SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 30-05-2014 11:41:37 ]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Lemsterr het volgende:
Klopt het dat VI Oranje maar tot 30 juni duurt, terwijl de finale pas 13 juli is?
Op scheveningendenhaag.com staat inderdaad gewoon tot 14 juli. Ik schrok al.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.
Dan zijn de laatste wedstrijden toch gewoon om 20.30? Dan kan het gewoon op dezelfde tijden zoals de laatste versies van VI Oranje.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.
ZOu je wel denken ja. Maar ik weet geen andere verklaring eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn de laatste wedstrijden toch gewoon om 20.30? Dan kan het gewoon op dezelfde tijden zoals de laatste versies van VI Oranje.
Misschien willen ze een extra uitzending ergens inlassen als Nederland ver komt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu je wel denken ja. Maar ik weet geen andere verklaring eigenlijk.
Zoiets denk ik dus ook. Ze zijn er iig wel gewoon tot het einde.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen ze een extra uitzending ergens inlassen als Nederland ver komt.
Lijkt me niet dat ze gaan stoppen rond de kwartfinale. Zou een beetje apart zijn als je alleen de kutpotjes gaat analyseren en gaat stoppen wanneer de leuke wedstrijden komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets denk ik dus ook. Ze zijn er iig wel gewoon tot het einde.
Wow. Die is wel echt the next level gegaan na het eten van teveel gravel xDquote:Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat deze held ook weer langskomt.
[ afbeelding ]
Mijn hemel wat een hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat is Raemon 'Super Mario' Sluiter.
Feestneuzen humor zeker? Ik zie echt geen reden om ook maar te glimlachen bij dat filmpje, sterker nog, dat accent daar zorgt ervoor dat mn ontbijt bijna direct over mn laptop gespuwd werd hieroquote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)ae-a951-a47fb4d143d5
Ik heb geloof ik niet vaak zo gelachen als om die opmerking twee jaar geleden
Geen idee hoe snel dat vol is. Wat mij betreft 1 dag van te voren mocht er nog plek zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer sluiten die aanmeldingen voor dat bbq ding bij VI ?
Twijfel nog of ik tijd heb die avond ( En dat voor een werkeloze)
Ah top, kan ik er rustig mn ei over leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel dat vol is. Wat mij betreft 1 dag van te voren mocht er nog plek zijn.
Of dat laatste lukt vraag ik me af hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah top, kan ik er rustig mn ei over leggen.
En joh, anders anders moet ik maar gewoon partycrashen daar
Ik zou het ook leuk vindenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat laatste lukt vraag ik me af hoorAls je laat beslist zou ik gewoon eerst even bellen of er nog plek is. Ik zou het iig leuk vinden als je meegaat en mijn medeganger ook.
Volgens mij wilde ze wel mee ja. Maar ik geloof dat ze net erna of zo met vakantie gaat. Als ik haar 'zie' vraag ik het nog even.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden
Heeft C_A al een idee of ze ook meegaat?
Nou de knjb kon er wel om lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Feestneuzen humor zeker? Ik zie echt geen reden om ook maar te glimlachen bij dat filmpje, sterker nog, dat accent daar zorgt ervoor dat mn ontbijt bijna direct over mn laptop gespuwd werd hiero
Ik kan niet wachten tot het WK begint, hele dag voetbal! is toch heerlijk. Alleen moet ik wel kijken hoe dat zit met school, werk en slaap. Jammer dat dat bestaat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze wel mee ja. Maar ik geloof dat ze net erna of zo met vakantie gaat. Als ik haar 'zie' vraag ik het nog even.
Helaas ze kan niet, idd vakantie.
Het is ook vooral in de avondquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het WK begint, hele dag voetbal! is toch heerlijk. Alleen moet ik wel kijken hoe dat zit met school, werk en slaap. Jammer dat dat bestaat.
Naar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook vooral in de avondKom je ook 25 juni?
Vraag haar mee danquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja, ik weet het niet. Als Anonymous gaat dan misschien
Ga jij ook weer eens inloggen op den Foks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
O man, wat een genot. Twee keer per dag VI Oranje...
ik weet niet dat ik gaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja, ik weet het niet. Als Anonymous gaat dan misschien
quote:
Welk groot scherm is dat?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke, jammer. Misschien ga ik dan wel naar dat grote scherm in Amsterdam
sorry rolandgodquote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke, jammer. Misschien ga ik dan wel naar dat grote scherm in Amsterdam
Ah OK jammerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef Evertjan het volgende:
nee denk het niet al die vreemde mensen om je heen en in de studio zal het ook wel druk en warm zijn. Daar kan ik niet zo goed tegen
En dat noem jij een genot?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
O man, wat een genot. Twee keer per dag VI Oranje...
Ik denk bij genot aan nasi a la johannesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat noem jij een genot?![]()
![]()
Als ik aan genot denk dan denk ik of aan mijn vriendin of aan een lekker maal/drank.
quote:Personeel Kurhaus wil boycot door RTL
door Richard van de Crommert
SCHEVENINGEN -
Voetbal International zou het Kurhaus moeten boycotten. Het personeel is een petitie gestart om de programmamakers van RTL op andere ideeën te brengen, nadat vakbond FNV een reeks aan misstanden onder het personeel naar buiten heeft gebracht.
Inmiddels hebben vijftig van de twee- tot driehonderd personeelsleden de petitie getekend. RTL heeft plannen om vanaf 9 juni met een dagelijkse talkshow te komen vanuit het luxehotel, maar zou dat niet moeten doen vanwege het structureel afknijpen van het personeel.
Schrikbewind
Er is volgens vakbond FNV Horeca sprake van een schrikbewind in het luxe, statige hotel. Er zijn ernstige beschuldigingen aan het adres van het Kurhaus geuit. Personeel zou het verboden zijn elkaar buiten werktijd te zien.Wanneer medewerkers dit toch doen, worden zij op het matje geroepen en krijgen officiële waarschuwingen en moeten beloven dat het in de toekomst niet meer gebeurt.
Bizar
Overuren zouden nauwelijks worden uitbetaald. En voor een werkdag van 15 uur wordt slechts 7,5 uur loon betaald. „Het hotel is bezig met huisreglementen waarin opgelegd wordt wat voor bril of horloge ze mogen dragen. Het is bizar. Zoiets hebben we nooit eerder op zo’n grote schaal en in een dergelijk hotel meegemaakt.”
Opstappen
FNV Horeca vindt dat de directie moet opstappen. De charmante directeur Samantal Fulton reageerde gisteren niet op vragen van de pers. Men wil de zaak eerst intern bespreken, zo laat het hotel weten.Wel heeft moedermaatschappij Steinberger plannen om uit te breiden in ons land. Het bedrijf is bezig met een hotel in Enschede en eentje in Amsterdam, bij de ArenA.
Zwartboek
Er is een zwartboek opgemaakt waarin het personeel het heeft over misstanden die zich de afgelopen jaren structureel hebben voorgedaan. Pauzetijden worden niet gerespecteerd. Als het druk is, moeten medwerkers kortere pauze houden. Het openbreken van arbeidscontracten voor nieuwe contracten met andere bepalingen, is volgens de bond aan de orde van de dag. Het hoofdmotto van het Steinberger Kurhaus is volgens het personeel: ’Ziek worden is geen keuze, maar gedrag’.
Nachtmerrie
„Voor mij was het werken bij het Kurhaus als een droom helaas in werkelijkheid een nachtmerrie blijkt te zijn”, schrijft een medewerker aan de bond.
„Het is een slavencultuur”, aldus de zegsvrouw van FNV Horeca. „We hebben gesprekken geprobeerd te voeren, maar die komen er niet. Er zijn brieven gestuurd; mails gestuurd. Maar er komt geen enkele reactie op.”
Ga je ook nooit naar het stadion dan? (serieuze vraag)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef Evertjan het volgende:
nee denk het niet al die vreemde mensen om je heen en in de studio zal het ook wel druk en warm zijn. Daar kan ik niet zo goed tegen
na een stadionconcert wel, voetbalwedstrijden kijk ik altijd liever op tvquote:Op zondag 1 juni 2014 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ga je ook nooit naar het stadion dan? (serieuze vraag)
Ik kwam het al tegen inderdaad. Hadden ze eerder moeten bedenken, klojo's. Al is 25 euro voor alleen bijwonen eigenlijk ook best veel geld.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die VI Oranje willen bijwonen maar geen zin hebben om ook voor een dure BBQ te betalen, je kan hier gewone tickets bestellen:
https://webshop.seeticket(...)_campaign=rtltickets
16 euro voor de vroege afleveringen, 25 voor de afleveringen later op de avond. En voor de type Genee's onder ons..
"Na afloop van de uitzending kunnen jullie allemaal naar de after party van Crazy Piano’s. Dit kan op vertoon van je toegangsbewijs of je polsbandje".
Raar. Eerst zeiden ze dat dit niet konquote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die VI Oranje willen bijwonen maar geen zin hebben om ook voor een dure BBQ te betalen, je kan hier gewone tickets bestellen:
https://webshop.seeticket(...)_campaign=rtltickets
16 euro voor de vroege afleveringen, 25 voor de afleveringen later op de avond. En voor de type Genee's onder ons..
"Na afloop van de uitzending kunnen jullie allemaal naar de after party van Crazy Piano’s. Dit kan op vertoon van je toegangsbewijs of je polsbandje".
Ik ga eten tot ik misselijk ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zit ik liever voor 55 euro goed te kanen.
Ze zetten het er zomaar neer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Evertjan het volgende:
minimale leeftijd is trouwens 18 jaar zouden ze daar op controleren?
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eten tot ik misselijk ben.
Denk het wel ook vanwege drank.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Evertjan het volgende:
minimale leeftijd is trouwens 18 jaar zouden ze daar op controleren?
Hopelijk hebben ze ook bamiehappies!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooit
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooit
House Nigger!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!
[ afbeelding ]
Zodra ik haar zie stuur ik haar direct de keuken in!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ze kokenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra ik haar zie stuur ik haar direct de keuken in!
Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi.
Ik hoop op een gratis boekie als wij gaan
Nee dan konden we misschien zelfs een auto krijgen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
[knip]
Wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.
Je kan je ook afvragen waarom het 4 jaar geleden 30 euro koste incl bbq en nu 55 of 65 incl bbq.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat?Moet je betalen als je dat VI Oranje wil bijwonen?
![]()
Ik dacht dat het gewoon een in en uitloop gratis gebeuren was als je daar wilt komen kijken als klapvee.
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.
Dat is uiteraard ook niet de bedoeling, maar ik vind dat wel erg karig. Maar goed, als het maar gezellig is en daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.
Hoe speelde Chili gisteren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:42 schreef Ludacriss het volgende:
Het event is niet meer te vinden op seetickets. Kan me niet voorstellen dat alles al uitverkocht is. Gaat het Kurhaus niet meer door ofzo?
Echt wel, dikke biefstukken en allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.
[..]
Echt wel, dikke biefstukken en allesIk ga de hele dag niks eten natuurlijk zodat ik veel plek heb.
No clue, niet gezien. Hoezo?quote:
Ik heb die dame toch nog even gemaild om te vragen hoe het zit, stel er willen toch nog users mee dan weten we of er nog plek is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.
je kan hem ook online bestellenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:50 schreef Nober het volgende:
Escha's playboy nog steeds niet in de winkel en het is al vijf dagen juni!!
Dat is toch helemaal niet nodig als die gewoon in de winkel ligt, ik dacht dat 'ie inmiddels wel uit zou zijn.quote:
Natuurlijk is het prijzig, dat is dan ook de enige reden waarom ze zich weer een maand laten opsluiten in plaats van vakantie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.
http://www.mediacourant.nl/?p=173112quote:Gordon in seizoensopener VI Oranje
Gordon is maandagavond te gast in de seizoensopener van de voetbaltalkshow VI Oranje op RTL 4. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. VI Oranje zal tijdens het WK Voetbal elke dag uitpakken met voetbalpraat aan tafel. De basisopstelling bestaat natuurlijk uit Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp, die samen verschillende gasten ontvangen. In de eerste afleveringen heeft het populaire trio naast Gordon ook voetbalkenner Jan Boskamp aan tafel.
Andere gasten in de komende periode zijn onder meer Johnny de Mol (11 juni), Jan Smit (12 juni), Frans Bauer (13 juni), John van den Heuvel (14 juni), Carlo Boszhard (15 juni), Fatima Moreira de Melo (16 juni), John Williams (17 juni) en John de Mol (18 juni).
VI Oranje is maandag om 22.30 uur te zien op RTL 4.
En hopelijk geen Vincent Bijlo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Als die vieze vuile stink Viggo Waas maar niet komt.![]()
Zlatan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop op een leuke gast, de 25e staat er nog niet bij tenslotte.
Als dat zo is val ik ter plekke flauw denk ikquote:
JAAAAAAAA VERBEEKquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag 16 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Gertjan Verbeek
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Gertjan Verbeek en Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
HGC en HC Rotterdamquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar heeft die Fatima Mole de Moreira gespeeld dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd wat voor een matige sponsoritems ze dit jaar weer hebben
Ik sta volledig achter... Die Mannschaft! Heeft iemand dat filmpje nog?
Die vieze vuile Brands is een smet op dat momentje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
Was een week voor VI Oranje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.
je bent in de waar met de ING Penalty shoot out of de Jupiler Jup Holland Shirts maar de Gamma Dugout was een onderdeel tijdens het regulaire VI seizoenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.
Ik hoop niet die stumper uit dat incestdorpquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Welke Jan Smit?
En wat een vuile klootzakken Huub hoort er ook bij!
Die gozer van het CDA vond Stekelenburg de bestequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:48 schreef Gruisman het volgende:
Sjon van de Heuvel! Heitinga beste speler
Nu zijn er geen verkiezingen, hé. Buma en Roemer deden het in 2012 puur voor de aanstaande verkiezingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer van het CDA vond Stekelenburg de beste
Als we dit jaar maar niet al die politici krijgen
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zijn er geen verkiezingen, hé. Buma en Roemer deden het in 2012 puur voor de aanstaande verkiezingen.
Nee Gordon danquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk.
Aan die politici heb je namelijk helemaal niks.
Wimpiequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Heufd het volgende:
Wat maakt het nou uit welke noboddie er aanschuift? Het gaat om de sterren van de show: Johan, Wilfred, Rene, Bossie, Hansie etcetera. Gegarandeerde topshows.
Ik heb vanmiddag gemaild of er nog plek is, nog geen antwoord ontvangen helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Alba meeten.![]()
Scheveningen is wel ver voor mij. Ik ga even kijken of het uitkomt.
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
Hadden jullie deze al gezien? Kwisje met prijzen. 1 minuut gratis winkelen bij de Lidl![]()
http://www.vi.nl/interactief-1/speel-mee-met-de-vi-wkquiz-7.htm
Ik moest ook hard lachen toen ik het zagquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harken
Treetjes Veltins jonguhquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1 minuut gratis winkelen bij de Lidl dan moet je toch wel 20 euro aan boodschappen naar binnen harken
wel sterke drank geloof ik maar er zal vast wel een voorwaarde tussen zitten van max 1 aantal per artikel dus geen 30 flessen wijn of 30 treeën met halve liters Schultebrauerquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook hard lachen toen ik het zagTenzij ze daar ook telefoons of zo verkopen in grote vestigingen? Geen idee.
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel sterke drank geloof ik maar er zal vast wel een voorwaarde tussen zitten van max 1 aantal per artikel dus geen 30 flessen wijn of 30 treeën met halve liters Schultebrauer
het erger je wel voetbal spel kost 9.99 euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.
Diepvriesbiefstukquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar eigenlijk wat een beetje duur is? 1 minuut is echt zo om natuurlijk.
Ja maar die heb ik alquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het erger je wel voetbal spel kost 9.99 euro
groente en fruit is wel oke van de Lidl maar die koop ik zelf meestal bij de Turk en brood haal ik bij de echte bakker. Het vlees daarintegen haal ik meestal wel bij de Lidl samen met de schoonmaakproducten en WC papierquote:
heb je de AV al gelezen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh wacht ze hebben koffers zie ik in de folder. Die kosten 100 euro.
Ik haalde daar altijd Oettinger bier en inderdaad groente en fruit. Maar ik erger mij echt kapot aan het personeel en volk wat daar loopt. (Lidl zit in een pauperwijk hier) Dan ga ik toch liever naar de AH of EMTÉ.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
groente en fruit is wel oke van de Lidl maar die koop ik zelf meestal bij de Turk en brood haal ik bij de echte bakker. Het vlees daarintegen haal ik meestal wel bij de Lidl samen met de schoonmaakproducten en WC papier
het is niet echt het meest gemotiveerde personeel wat er loopt idd maar die jonge knulletjes en meisjes van de AH zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik haalde daar altijd Oettinger bier en inderdaad groente en fruit. Maar ik erger mij echt kapot aan het personeel en volk wat daar loopt. (Lidl zit in een pauperwijk hier) Dan ga ik toch liever naar de AH of EMTÉ.
Bij de AH hier werken niet zoveel jongeren, vooral niet achter de kassa. Wel als vakkenvuller maar die zijn altijd best behulpzaam als je vraag waar iets staat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is niet echt het meest gemotiveerde personeel wat er loopt idd maar die jonge knulletjes en meisjes van de AH zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Nou ja dan 10 koffers en op MP zettenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee staat alleen in dat alcohol geen deel uit mag maken van de prijzen
Als je verliest gewoon alsnog gaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dan 10 koffers en op MP zettenNiet dat ik meedoe natuurlijk, heb niet de illusie dat ik zou kunnen winnen.
Dit is geen Konmarquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je verliest gewoon alsnog gaan![]()
Laat maar even weten als je het weet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gemaild of er nog plek is, nog geen antwoord ontvangen helaas.
Ja ik ga het hier posten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je het weet.
http://www.mediacourant.nl/?p=173182quote:Wilfred Genee heeft geen grote ambities meer. Hij voelt zich prettig in zijn huidige programma Voetbal International. Dat vertelt de presentator in Veronica Magazine. Genee wil slechts beter worden. “Ik ben niet likeable, ben niet zo heel grappig en je moet mij dus geen grote amusementsshow laten presenteren. Sinds ik de ‘zondagavond zegen uur’ droom heb bereikt bij Talpa, ben ik meer easy going. Mijn ambitie ligt nu in het feit dat ik nog beter wil worden op mijn huidige plek.“
En daar doet Genee hard zijn best voor. “Het is heel hard werken, zeker als je zo weinig slaapt als ik, maar ik ben een goede presentator die goed in de materie zit en die aardig kan interviewen. I always deliver.”
Genee vindt het leuk om in VI wat te prikkelen. “Over die zogenoemde herrie in de tent: die zoek ik soms inderdaad. Als ik tv maak, dien ik niet enkel middle-of-the-road vragen te stellen.”
“Derksen en Van der Gijp zijn weergaloos goed, zijn smaakmakers. Maar ze moeten wel voorzetjes krijgen! Dat ik zo het imago van herriemaker krijg, neem ik voor lief.”
VI Oranje is vanaf maandag dagelijks om 22.30 uur te zien op RTL 4.
ja Bossie schuift ook regelmatig aanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Komt Boskamp ook gewoon bij Vi oranje?
Hopelijk wel toch??
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja Bossie schuift ook regelmatig aan
Eens en nooit weer.....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef TLC het volgende:
Vorige keer was geweldig toen Nederland de finale had bereikt en Wilfred de uitzending begon met
WE STAAN IN DE FINALE !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me sterk, ik veronderstel dat VI Oranje pas begint zodra de wedstrijd is afgelopen, dat was in het verleden ook zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
Wel lelijk dat je 12 Juni 10 minuten van de wedstrijd van Brazilië moet missen of 10 minuten van Vi oranje...
In de gids staat iets anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik veronderstel dat VI Oranje pas begint zodra de wedstrijd is afgelopen, dat was in het verleden ook zo.
stond in de telegraaf van vandaag. Onze Wilfredje werkt 80-90 uur per week dat zijn lange dagenquote:Het Hilversumse Mediapark ligt er verlaten bij op een doordeweekse woensdagavond in mei. Slechts de aanwezigheid van een beveiliger voor de deur van Studio 6 duidt op enige activiteit. Ook binnen is het niet bepaald een drukte van jewelste. Nog geen handjevol technici, Wim Kieft, Johan Derksen en Wilfred Genee. Er zijn kennelijk weinig middelen nodig voor de show rond de finale van de Europa League. De keuze om uitgerekend tijdens een uitzending af te spreken lag bij Genee: op een ander moment is er simpelweg geen tijd voor. Nog een paar dagen en dan gaat hij op vakantie, om vervolgens – hopelijk opgeladen – weer te beginnen aan VI Oranje .
„Mijn vrouw en ik werken nu allebei zo’n 80 tot 90 uur per week, de rest van de tijd is voor de kinderen”, legt Genee uit. Samen met echtgenote Lili schreef hij het boek Vullen of voeden , dat inmiddels is uitgegroeid tot een heus project waarbij bijvoorbeeld sportkantines worden geholpen om betere voeding aan te bieden. Dat hij daarmee wel eens wat tegenstand ondervindt, bijvoorbeeld van collega Derksen, lijkt hem juist nog meer te motiveren. „Ik ben niet iemand die altijd voor de gemakkelijkste weg kiest. Kabbelen is zonde van de tijd, dat is niet mijn ding. Het mag af en toe best schuren of knallen, er móet wel iets gebeuren. En dat hoeft niet per definitie ruzie te zijn. Zoals wij Voetbal International maken, heerlijk. We bereiden ons niet of nauwelijks voor en het kan echt alle kanten opgaan. We praten ook over politiek en het Songfestival.”
Zonder nu zijn vete(s) met Johan Derksen opnieuw al te uitgebreid te willen bespreken: die aanpak leidt ook regelmatig tot ruzies, met vorig jaar de rel rond Heerenveen als tragisch dieptepunt. Derksen en Genee spraken elkaar enkel nog tijdens de uitzending. „Ja, dat steeg inderdaad boven ons uit, het was een pittige periode. Achteraf gezien vraag je je af hoe zoiets relatiefs kleins zo groot kan worden. Maar dat was ook tegen het einde van seizoen. De vermoeidheid leidt tot irritaties en we zijn toch al allebei types die de confrontatie niet uit de weg gaan.”
Zonder nu zijn vete(s) met Johan Derksen opnieuw al te uitgebreid te willen bespreken: die aanpak leidt ook regelmatig tot ruzies, met vorig jaar de rel rond Heerenveen als tragisch dieptepunt. Derksen en Genee spraken elkaar enkel nog tijdens de uitzending. „Ja, dat steeg inderdaad boven ons uit, het was een pittige periode. Achteraf gezien vraag je je af hoe zoiets relatiefs kleins zo groot kan worden. Maar dat was ook tegen het einde van seizoen. De vermoeidheid leidt tot irritaties en we zijn toch al allebei types die de confrontatie niet uit de weg gaan.”
„Het zal vast nog wel eens misgaan tussen ons, maar Johan en ik zijn het erover eens dat wat vorig jaar heeft plaatsgevonden nooit meer mag gebeuren. Het zou toch te gek voor woorden zijn dat wat wij, samen met René van der Gijp, hebben opgebouwd door zoiets wordt opgeblazen.” Lachend: „We hebben dan ook afgesproken dat we het over bepaalde onderwerpen niet meer hebben. Heerenveen is er daar één van. Het mag nog iets meer feelgood zijn, we moeten minder vaak toegeven aan het haantjesgedrag.”
De eerste serie van VI Oranje maakte Genee in 2010. Daarin werd meteen al voor een iets andere sfeer gekozen. „De eerste stap naar meer feelgood, het was net iets relaxter dan ons reguliere programma. Dat hebben we daarna gelukkig voor een deel vast weten te houden en het is ook medebepalend geweest voor het succes, denk ik. Dat Voetbal International het zo goed doet, komt vooral – dit kan ik niet over mezelf zeggen, dat moeten anderen doen – omdat Johan en René authentiek zijn. Iedereen zegt gewoon wat in hem opkomt. Dat is de kracht van het programma. Al schuilt er ook een groot gevaar in, zie de eerder genoemde ruzie.”
Naast zijn werk voor RTL en het project Vullen of voeden is Genee te horen op radiozender BNR en laat hij zich door bedrijven inhuren als discussieleider. Is dat laatste echt nodig? „Nee, en ik doe het slechts een of twee keer per maand, terwijl er tien tot vijftien verzoeken binnenkomen. Ik ga alleen naar de bijeenkomsten die me leuk lijken en vraag dan ook alles wat in me opkomt. Ik ga de journalistiek niet uit de weg. En ik geef meteen toe: het betaalt prima. Maar dat ik inmiddels uit dat soort dingen kan kiezen, beschouw ik wel echt als een voorrecht.”
Met VI Oranje begint Genee aan een marathon die circa vijftig uitzendingen telt. „Ik zal best een keer geen zin hebben, ook al heb ik de mooiste baan van Nederland. Maar ik heb vroeger bij de lokale omroep geleerd dat je dat nooit mag laten merken, laat staan dat je het uitspreekt zoals ik in die tijd eens deed. Als de presentator zelf het niet leuk vindt, dan is de kijker er ook snel klaar mee. Het wordt pittig, zeker, zonder mezelf nou te willen vergelijken met mensen die de hele dag echt hard werken in de fabriek of op het land.”
Hoe blikt hij vooruit naar het WK? „Mijn grootste interesse gaat naar Messi, die het afgelopen jaar niet zoveel heeft laten zien. Gaat dit zijn kampioenschap worden, kan hij Argentinië optillen? Ik schat de Duitsers ook hoog in, maar zij spelen buiten hun tijdzone en ik vermoed dat dit hen uiteindelijk opbreekt. Ook van Nederland heb ik vrij hoge verwachtingen. Louis van Gaal is een gekke man, maar hij kan wel wat. Alleen jammer dat hij dat zelf ook zo ziet; het woord twijfel lijkt in zijn vocabulaire niet voor te komen. Mijn voorspelling: Nederland wordt tweede in de poule, daarna verslaan we Brazilië en dan is de euforie zo groot dat het vervolgens wéér misgaat.”
Hoe blikt hij vooruit naar het WK? „Mijn grootste interesse gaat naar Messi, die het afgelopen jaar niet zoveel heeft laten zien. Gaat dit zijn kampioenschap worden, kan hij Argentinië optillen? Ik schat de Duitsers ook hoog in, maar zij spelen buiten hun tijdzone en ik vermoed dat dit hen uiteindelijk opbreekt. Ook van Nederland heb ik vrij hoge verwachtingen. Louis van Gaal is een gekke man, maar hij kan wel wat. Alleen jammer dat hij dat zelf ook zo ziet; het woord twijfel lijkt in zijn vocabulaire niet voor te komen. Mijn voorspelling: Nederland wordt tweede in de poule, daarna verslaan we Brazilië en dan is de euforie zo groot dat het vervolgens wéér misgaat.”
Bij BNR, waar Genee een vrij breed programma maakt, laat de presentator zien dat hij meer in huis heeft dan ’voetbal’. Is het niet langzaam tijd om op tv ook eens verder te kijken? „In deze fase van mijn leven niet. Ik wil ook mijn kinderen naar bed kunnen brengen, maar dan klink ik net als Beau van Erven Dorens die dat indertijd als argument gebruikte om met RTL Boulevard te stoppen. Vervolgens ging hij op hetzelfde tijdstip een nieuwsshow presenteren voor Talpa…”
„Nee, ik heb momenteel geen blinde ambitie. En het gaat hartstikke goed. René van der Gijp zegt regelmatig dat ik moet genieten van wat we nu hebben en daar heeft hij wel gelijk in. Bovendien heb ik het gevoel dat ik door mijn kinderen iets milder en ook minder ben geworden als presentator, omdat ik soms te weinig tijd heb om me echt goed voor te bereiden. Dat vind ik niet eens erg, want ik voel me wel een rijker mens. Maar ik moet uitkijken dat ik mijn zachte kant niet al te veel laat zien; straks gaan mensen me nog aardig vinden…”
„Nee, ik heb momenteel geen blinde ambitie. En het gaat hartstikke goed. René van der Gijp zegt regelmatig dat ik moet genieten van wat we nu hebben en daar heeft hij wel gelijk in. Bovendien heb ik het gevoel dat ik door mijn kinderen iets milder en ook minder ben geworden als presentator, omdat ik soms te weinig tijd heb om me echt goed voor te bereiden. Dat vind ik niet eens erg, want ik voel me wel een rijker mens. Maar ik moet uitkijken dat ik mijn zachte kant niet al te veel laat zien; straks gaan mensen me nog aardig vinden…”
Als het aan Genee had gelegen was dit jaar overigens niet Scheveningen het decor van VI Oranje geweest, maar Curaçao. „Ik had de financiering al rond. Het achterliggende idee was dat we een programma zouden maken in het kleinste stukje Nederland dat het dichtste bij Brazilië ligt. Ik zag het al helemaal voor me: Johan Derksen met sigaar en zwembroek, ezeltjes die de ochtendkranten komen brengen. Maar Erland Galjaard, de programmadirecteur van RTL, vond het niet zo’n goed idee. Volgens hem is het beter om hier te blijven, dichter bij de mensen. Erland heeft bewezen er verstand van te hebben, hij kan ’t weten. Maar jammer vind ik het wel.”
waarom niet, hangt er helemaal vanaf hoe je het indeelt en hoeveel je slaapt en wat is genoeg tijd?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:44 schreef marcodej het volgende:
Allebei 80-90 uur werken en dan denken dat je nog genoeg tijd aan je kinderen besteedt.
Dat kan gewoon niet.
Blendle.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Er stond gisteren een uitgebreid interview met Johan Derksen in AD Magazine. Heeft iemand dat digitaal?
Sowieso BCC gok ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het kinderachtige sponsoritem worden?
Ik neem aan dat er weer zo'n iets is waarmee je geld kunt verdienen voor goede doelen.quote:
Minder erg dan de voetbalvriendenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er weer zo'n iets is waarmee je geld kunt verdienen voor goede doelen.
Voetballen in een gatendoek schieten etc.
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft VI Oranje beelden? Zo niet dan maakt het dat wel een stuk minder leuk. Zeker die momenten met Rene zijn Afrikaantjes waren altijd leuk
Soms wil je ook wel eens wat horen over de wedstrijd zelf ja en zonder beelden zie ik ze dat al helemaal niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.
Af en toe is dat best vervelend omdat men zelfs na een topwedstrijd snel teruggreep op randzaken omdat je zonder beelden nou eenmaal snel bent uitgepraat, zeker als het een ander land dan Nederland betreft.
Maargoed, we gaan het zien. Genieten van de pareltjes.
Gaat zeker om het geld?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de een of andere manier gunnen ze VI de beelden niet.
Vorig WK hadden ze wel beelden, vorig EK niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.
Af en toe is dat best vervelend omdat men zelfs na een topwedstrijd snel teruggreep op randzaken omdat je zonder beelden nou eenmaal snel bent uitgepraat, zeker als het een ander land dan Nederland betreft.
volgens mij hadden ze tijden het WK 2010 wel beelden maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zeker wel. Met dat momentje van Pedro met "hij hebbet nie gesien"quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze tijden het WK 2010 wel beelden maar ik kan me vergissen
Wat hij overigens wel had gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker wel. Met dat momentje van Pedro met "hij hebbet nie gesien"
Dat willen ze misschien wel maar mogen ze niet van de Fifa. De Fifia blijft de rechthebbende, dus als VI oranje beelden wil uitzenden moeten ze bij de Fifa zijn, niet bij de publieke omroep, die heeft daar niks over te zeggen,quote:Op zondag 8 juni 2014 14:33 schreef DrDentz het volgende:
De publieke omroep wordt door ons allemaal betaald, dan moeten ze daar niet zo gierig omgaan met die beelden vind ik. Gewoon delen met de mensen met de petjes en de tatoeages die naar VI Oranje kijken.
Hier ook, 2010 was echt genieten man, goede setting, sfeer aan tafel, gasten, publiek en Oranje hielp ook lekker mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:38 schreef marcodej het volgende:
Alvast wat VI Oranje hoogtepuntjes kijken. Heerlijk man.
Die man van de bond tegen het vloeken was toch in 2012?quote:Op maandag 9 juni 2014 06:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier ook, 2010 was echt genieten man, goede setting, sfeer aan tafel, gasten, publiek en Oranje hielp ook lekker mee.
Van 2012 vind ik eigenlijk nauwelijks fragmenten terug, was het nou gewoon zo kut of is er niks geüpload?
http://www.spitsnieuws.nl(...)iten-principeakkoordquote:Op maandag 9 juni 2014 11:25 schreef Iwanius het volgende:
Is alles nu afgerond met het personeel van het Kurhaus waar een tijdje terug zoveel gedoe om was en Derksen toen iets van zei?
quote:Op maandag 9 juni 2014 09:53 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste dag op Scheveningen, gelijk noodweer voorspelt
Gaan ze hier vanavond op terug komen
En Johan die een cameraman uit zijn stoel spoot.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man van de bond tegen het vloeken was toch in 2012?
Plus de slaapgewoontes van Van Rossem.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)ampaign=Headliner.nlquote:Nu Humberto Tan is begonnen aan zijn zomervakantie kunnen de mannen van Voetbal International vol aan de bak. Gedurende het WK Voetbal zullen zij dagelijks één of meerdere uitzendingen maken van VI Oranje. Vooralsnog op het latenighttijdslot, maar ook een keertje op primetime en in de vooravond van RTL 7.
Tot het WK begint, zal VI Oranje dus om 22.30 uur beginnen. Donderdag, aan de vooravond van het wereldkampioenschap, mogen Johan, René en Wilfred avondvullend aan de slag. Vanaf vrijdag zijn de mannen dan een goed half uur te zien in de vooravond van RTL 7 en de late avond van RTL 4.
In de eerste uitzending zijn Jan Boskamp en Gordon te gast. Verderop deze reeks komen onder andere Hans Kraay Jr, Johnny de Mol, Jan Smit, Carlo Boszhard, John de Mol en John Williams langs in Scheveningen.
VI Oranje, 22.30 uur, RTL 4
Alle gasten t/m 18 juni staan al vast.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/rtl(...)ampaign=Headliner.nl
quote:Maandag 9 juni
RTL 4 22.30 00.00 uur: Jan Boskamp en Gordon
Dinsdag 10 juni
RTL 4 22.30 00.00 uur: Wim Kieft en Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni
RTL 4 22.30 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en Johnny de Mol
Donderdag 12 juni
RTL 4 20.30 22.00 uur: o.a. Jan Smit
Vrijdag 13 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Theo Janssen
RTL 4 22.50 00.00 uur: Theo Janssen en Frans Bauer
Zaterdag 14 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 00.00 uur: Jan Boskamp en John van den Heuvel
Zondag 15 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Jan Boskamp
RTL 4 22.50 00.00 uur: Jan Boskamp en Carlo Boszhard
Maandag 16 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Gertjan Verbeek
RTL 4 22.50 00.00 uur: Gertjan Verbeek en Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni
RTL 7 19.50 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
Ah kijk eens aanquote:Op maandag 9 juni 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle gasten t/m 18 juni staan al vast.
http://pressroom.rtl.nl/r(...)erste-fase-wk-bekend
[..]
Janssen en Verbeekquote:Op maandag 9 juni 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Beetje overdosis Kieft momenteelquote:Op maandag 9 juni 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag nog een pre-showtje: Wim Kieft gaat wandelen.
[ afbeelding ]
Wim Kieft over de druk van het scoren
Wim Kieft werd op zijn 19de de jongste topscorer van Europa. Met 23 goals nog altijd de jongste aller tijden. Hij vierde vele successen bij Ajax en PSV én hij maakte zich onsterfelijk door zijn rake kopbal tegen Ierland op het EK 1988. De goal die Nederland uiteindelijk glansrijk naar de finale hielp. Toch heeft Kieft weinig van zijn voetbalsuccessen kunnen genieten. Zijn hele carrière leed hij onder een gebrek aan zelfvertrouwen en twijfelde hij of hij wel goed genoeg was.
Faalangst
In het onlangs uitgekomen boek ‘Kieft’ van Michel van Egmond is faalangst de rode draad in zijn leven. Hij vertelt hierin openhartig 20 jaar lang verslaafd te zijn geweest aan cocaïne en zeker een half miljoen te hebben weg gesnoven.
Sander de Kramer wandelt met hem in de Indische buurt van Amsterdam waar hij opgroeide. Kieft praat over de druk van topvoetbal, zijn verslaving en hoe hij zich daarvoor schaamde. Ook vertelt hij hoe het hem is gelukt af te kicken en de dagelijkse strijd om clean te blijven.
Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:54 schreef habitue het volgende:
Wim Kieft, Erik Dijkstra, Johnny de Mol, Jan Boskamp, Gertjan Verbeek, Hans Kraay Jr.![]()
![]()
Gordon, Frans Bauer, John van den Heuvel, Carlo Boszhard![]()
![]()
![]()
Theo Janssen, Fatima Moreira de Melo, John Williams Meh
Ik dacht dat Johan geen vrienden had.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.
Theoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Heb jij ook haarimplantaties zoals Frans?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.
Vriendin van de show.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Theo
Verbeek
Fatima Moreira de Melo? De oud hockeyster?
Nee, zoals Humberto Tan.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij ook haarimplantaties zoals Frans?
De dames zijn nu erg benieuwd waar jij dan zoal in rondloopt.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:18 schreef Grifte het volgende:
Wat een lelijk broekie, daar zou je mij niet snel in zien lopen.
Over broekjes gesproken, ik hou het niet meer droog.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:18 schreef Grifte het volgende:
Wat een lelijk broekie, daar zou je mij niet snel in zien lopen.
Dat kan niet eens, domme.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Gordon en Bossie te gast vanavond. Hopelijk geeft Jan die Gordon een flinke koek zodra hij zijn muil opentrekt.
Alle fragmenten uit dit filmpje zijn legendarisch.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef Grifte het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
Met een legendarisch fragment op 1:54
Dat had die bij Zlatan moeten doen, wat een mafkees joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:53 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste dag op Scheveningen, gelijk noodweer voorspelt
Gaan ze hier vanavond op terug komen
Frans Bauer is ook een "quote:Op maandag 9 juni 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
Alleen Wim Kieft, Erik Dijkstra, Johny de Mol , Jan Boskamp, Gertjan Verbeek en Hans Kraay Jr zijn een "" waard..
De rest....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had liever Gerard Joling voor die ranzige Gordon gezien.
Ik heb stiekeme hoop op een polonaise als Frans een nummertje gaat zingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee..
Wat voegt die nu toe?
Doet ie alleen bij van Hanegemquote:Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Genee weer in zijn hardcore 'mensen confronteren met uitspraken van een jaar geleden' modus?
[ afbeelding ]
Casual racisme is mijn favoriete soort racisme.quote:
quote:'Dit jaar heb ik in totaal 139 wedstrijden becommentarieerd en daarnaast voed ik in mijn eentje mijn zoontje Kyrill op. Er blijft dus weinig tijd over om tv te kijken. Als ik de tv heb aan staan, zet ik meestal een muziek-dvd of blu-ray op. Ik heb er zo'n 250, allemaal gecategoriseerd om genre en artiesten. De registraties van het Crossroads Guitar Festival van Eric Clapton vind ik geweldig. Daar staan de beste gitaristen ter wereld. De vrijdagavond op BBC4 is ook verplichte kost voor muziekliefhebbers. Dan hebben ze speciale thema-avonden over een artiest als Paul Simon. Zenden ze alle beelden uit het BBC-archief uit. Prachtig.
Op maandag kijk ik graag naar het Spaanse voetbalprogramma El Día Después, wat 'de dag erna' betekent. Zij benaderen het voetbal op een andere manier. Niet de normale beelden van een wedstrijd, maar bijvoorbeeld een reportage vanuit een supporterscafé. Ze huren ook liplezers in om te achterhalen wat coaches en voetballers tegen elkaar zeggen. Daarom praat iedereen op het veld nu met de hand voor de mond.
Als er een interessante gast bij Pauw en Witteman kwam, keek ik dat altijd voor het slapen gaan. Ik was altijd benieuwd of politici zich staande konden houden.
Voor VI Oranje ga ik tijdens het WK in Brazilië iedere dag een item maken over het Nederlands elftal. Dat doe ik samen met vier anderen. De publieke omroep komt met een groep van vijftig mensen. Het is ongelooflijk om te zien hoeveel er verkwist wordt bij de publieken. Daar zouden politieke partijen eens vragen over moeten stellen. Neem programma's als De Reünie of Het Mooiste Meisje Van De Klas. Die zijn alleen maar gemaakt om zoveel mogelijk te kunnen reizen op kosten van de belastingbetaler. Het mooiste meisje van de klas woont altijd in New York, Hawaii of Montreux. Nooit in Emmen. Hetzelfde bij de Reünie: de beste verhalen moeten ze halen bij die oud-klasgenoten die geëmigreerd zijn naar Hongkong of Johannesburg.
Hoewel ik meewerk aan VI Oranje kijk ik de reguliere uitzendingen van VI niet zo vaak. Het hangt er vanaf wie er aan tafel zit. Als René van der Gijp en Jan Boskamp over voetbal praten, geniet ik. Zij hebben er echt verstand van. Als Wim Kieft er is, herhaalt hij vaak wat hij een dag eerder vertelde bij Sport1, da's voor mij minder interessant. Ik ken Wim al 40 jaar. Mijn eerste interview voor de landelijke radio was met hem. Een ontzettend lieve man. Ik had net als de rest ook niet door dat hij verslaafd was aan drugs en alcohol, hij komt zo stabiel over. We zijn vaak samen naar Spanje geweest en dan namen we witte wijn bij het eten, maar hij dronk net zoveel als ik'.
Boek Verzameld werk van Willem Elschot
Krant Het AD
Tijdschrift Het leven in Frankrijk
Land en stad Frankrijk, Rome
Onhebbelijkheid Kan geen nee zeggen
heb je ook nog dat clipje dat ze aan Ruud vragen wat hij allemaal van Hansie heeft geleerd toen ze samen bij FC den Bosch speelde?quote:
Ben er ook bang voor, 2010 was echt legendarisch, vond 2012 al veel minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Hoop dat het bij 2010 in de buurt komt, maar zonder beelden en veel kut gasten hou ik de verwachtingen laag.Zou geen standaard vrijdag avond niveau worden.
In 2012 heb ik ook lang niet alles gekeken. Vond het bij vlagen heel matig.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, 2010 was echt legendarisch, vond 2012 al veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |