Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:54 schreef habitue het volgende:
Wim Kieft, Erik Dijkstra, Johnny de Mol, Jan Boskamp, Gertjan Verbeek, Hans Kraay Jr.![]()
![]()
Gordon, Frans Bauer, John van den Heuvel, Carlo Boszhard![]()
![]()
![]()
Theo Janssen, Fatima Moreira de Melo, John Williams Meh
Ik dacht dat Johan geen vrienden had.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.
Theoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle gasten t/m 18 juni staan al vast.
http://pressroom.rtl.nl/r(...)erste-fase-wk-bekend
[..]
Heb jij ook haarimplantaties zoals Frans?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frans Bauer is wel een vriend van Johan, als hij maar niet gaat zingen.
Vriendin van de show.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Theo
Verbeek
Fatima Moreira de Melo? De oud hockeyster?
Nee, zoals Humberto Tan.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij ook haarimplantaties zoals Frans?
De dames zijn nu erg benieuwd waar jij dan zoal in rondloopt.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:18 schreef Grifte het volgende:
Wat een lelijk broekie, daar zou je mij niet snel in zien lopen.
Over broekjes gesproken, ik hou het niet meer droog.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:18 schreef Grifte het volgende:
Wat een lelijk broekie, daar zou je mij niet snel in zien lopen.
Dat kan niet eens, domme.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Gordon en Bossie te gast vanavond. Hopelijk geeft Jan die Gordon een flinke koek zodra hij zijn muil opentrekt.
Alle fragmenten uit dit filmpje zijn legendarisch.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef Grifte het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
Met een legendarisch fragment op 1:54
Dat had die bij Zlatan moeten doen, wat een mafkees joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:53 schreef Oliver23 het volgende:
Eerste dag op Scheveningen, gelijk noodweer voorspelt
Gaan ze hier vanavond op terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |