Sowieso BCC gok ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het kinderachtige sponsoritem worden?
Ik neem aan dat er weer zo'n iets is waarmee je geld kunt verdienen voor goede doelen.quote:
Minder erg dan de voetbalvriendenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er weer zo'n iets is waarmee je geld kunt verdienen voor goede doelen.
Voetballen in een gatendoek schieten etc.
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft VI Oranje beelden? Zo niet dan maakt het dat wel een stuk minder leuk. Zeker die momenten met Rene zijn Afrikaantjes waren altijd leuk
Soms wil je ook wel eens wat horen over de wedstrijd zelf ja en zonder beelden zie ik ze dat al helemaal niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.
Af en toe is dat best vervelend omdat men zelfs na een topwedstrijd snel teruggreep op randzaken omdat je zonder beelden nou eenmaal snel bent uitgepraat, zeker als het een ander land dan Nederland betreft.
Maargoed, we gaan het zien. Genieten van de pareltjes.
Gaat zeker om het geld?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de een of andere manier gunnen ze VI de beelden niet.
Vorig WK hadden ze wel beelden, vorig EK niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze helemaal geen beelden hebben, dat was volgens mij op het vorige WK ook zo.
Af en toe is dat best vervelend omdat men zelfs na een topwedstrijd snel teruggreep op randzaken omdat je zonder beelden nou eenmaal snel bent uitgepraat, zeker als het een ander land dan Nederland betreft.
volgens mij hadden ze tijden het WK 2010 wel beelden maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zeker wel. Met dat momentje van Pedro met "hij hebbet nie gesien"quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze tijden het WK 2010 wel beelden maar ik kan me vergissen
Wat hij overigens wel had gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker wel. Met dat momentje van Pedro met "hij hebbet nie gesien"
Dat willen ze misschien wel maar mogen ze niet van de Fifa. De Fifia blijft de rechthebbende, dus als VI oranje beelden wil uitzenden moeten ze bij de Fifa zijn, niet bij de publieke omroep, die heeft daar niks over te zeggen,quote:Op zondag 8 juni 2014 14:33 schreef DrDentz het volgende:
De publieke omroep wordt door ons allemaal betaald, dan moeten ze daar niet zo gierig omgaan met die beelden vind ik. Gewoon delen met de mensen met de petjes en de tatoeages die naar VI Oranje kijken.
Hier ook, 2010 was echt genieten man, goede setting, sfeer aan tafel, gasten, publiek en Oranje hielp ook lekker mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:38 schreef marcodej het volgende:
Alvast wat VI Oranje hoogtepuntjes kijken. Heerlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |