Was even biertjes koud zettenquote:
Oh ik kijk de andere kant opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan het onweer zien boven Roosendaal.
So close..yes soooo far.
Altijd feest in Heuvelquote:
Richting Tilburg enzo dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Gaat wel lekker een heel eind onder Nederland.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Benieuwd hoe deze site wel niet klikt als het echt explodeert.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste (tjah mobiel) kiekjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
West van Namen gaat het echt los.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Nice, flitsjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Die pit die je in het zuiden ziet is hier gearriveerd. Vooral regen eigenlijk en af en toe wat onweer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef Fred0w het volgende:
Komt een donkerrode pit op me af, begint ook al te flitsen.
@Tholen,Zeeland
Hahaha, jezus. Ben benieuwd of er mensen in dit topic zijn die ook zo reageren op weerverschijnselen. met een even zo leuk accent.quote:
Wow, waar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ergens in de buurt van Spijkenissequote:
Gewoon een video maken en ik kan een "foto" maken tijdens het afspelen achteraf. Al is het soms lastig om dat te timen, aangezien de mooiste vorken vaak in een mili seconde voorbij zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om foto's van bliksem te maken met een mobiel. Tig foto's achter elkaar en hopen dat je wat vastlegt?
Vet ! Knap ook die shots met je mobielquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Spijkenisse
Nog twee!![]()
Maar waarom heb ik mijn telefoon niet opgeladen!Nauwelijks 14% over!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaahhhh das ook een manier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gewoon een video maken en ik kan een "foto" maken tijdens het afspelen achteraf. Al is het soms lastig om dat te timen, aangezien de mooiste vorken vaak in een mili seconde voorbij zijn!
Leuk! *bookmarked*quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Altijd feest in Heuvel.
Ik wou net hetzelfde zeggen maar jinx jinx jinx jinxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Minimunt het volgende:
Dat stuk raast rechtstreeks op breda af, ik zie veel flitsen richting het zuiden!
Zal het dan toch?
Oke, ik kruip weer onder mijn steen, te enthousiastquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde zeggen maar jinx jinx jinx jinx
Heuj ik zag er ook 1. Ver weg, maar wel fel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Oke, ik kruip weer onder mijn steen, te enthousiast
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Buienalarm beweert over een kleine 2 uur een piek van 60,4 mm/u.
Inderdaad, komt uit de richting Westland!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Onweer is vrij dichtbij hier in Den Haag.
Hee, buienalarm geeft ook een puntje om 1uur voor Breda, kan niet meer missenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?
Leugens en propaganda.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, buienalarm geeft ook een puntje om 1uur voor Breda, kan niet meer missen
Ik haal vast de stekkers eruit en ga richting het oosten in bad liggen bidden met een matras boven en onder me hopend dat het allemaal goedkomt.quote:
Kga morgenmiddag al een terrasje vangen. En morgenavond waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Fout in het systeem haha!
Iemand uit Breda zin een kroegje te doen vanavond!?
Morgen vies vroeg op voor weer een noeste dag arbeid op stage!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Fout in het systeem haha!
Iemand uit Breda zin een kroegje te doen vanavond!?
Dan woon jij dichter bij het 'front' dan ik momenteel denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Mooi schouwspel hier van bliksem, redelijk harde onweer.
Doe filmen dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Mooi schouwspel hier van bliksem, redelijk harde onweer.
Hoe vaak ik niet voor niks een wekker gezet heb omdat 3 uur vooruit de buien wel eens in de buurt konden zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Morgen vies vroeg op voor weer een noeste dag arbeid op stage!
Mocht dat onweer komen vannacht, dan hoop ik dat ik er vanzelf wakker van word. Dat is ook lang geleden.
Dat heb ik ook veel vaak gedaan, vaak vruchteloosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe vaak ik niet voor niks een wekker gezet heb omdat 3 uur vooruit de buien wel eens in de buurt konden zijnOp elk uur dat je kan bedenken in de nacht.
Zou je bijna zeggen ja, inmiddels gezakt tot 36.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in het amazonegebied?
Als die ellende van Leuven naar hier komt...kort nachtje gaat dat worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
De piek van die buienapp geeft om 1uur voor breda 52.3mm/u
jaja, 52.3mm per anderhalve maand ja.
Het stort nu ook enorm! Plus bliksem idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Zo die bliksems bij Roosendaal doen de hele hemel oplichten.
Rond kwart over 12/half 1 slaat de twijfel toe en gaat ie oplossen waarna het hier weer 1 minuut regent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Minimunt het volgende:
Zullen we gaan wedden wanneer de bui instort of langs Breda heen gaat?
Ik zeg alvast; lijn rijsbergen - chaam
Welke app gebruik jij? :pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
69,8 mm/u nu. Ik blijf nog even wakker denk ik.
O, dat is die bui die eerst hier over zou komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef kree het volgende:
Whoh flinke regen nu.
Vaarwel wereld. Het was goed jullie gekent te hebben.
Katwijk. Out.
Nee, man. Die windmolens bij Hazeldonk gaan je nekken. Weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
heb nu al wel 30 flitsen gezien, maar nog geen donder gehoord. Toch weer een onweersdag erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |