Lage luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef roislecxe het volgende:
In de schaduw uit de wind is het helemaal niet zo superwarm. Gister vond ik het zelfs een stuk aangenamer.
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lage luchtvochtigheid.
Geen benauwdweer-klagers dus
Kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Angry_Bird het volgende:
Wordt ook in Den Haag een stuk bewolkter nu. Er lijken buien op Zeeland af te koersen, maar dat systeem trekt naar het noordwesten.
Hier in Zuid-Holland (buurt van Spijkenisse), vind ik het anders langzamerhand steeds benauwder worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is het ja. totaal geen plakweer terwijl het dik 25 graden is. Dat kan heel anders zijn
Ik klaag hier verder niet over hoor, deze temperatuur, lekker briesje. Wel gevaarlijk weer als je in de zon zit, dan voel je niet dat je hard verbrandt
So it begins....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Fred0w het volgende:
Nabij Eindhoven ontstaan nu ook buien, eens kijken wat die gaan doen.
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Nee die komt niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
So it begins....
En nog steeds niks van Estofex.
Jij ook al zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn de tornadobunkers ingevlucht.
Nuland/Geffen zijn flink getroffen zo te zien..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |