SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 30-05-2014 11:41:37 ]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Lemsterr het volgende:
Klopt het dat VI Oranje maar tot 30 juni duurt, terwijl de finale pas 13 juli is?
Op scheveningendenhaag.com staat inderdaad gewoon tot 14 juli. Ik schrok al.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.
Dan zijn de laatste wedstrijden toch gewoon om 20.30? Dan kan het gewoon op dezelfde tijden zoals de laatste versies van VI Oranje.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de uitzendtijden nog niet precies weten van na 30 juni? Dat het daarom nog niet in het overzicht stond.
ZOu je wel denken ja. Maar ik weet geen andere verklaring eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn de laatste wedstrijden toch gewoon om 20.30? Dan kan het gewoon op dezelfde tijden zoals de laatste versies van VI Oranje.
Misschien willen ze een extra uitzending ergens inlassen als Nederland ver komt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu je wel denken ja. Maar ik weet geen andere verklaring eigenlijk.
Zoiets denk ik dus ook. Ze zijn er iig wel gewoon tot het einde.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen ze een extra uitzending ergens inlassen als Nederland ver komt.
Lijkt me niet dat ze gaan stoppen rond de kwartfinale. Zou een beetje apart zijn als je alleen de kutpotjes gaat analyseren en gaat stoppen wanneer de leuke wedstrijden komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets denk ik dus ook. Ze zijn er iig wel gewoon tot het einde.
Wow. Die is wel echt the next level gegaan na het eten van teveel gravel xDquote:Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat deze held ook weer langskomt.
[ afbeelding ]
Mijn hemel wat een hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat is Raemon 'Super Mario' Sluiter.
Feestneuzen humor zeker? Ik zie echt geen reden om ook maar te glimlachen bij dat filmpje, sterker nog, dat accent daar zorgt ervoor dat mn ontbijt bijna direct over mn laptop gespuwd werd hieroquote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)ae-a951-a47fb4d143d5
Ik heb geloof ik niet vaak zo gelachen als om die opmerking twee jaar geleden
Geen idee hoe snel dat vol is. Wat mij betreft 1 dag van te voren mocht er nog plek zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer sluiten die aanmeldingen voor dat bbq ding bij VI ?
Twijfel nog of ik tijd heb die avond ( En dat voor een werkeloze)
Ah top, kan ik er rustig mn ei over leggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel dat vol is. Wat mij betreft 1 dag van te voren mocht er nog plek zijn.
Of dat laatste lukt vraag ik me af hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah top, kan ik er rustig mn ei over leggen.
En joh, anders anders moet ik maar gewoon partycrashen daar
Ik zou het ook leuk vindenquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat laatste lukt vraag ik me af hoorAls je laat beslist zou ik gewoon eerst even bellen of er nog plek is. Ik zou het iig leuk vinden als je meegaat en mijn medeganger ook.
Volgens mij wilde ze wel mee ja. Maar ik geloof dat ze net erna of zo met vakantie gaat. Als ik haar 'zie' vraag ik het nog even.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden
Heeft C_A al een idee of ze ook meegaat?
Nou de knjb kon er wel om lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Feestneuzen humor zeker? Ik zie echt geen reden om ook maar te glimlachen bij dat filmpje, sterker nog, dat accent daar zorgt ervoor dat mn ontbijt bijna direct over mn laptop gespuwd werd hiero
Ik kan niet wachten tot het WK begint, hele dag voetbal! is toch heerlijk. Alleen moet ik wel kijken hoe dat zit met school, werk en slaap. Jammer dat dat bestaat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze wel mee ja. Maar ik geloof dat ze net erna of zo met vakantie gaat. Als ik haar 'zie' vraag ik het nog even.
Helaas ze kan niet, idd vakantie.
Het is ook vooral in de avondquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het WK begint, hele dag voetbal! is toch heerlijk. Alleen moet ik wel kijken hoe dat zit met school, werk en slaap. Jammer dat dat bestaat.
Naar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook vooral in de avondKom je ook 25 juni?
Vraag haar mee danquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja, ik weet het niet. Als Anonymous gaat dan misschien
Ga jij ook weer eens inloggen op den Foks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
O man, wat een genot. Twee keer per dag VI Oranje...
ik weet niet dat ik gaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ohja, ik weet het niet. Als Anonymous gaat dan misschien
quote:
Welk groot scherm is dat?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke, jammer. Misschien ga ik dan wel naar dat grote scherm in Amsterdam
sorry rolandgodquote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke, jammer. Misschien ga ik dan wel naar dat grote scherm in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |