Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel eerlijktwitter:VanEgmond1968 twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:23:21Yes! KIEFT op 1 in bestsellerlijst. En dan moet de grote zelfbevlekkingsshow in het Kurhaus nog beginnen. Erg bedankt lezers, ook namens Wim reageer retweet
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi.
Ik hoop op een gratis boekie als wij gaan
Nee dan konden we misschien zelfs een auto krijgen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gaan niet naar Oprah Winfrey he.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Arn0 het volgende:
[knip]
"Na afloop van de uitzending kunnen jullie allemaal naar de after party van Crazy Piano’s. Dit kan op vertoon van je toegangsbewijs of je polsbandje".
Wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik ga denk nu ook wel een avondje, half juni ofzo. 55 euro vind ik echt bizar voor een avondje Johan Derksen en co (zeker als je bedenkt dat het 4jaar terug 30 euro was) maar voor 16 of 25 euro is het het overwegen wel waard.
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
55 is met eten erbij he? Dan vind ik 25 euro voor alleen maar bijwonen een beetje aan de dure kant.
Je kan je ook afvragen waarom het 4 jaar geleden 30 euro koste incl bbq en nu 55 of 65 incl bbq.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat?Moet je betalen als je dat VI Oranje wil bijwonen?
![]()
Ik dacht dat het gewoon een in en uitloop gratis gebeuren was als je daar wilt komen kijken als klapvee.
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is gewoon gezellig ook denk ik om eerst samen te (vr)eten. En eens hoor, 55 euro is ook een hoop geld.
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig is het sowieso. Maar voor dat geld had er wat mij betreft wel wat meer drank bij mogen zitten dan twee (toch?) muntjes.
Dat is uiteraard ook niet de bedoeling, maar ik vind dat wel erg karig. Maar goed, als het maar gezellig is en daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 2 drankjes, zeg 5 euro als je 2 biertjes apart zou kopen. Dronken zul je er niet van worden in ieder geval.
Hoe speelde Chili gisteren?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:42 schreef Ludacriss het volgende:
Het event is niet meer te vinden op seetickets. Kan me niet voorstellen dat alles al uitverkocht is. Gaat het Kurhaus niet meer door ofzo?
Echt wel, dikke biefstukken en allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een BBQ is wel wat anders dan de BK, toch Cnor?
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het ook al niet meer vinden, ik denk dat er geen plek meer is bij de BBQ.
[..]
Echt wel, dikke biefstukken en allesIk ga de hele dag niks eten natuurlijk zodat ik veel plek heb.
No clue, niet gezien. Hoezo?quote:
Ik heb die dame toch nog even gemaild om te vragen hoe het zit, stel er willen toch nog users mee dan weten we of er nog plek is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar er was vanochtend nog genoeg plek op andere dagen voor alleen het bijwonen van een uitzending.
je kan hem ook online bestellenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:50 schreef Nober het volgende:
Escha's playboy nog steeds niet in de winkel en het is al vijf dagen juni!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |