineens te regenen. En weer droog.
Kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Dan zal jij wel richting ginneken wonen
Was even biertjes koud zettenquote:
Oh ik kijk de andere kant opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan het onweer zien boven Roosendaal.
So close..yes soooo far.
Altijd feest in Heuvelquote:
Richting Tilburg enzo dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Gaat wel lekker een heel eind onder Nederland.
Benieuwd hoe deze site wel niet klikt als het echt explodeert.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste (tjah mobiel) kiekjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
West van Namen gaat het echt los.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Nice, flitsjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Die pit die je in het zuiden ziet is hier gearriveerd. Vooral regen eigenlijk en af en toe wat onweer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Fred0w het volgende:
Komt een donkerrode pit op me af, begint ook al te flitsen.
@Tholen,Zeeland
Hahaha, jezus. Ben benieuwd of er mensen in dit topic zijn die ook zo reageren op weerverschijnselen. met een even zo leuk accent.quote:
Wow, waar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ergens in de buurt van Spijkenissequote:
Gewoon een video maken en ik kan een "foto" maken tijdens het afspelen achteraf. Al is het soms lastig om dat te timen, aangezien de mooiste vorken vaak in een mili seconde voorbij zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om foto's van bliksem te maken met een mobiel. Tig foto's achter elkaar en hopen dat je wat vastlegt?
Vet ! Knap ook die shots met je mobielquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Spijkenisse
Nog twee!![]()
Maar waarom heb ik mijn telefoon niet opgeladen!Nauwelijks 14% over!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaahhhh das ook een manier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gewoon een video maken en ik kan een "foto" maken tijdens het afspelen achteraf. Al is het soms lastig om dat te timen, aangezien de mooiste vorken vaak in een mili seconde voorbij zijn!
Leuk! *bookmarked*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Ik wou net hetzelfde zeggen maar jinx jinx jinx jinxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Minimunt het volgende:
Dat stuk raast rechtstreeks op breda af, ik zie veel flitsen richting het zuiden!
Zal het dan toch?
Oke, ik kruip weer onder mijn steen, te enthousiastquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde zeggen maar jinx jinx jinx jinx
Heuj ik zag er ook 1. Ver weg, maar wel fel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Oke, ik kruip weer onder mijn steen, te enthousiast
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Buienalarm beweert over een kleine 2 uur een piek van 60,4 mm/u.
Inderdaad, komt uit de richting Westland!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Onweer is vrij dichtbij hier in Den Haag.
Hee, buienalarm geeft ook een puntje om 1uur voor Breda, kan niet meer missenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?
Leugens en propaganda.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, buienalarm geeft ook een puntje om 1uur voor Breda, kan niet meer missen
Ik haal vast de stekkers eruit en ga richting het oosten in bad liggen bidden met een matras boven en onder me hopend dat het allemaal goedkomt.quote:
Kga morgenmiddag al een terrasje vangen. En morgenavond waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Fout in het systeem haha!
Iemand uit Breda zin een kroegje te doen vanavond!?
Morgen vies vroeg op voor weer een noeste dag arbeid op stage!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Fout in het systeem haha!
Iemand uit Breda zin een kroegje te doen vanavond!?
Dan woon jij dichter bij het 'front' dan ik momenteel denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Mooi schouwspel hier van bliksem, redelijk harde onweer.
Doe filmen dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Mooi schouwspel hier van bliksem, redelijk harde onweer.
Hoe vaak ik niet voor niks een wekker gezet heb omdat 3 uur vooruit de buien wel eens in de buurt konden zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen vies vroeg op voor weer een noeste dag arbeid op stage!
Mocht dat onweer komen vannacht, dan hoop ik dat ik er vanzelf wakker van word. Dat is ook lang geleden.
Dat heb ik ook veel vaak gedaan, vaak vruchteloosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe vaak ik niet voor niks een wekker gezet heb omdat 3 uur vooruit de buien wel eens in de buurt konden zijnOp elk uur dat je kan bedenken in de nacht.
Zou je bijna zeggen ja, inmiddels gezakt tot 36.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?
Als die ellende van Leuven naar hier komt...kort nachtje gaat dat worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
De piek van die buienapp geeft om 1uur voor breda 52.3mm/u
jaja, 52.3mm per anderhalve maand ja.
Het stort nu ook enorm! Plus bliksem idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Zo die bliksems bij Roosendaal doen de hele hemel oplichten.
Rond kwart over 12/half 1 slaat de twijfel toe en gaat ie oplossen waarna het hier weer 1 minuut regent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Minimunt het volgende:
Zullen we gaan wedden wanneer de bui instort of langs Breda heen gaat?
Ik zeg alvast; lijn rijsbergen - chaam
Welke app gebruik jij? :pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
69,8 mm/u nu. Ik blijf nog even wakker denk ik.
O, dat is die bui die eerst hier over zou komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef kree het volgende:
Whoh flinke regen nu.
Vaarwel wereld. Het was goed jullie gekent te hebben.
Katwijk. Out.
Nee, man. Die windmolens bij Hazeldonk gaan je nekken. Weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
heb nu al wel 30 flitsen gezien, maar nog geen donder gehoord. Toch weer een onweersdag erbij
Hier precies andersom, raam op zuiden en van mijn huidige positie kijk ik oost en onweer westquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
heb nu al wel 30 flitsen gezien, maar nog geen donder gehoord. Toch weer een onweersdag erbij
2 uur vannacht pas. Was dit niet zo'n storm die in de nacht activeert?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor al 10 minuten geen onweer en zie geen bliksem meer.......![]()
Stilte voor de storm?
I know, die kant flitst het volop, maar het lijkt nu al langs te gaan trekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nee, man. Die windmolens bij Hazeldonk gaan je nekken. Weet je zelf ook wel.
Donderdag en vrijdag werk ik weer op Hazeldonk, die molens gaan neer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nee, man. Die windmolens bij Hazeldonk gaan je nekken. Weet je zelf ook wel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag werk ik weer op Hazeldonk, die molens gaan neer.
Hier is het ook shit. Soest. Ik heb de culprit gevonden. Die AM antenne's tussen Almere en Zeewolde. Die zenden net 600KW uit. Net genoeg. En dan is er ook nog dat vage radiostation in Eemnes. Vrij effectief, wat moet ik met deze shit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
I know, die kant flitst het volop, maar het lijkt nu al langs te gaan trekken.
Ja verhuizenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Hier is het ook shit. Soest. Ik heb de culprit gevonden. Die AM antenne's tussen Almere en Zeewolde. Die zenden net 600KW uit. Net genoeg. En dan is er ook nog dat vage radiostation in Eemnes. Vrij effectief, wat moet ik met deze shit?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 uur vannacht pas. Was dit niet zo'n storm die in de nacht activeert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |