Ah OK jammerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef Evertjan het volgende:
nee denk het niet al die vreemde mensen om je heen en in de studio zal het ook wel druk en warm zijn. Daar kan ik niet zo goed tegen
En dat noem jij een genot?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
O man, wat een genot. Twee keer per dag VI Oranje...
Ik denk bij genot aan nasi a la johannesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat noem jij een genot?![]()
![]()
Als ik aan genot denk dan denk ik of aan mijn vriendin of aan een lekker maal/drank.
quote:Personeel Kurhaus wil boycot door RTL
door Richard van de Crommert
SCHEVENINGEN -
Voetbal International zou het Kurhaus moeten boycotten. Het personeel is een petitie gestart om de programmamakers van RTL op andere ideeën te brengen, nadat vakbond FNV een reeks aan misstanden onder het personeel naar buiten heeft gebracht.
Inmiddels hebben vijftig van de twee- tot driehonderd personeelsleden de petitie getekend. RTL heeft plannen om vanaf 9 juni met een dagelijkse talkshow te komen vanuit het luxehotel, maar zou dat niet moeten doen vanwege het structureel afknijpen van het personeel.
Schrikbewind
Er is volgens vakbond FNV Horeca sprake van een schrikbewind in het luxe, statige hotel. Er zijn ernstige beschuldigingen aan het adres van het Kurhaus geuit. Personeel zou het verboden zijn elkaar buiten werktijd te zien.Wanneer medewerkers dit toch doen, worden zij op het matje geroepen en krijgen officiële waarschuwingen en moeten beloven dat het in de toekomst niet meer gebeurt.
Bizar
Overuren zouden nauwelijks worden uitbetaald. En voor een werkdag van 15 uur wordt slechts 7,5 uur loon betaald. „Het hotel is bezig met huisreglementen waarin opgelegd wordt wat voor bril of horloge ze mogen dragen. Het is bizar. Zoiets hebben we nooit eerder op zo’n grote schaal en in een dergelijk hotel meegemaakt.”
Opstappen
FNV Horeca vindt dat de directie moet opstappen. De charmante directeur Samantal Fulton reageerde gisteren niet op vragen van de pers. Men wil de zaak eerst intern bespreken, zo laat het hotel weten.Wel heeft moedermaatschappij Steinberger plannen om uit te breiden in ons land. Het bedrijf is bezig met een hotel in Enschede en eentje in Amsterdam, bij de ArenA.
Zwartboek
Er is een zwartboek opgemaakt waarin het personeel het heeft over misstanden die zich de afgelopen jaren structureel hebben voorgedaan. Pauzetijden worden niet gerespecteerd. Als het druk is, moeten medwerkers kortere pauze houden. Het openbreken van arbeidscontracten voor nieuwe contracten met andere bepalingen, is volgens de bond aan de orde van de dag. Het hoofdmotto van het Steinberger Kurhaus is volgens het personeel: ’Ziek worden is geen keuze, maar gedrag’.
Nachtmerrie
„Voor mij was het werken bij het Kurhaus als een droom helaas in werkelijkheid een nachtmerrie blijkt te zijn”, schrijft een medewerker aan de bond.
„Het is een slavencultuur”, aldus de zegsvrouw van FNV Horeca. „We hebben gesprekken geprobeerd te voeren, maar die komen er niet. Er zijn brieven gestuurd; mails gestuurd. Maar er komt geen enkele reactie op.”
Ga je ook nooit naar het stadion dan? (serieuze vraag)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef Evertjan het volgende:
nee denk het niet al die vreemde mensen om je heen en in de studio zal het ook wel druk en warm zijn. Daar kan ik niet zo goed tegen
na een stadionconcert wel, voetbalwedstrijden kijk ik altijd liever op tvquote:Op zondag 1 juni 2014 13:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ga je ook nooit naar het stadion dan? (serieuze vraag)
Ik kwam het al tegen inderdaad. Hadden ze eerder moeten bedenken, klojo's. Al is 25 euro voor alleen bijwonen eigenlijk ook best veel geld.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die VI Oranje willen bijwonen maar geen zin hebben om ook voor een dure BBQ te betalen, je kan hier gewone tickets bestellen:
https://webshop.seeticket(...)_campaign=rtltickets
16 euro voor de vroege afleveringen, 25 voor de afleveringen later op de avond. En voor de type Genee's onder ons..
"Na afloop van de uitzending kunnen jullie allemaal naar de after party van Crazy Piano’s. Dit kan op vertoon van je toegangsbewijs of je polsbandje".
Raar. Eerst zeiden ze dat dit niet konquote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die VI Oranje willen bijwonen maar geen zin hebben om ook voor een dure BBQ te betalen, je kan hier gewone tickets bestellen:
https://webshop.seeticket(...)_campaign=rtltickets
16 euro voor de vroege afleveringen, 25 voor de afleveringen later op de avond. En voor de type Genee's onder ons..
"Na afloop van de uitzending kunnen jullie allemaal naar de after party van Crazy Piano’s. Dit kan op vertoon van je toegangsbewijs of je polsbandje".
Ik ga eten tot ik misselijk ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zit ik liever voor 55 euro goed te kanen.
Ze zetten het er zomaar neer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Evertjan het volgende:
minimale leeftijd is trouwens 18 jaar zouden ze daar op controleren?
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga eten tot ik misselijk ben.
Denk het wel ook vanwege drank.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Evertjan het volgende:
minimale leeftijd is trouwens 18 jaar zouden ze daar op controleren?
Hopelijk hebben ze ook bamiehappies!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooit
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarschijnlijk houd de Kurhaus Gestapo in de gaten hoeveel filetlapjes je op de BBQ gooit
House Nigger!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!
[ afbeelding ]
Zodra ik haar zie stuur ik haar direct de keuken in!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jullie krijgen aan de stok met deze slavendrijfster, hou haar in de gaten!
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ze kokenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra ik haar zie stuur ik haar direct de keuken in!
Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi.
Ik hoop op een gratis boekie als wij gaan
Nee dan konden we misschien zelfs een auto krijgen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
[knip]
Wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.
Je kan je ook afvragen waarom het 4 jaar geleden 30 euro koste incl bbq en nu 55 of 65 incl bbq.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat?Moet je betalen als je dat VI Oranje wil bijwonen?
![]()
Ik dacht dat het gewoon een in en uitloop gratis gebeuren was als je daar wilt komen kijken als klapvee.
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.
Dat is uiteraard ook niet de bedoeling, maar ik vind dat wel erg karig. Maar goed, als het maar gezellig is en daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.
Hoe speelde Chili gisteren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:42 schreef Ludacriss het volgende:
Het event is niet meer te vinden op seetickets. Kan me niet voorstellen dat alles al uitverkocht is. Gaat het Kurhaus niet meer door ofzo?
Echt wel, dikke biefstukken en allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.
[..]
Echt wel, dikke biefstukken en allesIk ga de hele dag niks eten natuurlijk zodat ik veel plek heb.
No clue, niet gezien. Hoezo?quote:
Ik heb die dame toch nog even gemaild om te vragen hoe het zit, stel er willen toch nog users mee dan weten we of er nog plek is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.
je kan hem ook online bestellenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:50 schreef Nober het volgende:
Escha's playboy nog steeds niet in de winkel en het is al vijf dagen juni!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |