Dat is toch helemaal niet nodig als die gewoon in de winkel ligt, ik dacht dat 'ie inmiddels wel uit zou zijn.quote:
Natuurlijk is het prijzig, dat is dan ook de enige reden waarom ze zich weer een maand laten opsluiten in plaats van vakantie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik vind het beide vrij prijzig. Ik zou ook maar niet te veel van het eten verwachten.
http://www.mediacourant.nl/?p=173112quote:Gordon in seizoensopener VI Oranje
Gordon is maandagavond te gast in de seizoensopener van de voetbaltalkshow VI Oranje op RTL 4. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. VI Oranje zal tijdens het WK Voetbal elke dag uitpakken met voetbalpraat aan tafel. De basisopstelling bestaat natuurlijk uit Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp, die samen verschillende gasten ontvangen. In de eerste afleveringen heeft het populaire trio naast Gordon ook voetbalkenner Jan Boskamp aan tafel.
Andere gasten in de komende periode zijn onder meer Johnny de Mol (11 juni), Jan Smit (12 juni), Frans Bauer (13 juni), John van den Heuvel (14 juni), Carlo Boszhard (15 juni), Fatima Moreira de Melo (16 juni), John Williams (17 juni) en John de Mol (18 juni).
VI Oranje is maandag om 22.30 uur te zien op RTL 4.
En hopelijk geen Vincent Bijlo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Als die vieze vuile stink Viggo Waas maar niet komt.![]()
Zlatan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop op een leuke gast, de 25e staat er nog niet bij tenslotte.
Als dat zo is val ik ter plekke flauw denk ikquote:
JAAAAAAAA VERBEEKquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag 16 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Gertjan Verbeek
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Gertjan Verbeek en Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Wim Kieft
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Wim Kieft en John Williams
Woensdag 18 juni
RTL 7 19.50 – 20.30 uur: Hans Kraay Jr.
RTL 4 22.50 – 00.00 uur: Hans Kraay Jr. en John de Mol
HGC en HC Rotterdamquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar heeft die Fatima Mole de Moreira gespeeld dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd wat voor een matige sponsoritems ze dit jaar weer hebben
Ik sta volledig achter... Die Mannschaft! Heeft iemand dat filmpje nog?
Die vieze vuile Brands is een smet op dat momentje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.html
Was een week voor VI Oranje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.
je bent in de waar met de ING Penalty shoot out of de Jupiler Jup Holland Shirts maar de Gamma Dugout was een onderdeel tijdens het regulaire VI seizoenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het tijdens VI Oranje was.
Ik hoop niet die stumper uit dat incestdorpquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Welke Jan Smit?
En wat een vuile klootzakken Huub hoort er ook bij!
Die gozer van het CDA vond Stekelenburg de bestequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:48 schreef Gruisman het volgende:
Sjon van de Heuvel! Heitinga beste speler
Nu zijn er geen verkiezingen, hé. Buma en Roemer deden het in 2012 puur voor de aanstaande verkiezingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer van het CDA vond Stekelenburg de beste
Als we dit jaar maar niet al die politici krijgen
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zijn er geen verkiezingen, hé. Buma en Roemer deden het in 2012 puur voor de aanstaande verkiezingen.
Nee Gordon danquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk.
Aan die politici heb je namelijk helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |