Excuseer mij mijn autismequote:
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Infection het volgende:
Het zal wel weer een storm in een glas water worden.
Het is altijd zo jammer dat het na een paar dagen zomers weer al weer los gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.
Ik als Asperger kan daar tamelijk vaak de mist mee in gaan. Estofex heeft een snipperdag genomen trouwens?quote:
Hier vanavond Streetscoccer voor de jeugd, dus ook liever geen zwaar weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor zwaar weer, echter deze week avondvierdaagse met de jeugd hier, volgende week mag het weer los gaan.
Nog geen update inderdaad. Dan pakken we het Europees waarschuwingssysteem er maar even bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik als Asperger kan daar tamelijk vaak de mist mee in gaan. Estofex heeft een snipperdag genomen trouwens?
Serieusquote:
Het viel mee, paar druppels en de zon is weer terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Serieus?
De kussens zitten nog in de tuinstoelenHad geen regen verwacht zo vroeg op de dag
Twenterand een zonnetje en sluierbewolking.
Lijkt mij wel want er staat überhaupt nog geen kaart. Als ik die post van Dven zo zie zou er toch minimaal ergens een 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef marcel-o het volgende:
denk dat ze bij estofex nog aan t rekenen zijn
hoop k
Nee, morgen in potentie beter dan vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef Angry_Bird het volgende:
De beste kansen op onweer lijken nu voor vandaag ipv morgen te zijn? En geen eens een level 1 van Estofex op z'n minst? Teleurstellend....Wel code geel van het KNMI, maar dat gebeurt tegenwoordig elke week wel een keer.
het ZUIDwesten krijgt eindelijk eens watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het westen zal het wel weer krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |