Lage luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef roislecxe het volgende:
In de schaduw uit de wind is het helemaal niet zo superwarm. Gister vond ik het zelfs een stuk aangenamer.
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lage luchtvochtigheid.
Geen benauwdweer-klagers dus
Kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Angry_Bird het volgende:
Wordt ook in Den Haag een stuk bewolkter nu. Er lijken buien op Zeeland af te koersen, maar dat systeem trekt naar het noordwesten.
Hier in Zuid-Holland (buurt van Spijkenisse), vind ik het anders langzamerhand steeds benauwder worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijn
Ik klaag hier verder niet over hoor, deze temperatuur, lekker briesje. Wel gevaarlijk weer als je in de zon zit, dan voel je niet dat je hard verbrandt
So it begins....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Fred0w het volgende:
Nabij Eindhoven ontstaan nu ook buien, eens kijken wat die gaan doen.
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Nee die komt niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Jij ook al zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.
Nuland/Geffen zijn flink getroffen zo te zien..quote:
rond Rotterdam net stuk gefietst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland (buurt van Spijkenisse), vind ik het anders langzamerhand steeds benauwder worden.Je begint wel te merken dat er iets komt! Volgens buienradar moet ik de volle lading krijgen. Ben benieuwd!
Maar of het valt mee, of ik slaap er gewoon doorheen!
Voor 2 uur vannacht hoef je geen serieuze buien te verwachten hoor in de regio Rijnmond check Buienradar maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
rond Rotterdam net stuk gefietst.
Werd wel steeds drukkender maar had het sneller verwacht. Buien pas over een uur, maar het ziet er nog prima uit. De bbq is gecanceld, hoop maar dat het met een uur echt regent
En zojuist de plank in de verf gezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:42 schreef Resistor het volgende:
Dit is 1 van de weinige keren dat ik NIET blij ben met een voorspeld onweer
Ik ben nog wat aan het schilderen, en omdat ik alleen 's avonds kan werken staat de 2e laag voor woensdag (morgen 1e laag, nu zit de grondverf er op) in de planning(simpele plank, maar je zit er altijd tegenaan te kijken, moet dus wel strak in de verf staan)
Roy Donders?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Veenendaal meldt als eerste omweer. Mooie donders ook.
Ik zie het nuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor 2 uur vannacht hoef je geen serieuze buien te verwachten hoor in de regio Rijnmond check Buienradar maar
Leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef Rabieluh het volgende:
Kwam voorbij op weerwoord. Kan je ook geluid aanzetten voor klikjes wanneer er bliksem is.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Omgeving Reims flink wat onweer nu, en koerst af richting het westen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef DemonRage het volgende:
Ben benieuwd wat we gaan merken van de buien die net boven Parijs liggen.
Misschien was dit niet interessant genoeg om tegen te houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Minimunt het volgende:
Hé verdorie, het regent hier in Breda, het schild is kapot?
Mhm, klinkt interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien was dit niet interessant genoeg om tegen te houden.
Ja het is warm nog steeds... was net binnen gaan zitten, maar ik verkas zo maar weer naar buiten. Het is erg warm hier binnen op 6hoog met de zon de hele dag op de ramen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeker 2 graden afgekoeld!
Its something.
Niet anders dan anders hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ik zal maar alvast een biertje pakken, voor de rest van de avond staan we droog hier
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef roislecxe het volgende:
Dat ding dat net over Breda kwam activeert nu trouwens![]()
Ach, ik zie het inmiddels wel als een zegen. Op een warme avond als vanavond, kun je gerust een terrasje pakken tot laat zonder dat je bang hoeft te zijn door een bui overvallen te worden.quote:
Daar valt zeker wat voor te zeggen, vanaaf moet ik op tijd slapen ook dus mis ik in ieder geval niks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, ik zie het inmiddels wel als een zegen. Op een warme avond als vanavond, kun je gerust een terrasje pakken tot laat zonder dat je bang hoeft te zijn door een bui overvallen te worden.
Ik ga alvast F5'en voor het effect.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
Nog 2 uur en wellicht gaan we dan allemaal dood.
'Woensdag tornado's in Nederland!'
hier begint het nu te regenenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Heuj het begint ineens te regenen. En weer droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |